7

958 55 1
                                    

Pohled Camily

Probudila mě Lauren. „Vstávej, lásko. Mohly bychom se jít najíst" usmívala se. „Lolo, včerejší noc byla– „Skvělá?" dokončuje mou větu. „Víc než to, pokud to jde."

Oblékly jsme se a pomalu se donutily opravdu dojít na hotel na snídani. Cestou zpět jsme se stavily v malém obchůdku poblíž. Rozhodly jsme se nakoupit nějaké suroviny a další dva dny si vařit samy, protože pochybuju, že by nás něco mohlo přinutit opustit postel. Nebo prostě cokoliv, kde se budeme nacházet.

Chceme si zajít na pláž. Chtěla bych se trošku opálit. Ze všech těch koncertů jsem celá bílá. „Bože Lauren, plavky si neber!" napomínám ji. „Tak koupání bez plavek bych dala až jako večerní program, co ty na to?" „Hmm ... a co ještě budeme dělat večer?" Tisknu ji ke stěně a něžně ji líbám. Naše jazyky jsou zase v bitvě o nadřazenost. Nakonec ji nechávám vyhrát a přesouvám se ke krku, kde si ji značím pár cucfleky. „Vážně?" směje se mému chování. „Myslím, že by každý měl vědět, že jsi zadaná. Teď už ale přestaň mluvit, chci si tě vychutnat." Levou rukou ji hladím na zátylku a pravou už zajíždím pod lehkou sukýnku. Nepřestávám ji líbat. Cítím její stoupající dech na krku. Prosí o to, abych ji už udělala, ale já na chvíli přestávám. „Bože, Milo, ty mě mučíš!". „Nejdříve jí hladím dokonalá prsa, ale potom se stejně vracím k rozdělané práci. Udělala se po chvilce a teď vydechuje mé jméno. Stále stojíme přitisknuté ke zdi a objímáme se.

Po půl hodině jsme tedy vyrazily na naši pláž. Sice tam nikdo nebyl, ale i přesto jsme si plavky nechaly na sobě. Mám pocit, že kdybych ji tu měla nahou, musela bych se na ni znovu vrhnout. Přestane tahle nadrženost vůbec někdy? Mám totiž pocit, že ne.

Celé odpoledne jsme jen tak blbly. Opalovaly se, mazlily se na dece a dělaly blbosti ve vodě. Bylo to super. Na druhý den jsme naplánovaly výlet do národního parku tady na Bali. Půjčíme si auto v místní půjčovně a potom si uděláme piknik.

Když se stmívalo, Lauren přišla s nápadem. „Namaluj mě, prosím" „Vážně bys chtěla?" ujišťuji se. Je pravda, že malování miluju a troufám si říct, že mi to i jde. „Vzala sis věci a nějaká plátna, žejo?" „To sice ano, ale nejsem si úplně jistá, jestli..." „No, tak vidíš. Teď je super čas na obraz – západ slunce. Vezmu si na sebe nějakou lehčí halenku a lehnu si na tu sedačku, co máme na terase." „Já bych tě asi mnohem radši viděla bez té halenky" popichuji ji. Jdu si pro věci a když se vracím, Lauren už je nachystaná přesně tak, jak slíbila.

Asi po dvou hodinách jsem konečně s výtvorem spokojena a ukazuju jej modelce. „Páni, Camz, mohla by ses tím klidně živit" říká nadšeně. U ní poznám, že to myslí vážně. Miluju její nadšení pro věc a to, jak umí člověka kdykoliv povzbudit. „Děkuju, ale něco jsi slíbila a sliby se plní.."

Pohled Lauren

Přitáhnu si ji k sobě a opět se začínáme vášnivě líbat. „Takže zase?" ptám se s úsměvem. „Vždycky" odpovídá a kouše mi spodní ret. Něco jsem jí z rána dlužila, takže tentokrát začnu já. Byla jen v plavkách, a proto nebylo těžké ji svléknout. Miluju tíhu jejího horkého těla na tom mém. To se nikdy neomrzí. Po chvíli jsem už byla dole a dělala jí to. Chtěla jsem ji udělat nejjemněji, jak to jen jde. Myslím, že tohle byl jeden z těch sexů, kdy nejde jen o to se udělat, ale především dokázat partnerce tu lásku, která je mezi vámi. „Camilo, chutnáš výborně, to se musí nechat" směju se do polibku, který dostala ihned potom, co se udělala. „Ty jsi trdlo, tohle říct ... máš smysl pro romantiku situace, že?" „Ano, to opravdu mám."

This love is real // CAMRENKde žijí příběhy. Začni objevovat