Podziękowania!

138 6 1
                                    


Kochani, czytelnicy!

Bardzo Wam dziękujemy za to, że wytrwaliście do końca książki, że ją czytaliście i niecierpliwie czekaliście na kolejne rozdziały. Jest Nam niezmiernie miło, że oddawaliście głosy na nią i dawaliście Nam follow. W Szczególności chcę podziękować K, ponieważ to Ona jest twórcą tej książki. Ja, czyli P jestem współtwórcą. Razem zmagałyśmy się z treścią, aby była jak najlepsza i oczywiście prosta w rozumowaniu, bo jak to moja przyjaciółka powiedziała, używam często archaizmów.. (nieprawda XD). Także K jest Wam ogromnie wdzięczna, bo dzięki temu miała chęć pisania i przelewania myśli na papier. Spędziła dużo czasu nad tym i jest szczęśliwa, że to doceniliście. Jesteście jej motywacją. Również ja dziękuję, bo dzięki większej  ilości wyświetleń jak i gwiazdek, miałam ochotę dodawać rozdziały i je poprawiać. Jesteście naprawdę wspaniali. Dziękujemy! A i wiele osób pyta czy będzie druga część... Tak, będzie. Mamy wiele pomysłów, ale jak na razie brak czasu. Szkoła. Robimy sobie przerwę do ferii, czyli do końca stycznia. I później zabieramy się za kolejną książkę i rozdziały będą dodawane systematycznie, a nie jak w przypadku tej- chaotycznie. Liczymy, ze zostaniecie i będziecie oczekiwać książki. Nie zawiedziecie się, jestem tego pewna. Kochamy Was i Dziękujemy! 

K&P

W Pogoni Za Wspomnieniami ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz