15

773 41 2
                                    

Pohled Lauren

Bylo už pozdě ráno, skoro poledne, a my jsme pořád spaly. Nebo spíš jen Camila. Já se před chvílí vzbudila a teď vymýšlím, jak začnu den své krásné přítelkyni. Vlasy jsem jí odhrnula z jedné strany na druhou a když to bylo hotovo, začla jsem ji líbat na krk a začátek trapézu. Zapojila jsem i jazyk, ale nic to s ní nedělalo. Rozhodla jsem se teda pro drsnější způsob. Rukama jsem jí zajela pod tričko a zboku nahmatala její prsa. Miluju ten pocit, když ji mám celou v ruce. Cítím potom, že kdyby se cokoli přihodilo, jsem schopná ji chránit. Camila se nepatrně pohla. Byla vzhůru – to mi bylo jasné. Čekala, kam jsem až schopná zajít. „Okay, můžeme hrát tuhle hru, lásko" pomyslela jsem si. Stáhla jsem jí kalhotky a přísahala bych, že se dokonce nadzvedla, aby mi to ulehčila. Mírně jsem jí roztáhla nohy a naskytl se mi ten nejkrásnější pohled v New Yorku. Prsty jsem něžně přejížděla po jejím krásným zadečku a dala jsem jí na něj polibek. Oběma rukama jsem ji roztáhla, abych si zpřístupnila úplně všechno. Netrvalo dlouho a jazykem jsem jí začla dráždit její vchod. Z pusy jí uniklo malé povzdechnutí. Usmála jsem se, ale nepřestávala jsem ji jemně lízat. Najednou se otočila na záda, což mě vyvedlo z míry.

„Dobré ráno,Lolo" usmála se.

„Že ti to ale trvalo..."

„To víš, nemohla jsem si už pomoct. Chci tě" při poslední větě jsem náhle začla cítit, jak vlhnu. Vyhoupla jsem se na její bříško a spojila naše rty. Její ruce nečekaly a už se vrhly na má prsa.

„Dnes máme něco na práci, miláčku. Nechme si to na později" Seskočila jsem z ní a pobaveně se smála jejímu naštvanému obličeji.

Uvařily jsme si něco k obědu a chvíli na to už jsme se mazlily u filmu. Byla to nějaká stupidní komedie, jejíž jméno jsem už stačila zapomenout.

Pohled Camily

„Vstávej, musíme vyrazit." řekla Lauren. To si snad dělá srandu.. nejdřív mě nechá roztouženou a teď mě vyhání zpod teplé deky? „Nikam nejdu!" začala jsem protestovat. „Co vůbec chceš dělat?" „Obleč si něco a pojď, uvidíš až tam dorazíme."

Zanedlouho už jsme nasedaly do auta a projížděly ulice New Yorku. Mám to tu ráda. Nejen lidi a hlavně svou přítelkyni, ale i počasí. Miluju ty chladné odpoledne, kdy se opravdu jen schováte do postele s šálkem čaje a knihou. A přesně to jsem na dnešek měla v plánu, dokud nepřišla Lauren se svým nápadem, že jedeme nakupovat. Proč sakra jdeme nakupovat zrovna dnes?

Zastavily jsme naproti černé budově, na které byl nápis, který mě totálně odzbrojil. „Nakupovat? Myslela jsi tím nakupovat sexuální pomůcky?" zírala jsem na ni vyjeveně. „Bude se ti to líbit, slibuju" usmála se a vzala mě za ruku.

Vstoupily jsme do sex shopu a trochu nesměle se rozhlížely. Po chvíli k nám dorazil jeden kluk, mohlo mu být tak 22. „Bože můj! Jsem největším fandou Fifth Harmony, mohli bychom se prosím vyfotit?" Pořídily jsme fotku a rychle se ho zbavily. „Proč jsi na něj byla tak hnusná, Lolo?" ptala jsem se jí. „Připadal mi v něčem zvláštní, víš. Jakoby nedůvěryhodný.."

Začly jsme si vybírat mezi černým a tělovým strap-onem, protože kvůli tomu jsme sem přišly. Zanedlouho k nám dorazila prodavačka s nabídkou pomoci. „Pokud jste se rozhodly pro tento tělový, můžete vyzkoušet, jestli vám dobře sedí a nepotřebujete jinou velikost pásku, támhle jsou kabinky" To mi přišlo divné, kdo by potřeboval jinou velikost? „Děkujeme ale to nebude-" „Ano, velmi děkujeme, rozhodně si to vyzkoušíme. Mám pocit, že by se mi možná hodil menší pásek" přerušila mě Lauren. Vzala mě za zápěstí a odtáhla mě do jedné z kabinek. „Fakt si myslíš, že ti to nebude?" Divila jsem se. „Otoč se" poručila mi. Učinila jsem se tak, a když mi Lolo dovolila opět se podívat, nemohla jsem věřit vlastním očím. Lauren byla jen v podprsence a na sobě měla připevněný skvěle padnoucí strap-on. V tu chvíli jsme měla co dělat, abych ji neojela hned v obchodě. „Tak co, myslíš, že to zvládneš? Je celkem velkej" ukázala na penis. Nezmohla jsem se na nic. Už jsem byla celá vlhká a Lauren si to nejspíš uvědomila, protože mě okamžitě přitiskla ke zdi a začla mě líbat. Naše jazyky byly najednou v bouřlivé bitvě o dominanci, ale já jsem náš polibek přerušila. „Neblbni, jsme v kabince" usměrňovala jsem ji. „Ty jsi ale zlobivá holka Camilo. Už jsi určitě celá vlhká, nemám pravdu?" na to mi zajela pod sukni a já ze sebe vydala malý vzdech. Hladila mě tam, kde jsem to potřebovala nejvíc. Potom se její ruce přesunuly na můj krk, kde mě začala opět líbat. Ucítila jsem na sobě tlak strap-onu a to byla poslední kapka. „Vezmi si mě. Dělej." Ty slova ze mě vyjely tak rychle, až jsem se tomu sama divila. „A jak bys to chtěla, Camz? Řekni mi, jak ti to mám udělat" Její rty chutnaly tak výborně, že jsem se mohla udělat jen z toho. „Tvrdě" vydechla jsem. Sekundu na to už byly moje kalhotky na zemi a moje sukně vyhrnutá až nad pupík. „Jak si přeješ" zašeptala mi. Vzala mou pravou nohu a obmotala si ji kolem pasu. Pak do mě rychle vnikla. Byl opravdu velký, ale to jsem potřebovala. Lauren rychle přirážela a já začla nekontrolovaně vzdychat. Cítila jsem, že už budu. „Už budu, Laur" nemohla jsem potlačit vzdechy. Bylo to tak skvělé.. Moje nohy se začaly třást a po chvilce už jsem cítila příjemné teplo rozlévající se z mého středu do zbytku těla. „To bylo rychlé" usmála se Lauren a políbila mě na čelo. „Rozhodně ho bereme" začla jsem se smát, když jsem usměrnila své dýchání.

Obě jsme se oblékly a rychle odešly z kabinky. Pot nám v kapkách stékal po obličejích a bylo nad míru jasné, co se právě dělo. Když jsme platily, za námi se objevil ten kluk, co se s námi předtím fotil a smál se jako idiot. „Co tu ještě dělá?" pomyslela jsem si. Asi objevil nové číslo oblíbeného pornočasopisu. Už jsem chápala, proč byl mé přítelkyni ze začátku tak nesympatický.

Zanedlouho jsme už byly doma a dohadovaly se nad tím, jak náš nový přírůstek pojmenujeme. Vyhrál jméno Fred, což nebylo zas tak špatné. Celá ta věc se jménem mi připadala zvláštní, ale byl to nápad Lauren, a já jí po dnešku nechtěla odporovat.

This love is real // CAMRENKde žijí příběhy. Začni objevovat