Capitolul 3

1K 30 2
                                    

Era seara.Intuneric.Langa mine era un tip caruia nu-i stiam decat prenumele,un tip super misterios care nu dadea prea mult informatii despre el.Totusi,ma simteam bine in compania lui.Niciodata nu mi-a placut sa merg singura pe strada.Imi tinea companie,o comapanie mai mult decat placuta.Era un tip impunator,nu imi mai era frica sa merg pe strazile acelea intunecate.
-Tu nu dai informatii despre tine nimanui?
-Nu dau informatii importante.Ce ai vrea sa aflii despre mine?
-Pai,nu stiu.Cu ce te ocupi?
-Nimic.
-Atunci de unde faci rost de bani?Cum te intretii?Te tin parintii?
-Nu stau cu parintii.
-Si atunci?
-Asta e genul de detaliu pe care nu il dau une fete curioase pe care o cunosc de cateva ore.
-I-ai platit nota si o duci acasa pe tipa asta super curioasa.
-Fac asta pentru ca e chiar draguta si ma intereseaza.
-Ce te intereseaza?
-Tu ma interesezi.
-Adica?
-Adica,imi placi.Esti misto.
-Iti multumesc,cred.
Ajunsesem in fata blocului meu.
-Deci aici stau eu,in blocul asta la etajul 2.
-Aa super am ajuns.Daca nu te superi,imi dai numarul tau?
-Sigur.
Mi-a dat telefonul si mi-am scris numarul.
-Da-mi un beep ca sa te salvez si eu.
-Imediat.Ai vrea sa iesim maine?Sau esti ocupata cu invatatul pentru admitere?
-Invat dimineata de obicei.Oricum ce era de invatat ,am invatat pe parcursul anului.Mai sunt 2 saptamani pana la examen.Ce as putea sa mai fac?Doar recapitulez dimineata.
-Super,deci ne vedem maine.
-Doar noi?
-Da.Vrei sa mai chem pe cineva?
-Aaa,nu nu nu.Doar noi,este bine asa.Foarte bine.
-Ma bucur.Pa,Ami!
-Pa,Alex!
Am intrat in casa.M-am bagat imediat la dus si am recapitulat ce s-a intamplat.Deci,bad boy dominator asta m-a bagat in seama,mi-a platit nota,m-a dus acasa si mi-a cerut si numarul.Dintr-o stare de super rahat ,acum sunt foarte fericita.Mi-a schimbat starea in doar 3 ore.E posibil asa ceva?Omg,staii!!Maine ies cu el!Sa ma hotarasc de acum cu ce ma imbrac.Sper ca nu m-am indragostit sau sper sa nu ma indragostesc.Nu am nevoie de dragoste acum,trebuie sa-mi vad de examene.
Ies din dus,imi aleg hainele si ma duc sa manac.Nu a fost asa greu sa aleg cu ce sa ma imbrac niste blugi care vin binisor pe mine si un tricou,nu schimb niciodata felul de a ma imbraca,ma imbrac asa cum ma simt bine.
Ma pun in pat si incerc sa adorm,dar imi vibreaza telefonul.Era un mesaj de la Alex:
-"Am uitat sa-ti spun noapte buna!"
-"Iti multumesc!La fel si tie!"
-"Maine la 8,da?"
-"Sigur."
-"Ok.Noapte buna inca o data!"
Omg!Imi da si mesaje acum.Poate e gluma sau ceva.De ce tocmai eu?Cred ca nu ii mai raspund.Daca vrea sa isi bata joc de mine?Sau daca ma indragostesc?O sa sufar,nu?O sa sufar,stiu asta....

Cum se poate schimba totul într-o singură zi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum