chapter 18

5.2K 207 11
                                    

Sedang aku berjalan dengan izani  Badanku dilanggar seseorang ..
Seorang perempuan yg memakai dress yg sedikit seksi menampakkan lututnya..

"Woi!! Kau xde mata ke ha?! Jalan pakai lutut! Herhh" betaknya.. Hek eleh ingat aku takut sangat ke ..kau yg langgar aku pastu nk tuduh2 ..

"Maaf ye cik .."aku tunduk .. Aku malas nk bergaduh kat depan org ramai ni .. Aku pun mengangkat kepalaku ..

"Herghh kau rupanya ... Nur aisyah humaira.. Patut laa.. Perangai tak ubah2 .. Asyik sakitkan hati org je .." Dia tersenyum sinis.. Eiii aku dah geram ni

"Do i care.. Kau pon sama jee lah weh .. Org tak nak pastu nk paksa2" aku menjeling .. Izani memegang tanganku..

"Dah laa Maira ..jom.. Jangan layan sangat perempuan macam tu" aku pun mengikut jee ..

XXX pov

"Herghh .. Tunggu kau eh ..ni baru skit .. Herhh" bisik hati aku .. Aku pun berjalan meninggalkan tempat tersebut..

   ++++++++++

Maira pov


Aku dan izani duduk do sofa setelah sampai di rumah.. Aku mengeluh ..

"Dah lah maira.. Lupakan pasal tadi.. Dia saje tu" aku hanya mengangguk ..

"Daripada ada mood nk shopping ..jadi xde .. Bencinya" aku menggenggam penumbuk..

"Sabar jee..btw imran balik pukul berapa?" Aku memandang izani..

"Pukul 8.30 kot" izani mengganguk ..

"Ouh OK"

+++++++++++

Aku membuat sarapan untuk kami berdua .. Yeah!! Imran ajak pergi holiday.. Akhirnya boleh jugak nk pergi Korea .. Hahaha.. Dah lama nak pergi ..

Imran dah tempah tiket semalam .. Baju semua dah siap .. Huhu ..
Setelah siap membuat sarapan .. Imran turun untuk sarapan .. Btw flight kitorang pukul 10 pagi .. Ada lagi 2 jam ..

"X sabarnya nk pergi korea.. Hehe" aku berkata sambil makan sandwich buatanku..

"Heheh nanti kita buat baby Korea ehh" imran tersenyum sinis.. Aku tersedak..

"Ehh ehh sayang kenapa ni? OK tak?"imran berlari ke arahku dan menggosok belakangku ..

"Maira ok" aku senyum paksa ..aku sedih jugak imran cakap pasal baby ..teringat arwah anak aku .. Sayang tunggu mama kat syurga yee.. Sorry sbb x jaga sayang dgn baik..

Bersambung

Vote√
Comment√


BTW AUTHOR AKAN HIATUS SELEPAS NI .. AUTHOR DAH MASUK ASRAMA .. AUTHOR MUNGKIN AKAN SAMBUNG CERITA NI 3 BULAN SEKALI .. TENGOK LAA MACAM MANA SBB AUTHOR BUKAK FON SEBULAN SEKALI .. AUTHOR KENE FOKUS KAT PEMBELAJARAN NGAN AUTHOR KENE HAFAL QURAN

AUTHOR HARAP KORANG MASIH BACA FF NI WALAUPUN UPDATE LAMBAT..

KAHWIN MUDA ?!Where stories live. Discover now