"For this, I am truly sorry and regret all that has happened."
Egész nap össze-vissza telefonálgattam, hogy el tudjak mindent intézni estére. A bevásáró kocsit toltam magam előtt a sorokat járva amikor épp apával beszéltem.
- Tök jó, hogy így összejövünk. Remélem Freya-nak nincs semmi dolga, mert soha nem fogok végezni a kajával.
- Én is szívesen segítek, tudod.
- Igen, persze. Inkább azt találd ki, hogy hova teszek ennyi embert? Két asztalt nem tudok összerakni a konyhában, mert az is kevés.
- Nem mondta a húgod, hogy van a ház alatt egy nagy terem? Ami mellesleg össze is köti a két házat.
- Nem mondta. De király pedig! Van még valami amiről tudnom kéne?
- Hát van jacuzzi is ott lent. Egy elég nagy. Meg a szobátok hangszigetelt.
- Tényleg?
- Igen. - magamban egy "Ez az!" kiáltással hülye táncba kezdek, de ott a bolt közepén inkább csak leemelem a következő fontos dolgot a polcról és a kosárba rakom.
- De jó! Akkor oda le tudunk vinni asztalokat igaz?
- Persze.
- És ha megkérem Leo-t, hogy segítsen akkor meg tudjátok csinálni nekem?
- Hogyne. De majd elintézem, mindjárt jön elvileg a húgodhoz.
- Köszönöm.
- Ugyan Cece.
- De tényleg. Na megyek fizetni. Szia apa!
- Szia. - nyomom ki és zsebre teszem a telefont, de egy perccel később ismét megszólal, ezért ki is veszem onnan és amikor meglátom, hogy Harry hív azonnal felveszem.
- Szia!
- Szia, hol vagy?
- Még vásárolok. Miért?
- Csak azt akartam kérni, hogy vegyél valami piát is légyszi.
- Rendben, mi legyen?
- Leginkább sörözni szoktunk, de akár vodka is jöhet.
- Uhm... oké. Harry?
- Igen, babe?
- És ha én csinálnék valamit? Mármint, tudod, régen egy bárban dolgoztam.
- Oh, igen, tényleg. Akkor lepj meg.
- Meglesz. - lerakom, fizetek, és a szatyrokkal megrakodva elindulok ki a kocsimhoz, majd bepakolok a csomagtartóba és hazamegyek. Otthon megindul a sürgés forgás, mindenki készül estére. Még Chloe is lelkesen segít nekem és Fey-nek, hogy minden rendben legyen. Már csak az utolsó simítások voltak hátra, amikor Harry megérkezett.
- Lia! Megjöttem! - kiabált. Mosolyogva indultam kifelé és amikor megláttam megtorpantam.
- Úristen! Veled meg mi történt? - kérdeztem meglepetten, de ő csak nevetett.
- Nem tetszik?
- Dehogynem! Imádom, hadd fogjam meg! - indultam meg felé, hogy a hajába túrjak, amit levágatott. Hagyja, hogy összekuszáljam a tincseit. Beharapom a szám, mert eszeveszett jól néz ki. Magához húz és megcsókol. - Direkt kínzol?
- Talán. - kapok egy újabb puszit, majd Chloe kiabálása hallatszik, meg is jelenik és azonnal Harry nyakába ugrik.
- Apuu! Olyan jó a hajad!
KAMU SEDANG MEMBACA
Sajnálom, megbántam [H.S.]
Fiksi PenggemarEgy lány akinek az életében majdnem minden megtalálható. Gazdagság, szegénység, fényűzés meg az a bizonyos "fekete világ" cigivel, piával, drogokkal és egyéb élvezetekkel. Magasról jött mélyre zuhant, mégis kimászott belőle. Aztán jöttek a barátok...