"Źle to się skończy"

906 53 28
                                    

*Astrid
Dziś nadszedł ten dzień. Dzień, w którym mogę o wszystkim zapomnieć. Ten dzień to moje... URODZINY! Dziś kończę 19. Jak zwykle wstałam o 5 rano. Uczesalam się, zjadłam kanapkę i wyszłam na dwór. Poszłam do Wichurke.
- Cześć mała, przelecimy się? (bez skojarzeń proszę :D) - I wzbilam się w powietrze. Dobra, nie będę zanudzac. Przejdźmy do przyjęcia. Byłam w Twierdzy. Na każde urodziny jest zaproszony każdy... nawet... ta... UGH... Lan.
Zaczęły się tańce, Czk... UHG... wiecie i... ehh... Lan też tańczyli. Nagle zaczął się wolny z moją ulubioną piosenką. (Także w realu ulubiona)

Gdy tylko usłyszałam "It's too late" od razu zaczęłam się czerwienic że złości, a moja powieka zaczęła drzec. Siedziałam przy stole i próbowałam nie wpaść w furie. Dotrwalam do końca piosenki. Ale potem było że mną jeszcze gorzej. Zapytacie, dlaczego? A no zaraz się dowiecie. Obrocilam się na krześle, aby zawolac Heathere (która cały czas tanczyla ze Śledzikiem), a zobaczyłam jak Czk... wiecie klęka przed Lan. Wtedy nie wytrzymalam. Wybieglam z Twierdzy, zamykając drzwi z całej siły. Zamknęły się z średnim hukiem (bo te drzwi są naprawdę duze). Nagle usłyszałam piosenkę, która jeszcze bardziej pogorszyła mój stan psychiczny.

Oparlam się o drzwi i powoli zjechalam w dół chowajac twarz w dłoniach. Moje oczy zalaly się łzami.
- Aaaaaaaa!!! - krzyknelam, jakbym chciała się z całej siły wydrzeć na świat. Podnioslam się. Kopnelam z całej siły drzwi i odeszlam w stronę lasu. Tam ciągle krzyczalam:
- Nienawidzę Cię!!! Nienawidzę Was!!! Was wszystkich!!! Całego świata!!! Powybijam pokolei!!! - Zaczęłam toporem rozwalać wszystko na swojej drodze. Byłam w furii i nie mogłam się opanować. Tym razem wyniszczona do cna psychika dała górę. Nagle poczułam się słabiej. Poczułam uklucie w sercu i potem... Nic...

***
Tak, Mem mojego autorstwa to prawda. Sezon 4 (podobno 4) będzie 24 lutego. Nie jest to potwierdzone, ale bardzo prawdopodobne. Postawmy znicz :( [*]

Jak Wytresować Smoka - Coś Wiecej (W Czasie Korekty)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz