Zrůdičky S.R.O.

16 1 0
                                    


Jeff, Angel, Clockwork a Nina se konečně dostali ze zabijácké pasti. Aby měli aspoň nějaký pocit jistoty, dostali se na střechy. Z té výšky viděli všechny ty, kteří je chtěli dostat. Bylo jich moc. Jeff si představil, že by byl tím, za koho ho považují. Zvedl se mu žaludek.

Na hrudi mu ležela Nina, po levém boku Angel a po pravém Clockwork. Prohlédl si je jednu po druhé. Byli tak krásné. A on... Jediné, co na něm bylo aspoň trochu dobrého, bylo srdce.

Pak si vzpomněl na svého bratra. Když ho viděl naposledy... měl rozřízlý úsměv a tekla mu krev z hrudi. Smutek Jeffa začínal ovládat čím dál víc. Vše kolem něj bylo lepší než on. Dokonce i ten Rep ret. Bylo snadné stát se stejným hajzlem, jako ten, kdo se za něj vydával. Jenže on nechtěl. Jenže také cítil jak je vlastně sám.

Nina, Angel a Clockwork potřebovali jeho pomoc. Jenže on nemohl pomoct ani sobě. Jak v něm můžou všichni vidět svého zachránce? Jen chtěl ven! A že je vzal s sebou, to bylo vedlejší.

Clockwork sebou pohnula a přitulila se víc. Až příliš intimně a Jeff sebou lehce trhl. Její jemná noha ho hladila po břiše a ruka se dotýkala spálené tváře. Už dávno měl čas na dívky, ale jak si měl nějakou pořídit? Teď na něm jedna ležela a dvě ho objímali.

Srdce mu tepalo tak, že ho cítil i ve spáncích. Opět se musel ovládnout. Přeci nechce žádné nedorozumění. Měl je rád, ale jako přítelkyně. Bez závazků.

V tom okamžiku se podobně přitulila Angel. Pootevřela ústa a začala Jeffovy odfukovat do ucha. Ještě Jeff zvládal, jenže jak Nina začala lézt výš k Jeffově tváři a přitom se ňadry třela o Jeffovu hruď, tak už to nezvládl. Pomalu začal vstávat a tím všechny dívky probudil.

„Promiňte holky, ale jsem pořád jenom kluk." Upozornil Jeff a poodešel ke komínu.

Holky na sebe překvapeně pohlédli a jako první se rozesmála Angel. „Co tím chceš říct? Že holky a kluci mezi sebou mají velké rozdíly?" Zeptala se rozesmátá dívka.

Pak se k ní natáhla Nina a něco jí začala šeptat. Clockwork poslouchala a podle ní Jeff poznal, že se dívky seznamovali s významem jeho slov.

Když Angel docvaklo, o co jde, nasucho polkla a taky si sedla k jednomu z komínů. „Jeffe, vždyť jen spíme. Něco ti snad vadí?" Poznamenala Clockwork.

„Spíte?" Zasmál se Jeff. „Ty a Angel se ke mně tulíte jako milenky a Nina zašla tak daleko, až jsem myslel, že to děláte schválně." Smál se Jeff tématu.

Dívky se smály taky, ale snažili se udržet vážnost. „Já nevím jak ostatní, ale u mě to bylo nedobrovolný." Přiznala Nina.

„Já jsem taky nevěděla, že tě něčím rajcuju." Poznamenala Clockwork.

Angel seděla a dívala se do nebe. „Halo? Jsi na přímu?" Dívka se Jeffovy zasmála a snažila se dívat jinam. Jeff, ale zachytil její růžové tváře. „Hele. Nemyslím to špatně... Ale vsadím se, že jedna z vás by mi dala facku, kdybyste ráno zjistili, že mám v kalhotách něco, co tam dřív nebylo."

Dívky se rozesmáli znovu. „Já vím. Jen..." Zadrhla se zčervenalá Angel. „...jsem tu asi jediná, která s tímhle nemá zkušenost."

„Spolu se mnou." Připomněl Jeff. „Clockwork si to prožívala s bratrem a podle toho, co říká Nina tak ona znásilňovala chlapy. I když, kdyby byla taková, jako teď, tak bych řekl, že se kluci nechají znásilnit rádi."

Jeff seděl klidně u komínu a hleděl na hvězdy. Když k němu přišla Nina a sedla si vedle něj odsunul se. Pak uslyšel řev. Ženský řev. Všem čtyřem naskočily vážné tváře a vstaly, aby se mohli rozhlédnout, odkud to šlo.

Pravda Jeffa The KilleraKde žijí příběhy. Začni objevovat