4

1.1K 60 3
                                    

Pohled Lauren

Vážně? Co se to sakra děje? Líbám se tu teď s Camilou? Jak se to stalo? Nakonec jsem to byla já, kdo polibek přerušil. Podívala jsem se na ni zvídavým pohledem, protože na slova jsem se prostě nezmohla. Ani nevím, co bych měla říct, tak jsem raději jen nevěřícně zírala. „Lauren... proč jsi mi to neřekla dřív? Mohly jsme být dávno spolu.." ptala se. „Ani jsem netušila, že se ti líbím," odpovídám s nadšením v hlase, který mi neustále přeskakuje „navíc jsi přece měla Austina." „S ním jsem ale vůbec nebyla šťastná a teď nejspíš vím, čím to bylo." V období, kdy Camila chodila s Austinem jsme se trochu odcizily, a tak jsem ani nevěděla, že ho doopravdy nemiluje. „Počkej, takže jsi na holky? Jak dlouho to už víš?" Řekla mi, že se jí pár holek líbilo vždycky, ale já zatím nejvíc. To mě samozřejmě potěšilo. Povalila jsem ji na postel a začla líbat. Její rty chutnaly tak sladce. Byly jemné a zdravé. Jazykem jsem se dotkla jejího spodního rtu a ona mě pustila dovnitř.

„Jsem fakt unavená. Měly bychom se jít osprchovat a pak už do postele" „Ty ten sex fakt miluješ, že, Lolo?" směje se mi. „Zrovna teď jsem to tak nemyslela. Vážně bychom měly být vyspané, protože ráno vstáváme hodně brzo. Ale sex samozřejmě miluju, kdo taky ne?" Poté se Mila zvedla a s úšklebkem odkráčela do koupelny. Já jsem ještě dlouho přemýšlela. Pane bože! Můj sen se právě stal skutečností. Pořád tomu nějak nemůžu uvěřit.

Když se Camila vrátila, vystřídala jsem ji. Nakonec jsme se spolu stulily do postele a ještě se nějakou chvíli mazlily a líbaly.Nakonec jsme usnuly v objetí a musím říct, že jsem byla nejšťastnější za posledních pár měsíců.

Pohled Camily

Ráno nebylo zrovna dvakrát hezké, protože jsme spaly asi čtyři hodiny, ale probuzení stálo za to. Cítila jsem, jak mě Lauren hladí po zádech a následně jemně líbá na krku, „Vzbuď se, krásko. Musíme letět"

Jakmile jsme opustily letištní halu, nastoupily jsme do limuzíny a odfrčely na koncert. Neprobíhal nijak zvláštně. Na konci jsme se vyfotily s pár fanoušky, ale já byla myšlenkami úplně jinde. Přece jen pořád nechápu,co mě to popadlo, jen tak ji políbit, ale bylo to nejlepší rozhodnutí mého dosavadního života.

Vyjely jsme do našeho patra v hotelu a každá se ubytovaly. Ally, Dinah a Normani spolu a já a Lauren. Jako obvykle. Vešla jsem do dveří, odhodila všechny naše věci a přitlačila jsem Lolo ke zdi. Začala jsem ji zuřivě líbat a naše jazyky se proplétaly tak dlouho a tak pomalu, jako by to byla jediná věc, kterou potřebujeme k životu. „Tady se na mě asi někdo těšil" smála se mi. „Promiň, ale dnes jsi prostě vypadala k nakousnutí." Hladila mě rukama na krku, zatímco ty moje ležely na jejích bocích. Sjížděla jsem k zadku a zase nahoru. Už jsem jí vyhrnovala blůzku, když v tom mě zastavila „Camilo, vážně chceš, aby naše poprvé bylo na hotelovém pokoji, když jsme unavené po show a zítra máme další?" Byla jsem sice strašně nadržená, ale v tomhle měla pravdu. Můžeme s tím chvíli počkat. Navíc zítra je poslední koncert a potom máme týden volno, takže ten čas rozhodně využijeme. „Dobře, tak co kdybychom si pustily nějaký film?" usmívám se. „Ten, kdo stojí v koutě, vyhovuje?" Naprosto ten film miluju „Samozřejmě!"

Lauren jej šla najít a já zatím objednala víno. Zanedlouho na nás zaklepala hotelová služba a objednávku doručila. Otevřela jsem to a každé z nás nalila. „Tak na nás, ať to dlouho vydrží" pronesla přípitek. Ťukly jsme si a políbily se. Chutnala po víně a jahodách, myslím, že tohohle nebudu mít nikdy dost. Večer jsme tedy strávily u filmu, ale stejně jsme to moc nevnímaly, protože jsme byly zaujaté svými těly.

„Půjdu teď do sprchy, nepřipojíš se?"

„Neprovokuj, Milo. Neboj se, dostaneš, co chceš, jen ne dnes večer." Za pokus to stálo. Sama pro sebe jsem se usmála. Nikdy jsem nebyla tak moc nadržená a vážně se divím, že zrovna Lolo odmítla sex dvakrát za jeden večer. To bych do ní vůbec neřekla.

This love is real // CAMRENKde žijí příběhy. Začni objevovat