"Come and climb in my bed,
Don't be shy, do your thing"
-Fifth Harmony - All In My Head- Lia! Én félek!
- Jaj, picúr... - guggolok le hozzá. - Nem kell félned, semmi baj nem fog történni. Csak egy apró szúrás, ennyi az egész, oké?
- Apu is bejön ugye?
- Persze. - behívnak minket, így bemegyünk. Odaadok a nőnek pár papírt, amiket hosszan ellenőriz, majd leülteti Chloe-t egy székbe és elkezdi előkészíteni a dolgokat. Tudom, hogy el kell terelnem a figyelmét, ezért bevetem a gyerekek kedvenc témájának kérdését.
- Chloe!
- Igen? - mondja, de nem néz rám.
- Nézz rám, kérlek. - mikor megteszik elkezdem. Harry is ott áll mellettünk, de most ő is leguggol mellém.
- Lehet furcsa kérdés lesz, de... szeretnél kistesót?
- Még szép! - kiáltja.
- Tényleg? És kislányt vagy kisfiút?
- Mindkettőt!
- És hogy neveznéd el őket?
- Hát azt apuval választanám ki.
- Hmm... mit mondasz? - nézek Harry-re.
- Én... fiút szeretnék és Kol lenne vagy Drew, de ha lány akkor pedig Deseree. Hogy tetszik?
- A Deseree nagyon!
- Nekem is. - mondom.
- Kész is vagyunk! - szólal meg a nő mikor rárakja a ragasztót a vattapamacsra, amit Chloe kezére szorított. Harry kisveszi a lányt a székből, hogy én odaülhessek és tőlem is vegyenek vért.
Szerencsére hamar végzünk, így elindulunk, hogy letegyük Chloe-t Lara-éknál, az egyik kislány az osztályból akivel nagyon jóban van és ottalvós buli lesz. Mikor kipattan a kocsiból, mi is kiszállunk. Én becsengetek, amíg Harry kiveszi a csomagtartóból Chloe cuccát. Azt hiszem mindenkinek világos, hogy az iskolába és azon belül is inkább az osztályba járó gyerekek anyukái... hát hogy is mondjam... eléggé szemet vetettek Harry-re. Akár van férjük, akár nincs. Akár szeretik a férjüket, akár nem. Szóval elég furcsa helyzet az, hogy Lara anyukája amikor megjelenik a kapuban mögötte a kislánnyal, egyből puszival köszönti Harryt, Chloe-hoz meg úgy szól mint a három évesekhez szokás. Aztán észrevesz engem és csak egy halvány sziát kapok. Visszaköszönök, majd nem sokkal később elindulhatunk. Gondolom látszik rajtam kissé az idegesség, ezért kérdezősködik Harry.
- Lia? Mi van?
- Ezt, hogy érted?
- Hát, hogy tiszta frusztrált lettél.
- Ah, semmi bajom.
- Lia...!
- Nincs semmi tényleg, csak... nem tűnt fel, hogy az iskola összes anyukája rádgerjedt?
- Oh, tényleg? Tudom, hogy jól nézek ki, meg hogy jó testem van, te meg féltékeny vagy.
- Nem vagyok. De neki meg férje van!
- Nekem meg barátnőm. - rakja a kezét a combomra.
- Nem láttad, hogy nézett rám? Mint akinek hányhatnékja van!
- Lia kérlek... dehogy! - áll meg a ház előtt.
- De igen. - kipattanok és elindulok befelé, de persze, hogy nem nálam van a kulcs. Karba tett kézzel állok az ajtónál, amíg Harry ki nem nyitja. Mikor az becsukódik, hozzápréselem magam, megcsókolom és kicsit kiélvezem, hogy irányítok, mert persze, hogy szinte azonnal átveszi tőlem. A telefonja csörög kezd, így elválunk és felveszi. Amíg elintézi gyorsan célba veszem a mosdót és mikor kimegyek közli velem, hogy programunk van.
YOU ARE READING
Sajnálom, megbántam [H.S.]
FanfictionEgy lány akinek az életében majdnem minden megtalálható. Gazdagság, szegénység, fényűzés meg az a bizonyos "fekete világ" cigivel, piával, drogokkal és egyéb élvezetekkel. Magasról jött mélyre zuhant, mégis kimászott belőle. Aztán jöttek a barátok...