Ahoj, do komentů mi pište, jestli mám pokračovat nebo ne. Kritiku ráda uvítám! A teď už k příběhu. :)
„Bože, máte taky tak strašnej hlad??" ptám se ostatních. „Hele, Lolo, moc to nepřežeň, víš přece, že kostýmky na show ukazují podstatnou část našich těl" odpovídá rádoby rodičovsky Ally.
Koncert začíná za hodinku a já se chci alespoň trochu najíst. Tentokrát to ale bude s malou obměnou. Mezi Squeeze a That's my girl se vytratíme z pódia a rychle se převlékneme z černých outfitů do bílých. Já tohle strašně nesnáším. Nedělá mi dobře, když se mám do toho „postrojku" obléknout během tří minut...
Během vystoupení se zase tvářím strašně zvláštně a tentokrát se mi povedlo i pozapomenout text jedné z písniček, takže jsem si udělala pěknej trapas. Zpívaly jsem zrovna Who are you a já se zase totálně zblázněně a zasněně koukala na Camilu. To je děsný. Jsou to už víc jak tři roky a ona mě pořád dokáže takhle vyvést z míry. Od té doby jsem se jen málokdy ohlédla po jiné holce než je ona. Párkrát jsem zkoušela s nějakou jít na rande, ale tohle mi nejde. Camila mě v tomhle tak trochu brzdí. S holkama poslední dobou jen spím. Jde prostě jen o ten sex. Vybírám je podle vzhledu, velikosti poprsí , a když se mi líbí jejich zadek, hned je beru. Takhle to zní, jako bych si s nimi jen hrála. Jako by byly moje sexuální hračky. Víc ze sebe ale nedostanu. Pokud jde o lásku, je Mila jediná, do které jsem se kdy zamilovala.
„Jsi v pohodě?" ptá se Dinah „protože tak nevypadáš. A text jsi ještě nikdy nezapomněla, Lauren." „Jo, jasně" odpovídám co nejpřesvědčivěji. Ani nevím, co se to děje. Poslední dobou je toho prostě moc. A Camila mi to neusnadňuje..
Vím, že jsme kamarádky, ale pořád mám takovou malinkatou naději. Můj pitomej mozek si totiž myslí, že bych u ní měla šanci. Ha Ha. Nemůžu na ni zapomenout. Nepomáhají holky, chlast ani nic podobného. Teď opravdu nevím, jak dál pokračovat.
Achjo, tak se převleču, ať to mám za sebou. Fakt nepotřebuju být zase poslední. Ok, ještě jednu věc udělám. Musím se otočit, abych Camilu neviděla ve spodním prádle. Ještě nikdy se mi to nepodařilo. Teda, já se o to nesnažím. Právě naopak. Mám strach, že bych se pak prostě neudržela..
Pohled Camily
Co to sakra bylo s Lauren? Chovala se fakt divně. No, po koncertu za ní zajdu a zeptám se, jestli je všechno okay. Doufám, že je to jen únava. Fakt nechci, aby zrovna ona měla nějaké problémy. Bohatě mi stačí to, že se několikrát do měsíce opije do němoty, aby zapomněla na všechny svý trable. Svěřit se ale nechce. Snad nejede v drogách nebo tak..
Zavazuji si boty, když vzhlédnu a vidím ji stát v rohu, obličejem otočenou ke mně. Nebylo by na tom nic zvláštního, kdyby moje tělo nereagovalo tak zvláštně. Měla na sobě kalhoty a podprsenku. Moje oči automaticky sjely k bříšku. „Panebože" vzdychla jsem si. „Vážně máš takovýhle břišáky, Lauren?!" říkám si sama pro sebe. Co to sakra ale je? Proč se tam moje oči tak dychtivě dívaly a hlavně – proč mi to připadá ... sexy? Ale no tak, s Lauren se už přece znám tak dlouho, přece bych si všimla, kdyby se mi líbila už dřív. Nebo ne?
ČTEŠ
This love is real // CAMREN
FanfictionLauren Jauregui je členkou kapely Fifth Harmony společně s dalšímy čtyřmi dívkami, Ally, Normani, Dinah a Camilou. Lauren má však své tajemství. Nijak se sice netají tím, že ji přitahují spíše holky, ale to, že je zamilovaná do své kamarádky nikdo n...