"Ugye érzed hogy sose jobban?"
- Pál Dénes - Ott vanMiután mindenki körbenéz a lakásban és megvacsizunk, mindannyian visszavonulunk, mert már késő van. Gyors fürdés után bebújok Harry mellé az ágyba. Ő magához ölel és nyom egy puszit a fejemre.
- Lia?
- Igen?
- Kérdezhetek valamit?
- Persze, akármit.
- Mm... Amikor megszületett... hogyan nevezted el Chloe-t?
- Uh, először nem akartam elnevezni, de amikor megláttam őt... olyan hihetetlenül édes és gyönyörű volt. Így hát Venus lett.
- Venus?
- Igen.
- Miért pont Venus?
- A római mitológiában a szépség és a szerelem istennője. Az Aprodithe furcsa lett volna. - mosolyodom el.
- Igaz. Szép név.
- És a Chloe? Az honnan jött?
- Fogalmam sincs. Anyu mondta és megtetszett.
- Értem. - csókoltam meg. - Na aludjunk, holnap biztosan lemegyünk a partra.
- Már várom.
XXX
A parton süttetjük magunkat, majd bemegyünk a vízbe. Chloe nagy örömmel úszkál a kissé hideg vízben. Szemén egy búvárszemüveg a szájában pipa. Miközben lefelé nézelődik a pipába beszél kissé érthetetlenül.
- Nem értem mit mond. - nevet Harry, Chloe pedig tovább úszkál körülöttünk.
- Azt, hogy de szépek a halacskák.
- És ezt te hogyan szűrted ki ebből?
- Nem tudom. - mosolyogtam és megcsókoltam.
- Pöttöm! - fogom meg Chloe lábát, mire belesikolt a pipájába és feljön a víz alól. - Nem vagy éhes?
- Egy kicsit.
- Akkor menjünk ki. - egy pizzázóba megyünk, ahol isteni a kaja és ezt a fiúk is megjegyzik.
- Többet eszel, mint egy utolsó hónapokban járó terhes nő.
- Ilyen kajából hülye aki nem eszik ennyit.
- Bélpoklos.
- Ne sértegess.
- Soha. - nyomok egy puszit az arcára. Hozzám hajol és a fülembe súg.
- Terhes meg te leszel.
- Már voltam.
- Ki mondta, hogy nem lehesz az mégegyszer? Vagy többször? - mondja, majd kacsint.
- Ne perverzkedj.
- Ez nem is volt az.
- Attól még tudom, hogy az jár a fejedben.
- Ez csak félig igaz.
- Anyu!
- Igen Chloe?
- Kaphatok fagyit?
- Persze. - miután a picúr megkapta a hideg csokigombócot elindultunk vissza. Megállunk egy zebránál és várunk, hogy átengedjenek minket, de láthatóan senki nem akarja megtenni. Valami hozzáér a lábamhoz mire lenézek. Egy apró kisfiú bukdácsolva lépked el mellettem. Látom, hogy közel van egy autó és kizárt, hogy meg tudna állni, így egy gyors mozdulattal megragadom és visszarántom. A kisfiú sírni kezd a kezeim között.
ESTÁS LEYENDO
Sajnálom, megbántam [H.S.]
FanficEgy lány akinek az életében majdnem minden megtalálható. Gazdagság, szegénység, fényűzés meg az a bizonyos "fekete világ" cigivel, piával, drogokkal és egyéb élvezetekkel. Magasról jött mélyre zuhant, mégis kimászott belőle. Aztán jöttek a barátok...