"I will be the best nurse I can be."
A hétfői napon, Chloe jön oda hozzám a nagyszünetben.
- Baj van? - kérdezem rögtön.
- Apu beteg. Meggyógyítod?
- Én? Én gyógyítsam meg?
- Igen.
- És... miért én? Biztosan tudja, hogy mit kell ilyenkor tenni. - nem mintha nem lenne kedvem újra látni őt, de azóta a csók óta nem beszéltünk és ez kissé aggaszt.
- Mert apu szeret téged. - kitágulnak a szemeim.
- Öh... öömm... nem tudod, hogy ki visz téged haza?
- Lou.
- Rendben. Akkor én utolsó óra után elmegyek hozzátok és ott találkozunk. Most menj játszani.
- Oké. Köszi Lia. - mondja és megölel, majd elszalad. Átmegyek a tanáriba ahol rögtön hárman támadnak le és bombáznak ezernyi kérdéssel.
- Oké! Állj! Válaszolok mindenre csak egyszerre egy kérdést tegyetek fel.
- Én kezdem! - stoppol Dolly. - Dugtatok?
- Mi?! Dols! Nem, dehogy.
- Ajjj... - szomorodik el. - Történt valami köztetek?
- Öh... igen.
- Lia ne kelljen már úgy kihúznom belőled.
- Megcsókolt.
- HOGY MICSODA? - kiáltanak fel mind a hárman.
- Ssssh!! Nemár!
- Ez király.
- De nem beszéltünk azóta.
- Holnap találkoztok úgyis nem?
- Hát, megyek ma, mert Chloe mondta, hogy beteg.
- Óó, doktornéniset játszol? - húzogatja a szemöldökét Kit.
- Most komolyan? Mind ilyen perverzek lettetek?
- Mindig is ilyenek voltunk és te is az vagy, csak titkolod. - mondja Ahren.
- Ó, persze, hogyne.
- Úgyis összejöttök.
- Nem úgy néz ki.
- Több optimizmust! - szól rám Dols, mire csak a szemeimet forgatom. Miután minden részletet megtudnak, lenyugszanak és békén hagynak. Utolsó óra után felülök a biciklimre, elmegyek egy közeli boltba és veszek pár szükséges dolgok, aztán sietek Harryhez. Mikor odaérek kinyitom az ajtót a kulccsal, amit Chloe-tól kaptam. A házon nagy csend uralkodik, gondolom alszik. Lepakolok a konyhapultra és az emelet felé veszem az irányt. Benyitok a szobájába. Jól tippeltem, alszik. Baromi édes így. Az arcára simítom a kezem, és érzem, hogy forró.
- Harry, ébredj! - rázom meg egy kicsit. - Harry!
- Mhmm... Lia? Hogy kerülsz ide?
- Az mindegy, de te lázas vagy.
- Nem is. - dörgöli meg a szemét.
- De igen. - mondom és lehúzom róla a takarót.
- Aaa, neee, add vissza! - köhög fel. - Hideg van. - csak egy fekete alsó van rajta. Hmmm.
- Harry, kérlek kelj fel. - megyek vissza hozzá és a hátára teszem a kezem.
- Nem akarok. - megfogja a derekam és lehúz maga mellé.
STAI LEGGENDO
Sajnálom, megbántam [H.S.]
FanfictionEgy lány akinek az életében majdnem minden megtalálható. Gazdagság, szegénység, fényűzés meg az a bizonyos "fekete világ" cigivel, piával, drogokkal és egyéb élvezetekkel. Magasról jött mélyre zuhant, mégis kimászott belőle. Aztán jöttek a barátok...