Capitolul 8

750 23 0
                                    

Dupa 30 de minute iese din oficiul politiei.Radea.Cum sa razi cand iesi de acolo?
-Ok,am terminat.
-Ti-au dat amaneda?
-Nu!A fost legitima aparare,deci nu puteau.
-Ai dreptate.
-Stii eu mi-am pierdut cheile de la aprtament ieri.Tu stai singura ,nu?
-Da,stau singura.
-Si ma primesti si pe mine o zi la tine?Sunt cuminte promit.
Cee?Am emotii deja.
-Sigur.Daca zici tu ca esti cuminte...
-Mama vine maine sa-mi aduca cheia de rezerva.Maine scapi de mine,promit.
-Nu vreau sa scap de tine.Pai,hai sa mergem la mine atunci.Bine ca am luat destula mancare.
-Ma si hranesti.Suuper.
Am intrat in apartament.
-Imi place casa ta.Este micuta si eleganta.
-Mersi ,mersi.
-Nu mi-ai zis niciodata de ce nu stai cu ai tai.
-Ai mei sunt despartiti.Tata sta la tara cu noua lui iubita si mama sta aici in oras cu iubitul ei intr-o garsoniera.Si eu am ramas aici pentru ca e mai aroape de liceu si nici nu ma inteleg prea bine cu iubitul ei.Tu de ce stai singur?
-Am plecat de acasa cand aveam 13 ani.Si i-am zis mamei mele ca nu vreau sa mai stau cu ea.Am dormit pe la prieteni un an si dupa mi-a dat mama jumate din suma si mi-am luat garsoniera in care stau acum.
-Ce copil rebel.De unde ai facut rost de jumatate din bani?
-Asta e secretul meu.
-Esti la mine in casa,lasi secretele la usa.
-Nu pot sa-ti spun.
-De ce?
-Nu o sa intelegi.O sa te sperii.
-Promit ca nu ma sperii.
-Nu pot..
-Nu te oblig,doar sunt curioasa si deja suna dubios.
-Eu...pauza
-Tu?
-Eu ma culcam cu tipe.Ele ma plateau ca sa le aduc la orgasm.
-Ce?
-Da.Era o afacere ca sa zic asa.Veneau cate 10-15 zilnic.
-Si te culcai cu ele fara sa le cunosti macar?
-Da.Si faceam ce le place.
-Adica?
-Adica unora le placea sa faca oral,altele sa fie lovite si asa mai departe.
-Lovite?
-Da sau legate.
-Ele iti faceau asta tie?
-Nu,logic ca nu.Eu lor.
-Iti face placere?
-Sincer,atunci imi facea.Nu respectam deloc femeile.
-Si ce te-a facut sa le respecti?
-Tu!
Eu?Eu l-am facut sa respecte femeile?Sunt masca ,nu mai inteleg nimic.Sunt extrem,extrem de confuza.
-Eu?Ce am facut eu?
-Tu ma schimbi in bine.
-Ma sochezi!
-Serios.Eram cel mai mare badaran pana acum.Nu iti dai seama cate am facut.Dar de cand te-am cunoscut pe tine mi-am propus sa ma schimb.
-Nu  te mai culci cu tipe acum?
-Tipele alea erau curve toate,nu meritau respect prea mare.Nu ma mai culc cu niciuna acum,nu mai vreau.
-Daca erau curve nu merita respect?
-Dupa parerea mea,nu.
-Sunt tot femei.Curve sau nu.Fac asta pentru bani la fel ca tine.
-Eu nu mai fac asta!Si ele ma plateau pe mine,erau nimfomane majoritatea sau atat de curve incat nu mai voia nimeni sa se culce cu ele.Erau de-a dreptu scarboase.Pline de machiaj,imbracate in culori care ies super in evidenta.Nu intelegi.
-Si cine te punea sa o faci cu ele daca erau asa scarboase cum spui tu?
-Aveam nevoie de bani.
-Puteai sa muncesti.
-Imi place sa fut cat pot de tare.Intelegi?Tie nu iti place sa ti-o tragi?
-Eu nu...
-Tu ce?Nu-mi spune ca nu iti place sa faci sex.
-Nu am facut...
-Stai ,ce?Esti virgina?
-Da.
-Cum am putut sa ii spun unei fete virgine asa ceva.Imi pare rau ca te-am socat.Iarta-ma!
A venit si m-a luat in brate.
-Nu ai de ce sa iti ceri scuze.
-Te-am speriat,clar.Asta de abia o intelege o fata care si-o trage mereu,dar tu...
-Dar,inteleg.
Ma strangea din ce in ce mai tare.
-Esti speciala.Mereu am vrut o iubita ca tine.
-Cum?
-Frumoasa,desteapta si cuminte.
-Si de ce nu ai cautat o fata asa pana acum?Din ce spui tu ai fost doar cu tipe diferite de mine.
-Ai stat ascunsa...
-Alex...
-Ce e ?
-Nimic.
Voiam sa ma sarute,dar mi-a fost rusine sa-i spun.S-a apropiat de mine si m-a sarutat.Imi tragea buza de jos cu dintii si ma mangaia pe spate.Apoi,ma saruta in continuare,limbiile noastre se apropiau si mainile lui erau pe sanii mei.Atunci m-am speriat si m-am tras inapoi.
-Scuze.Stiu ca nu esti pregatita pentru asta.
-Mi-e teama.
-Stai linistita.Te iubesc,jur.
-Ma iubesti doar dupa o luna de cand ne stim?
-Mi-ai intrat in suflet.
-Si tu mie.
Se facuse tarziu.Ma gandeam doar la asta :o sa dormim in acelasi pat in seara asta.Mi-o trag cu el sau nu?Ce fac?Daca ma excita asa rau si o fac cu el?
M-am bagat in pat si s-a pus si el langa mine.Ne-am uitat la un film la Tv si el isi tinea mana pe piciorul meu.Nici nu stiu despre ce a fost filmul.Isi misca mana in mod frenetic pe piciorul meu,ma gadila.Imi placea.Din cand in cand ma saruta si cobora pe gat apoi.Doamne!Nu ma stiam de mult cum este sa te sarute cineva pe gat asa.In timp ce Alex ma musca de gat imi suna telefonul,era mama.I-am zis lui Alex sa faca liniste si am raspuns.Mi-a spus ca a venit acasa o scrisoare si ca am intrat la facultate.Nu eram asa fericita pentru ca stiam ca o sa intru.Mi-a mai spus ca se duce ea cu iubitul ei in Bucuresti sa-mi faca inscrierea propiu-zisa.Am fost de acord,oricum nu voiam sa plec de langa Alex.
-Am intrat ,ieii!
-Ma bucur,iubita mea!
Iubita mea?Ce bine sunaaaaaa.M-a sarutat iar.Mi-am incolacit picioarele in jurul lui si el m-a aruncat in pat.Era peste mine.Ma saruta peste tot.Era in zona sanilor(nu aveam sutien) ma tragea de sfarcuri prin tricou.Apoi se opreste.
-Nu pot sa ma abtin uneori.Ai niste sanii superbi.Voiam sa ii musc de cand te-am vazut.
De cand eram a 10a toti baietii mi-au zis ca am sani frumosi.Dar din gura lui Alex a sunat perfect.
Rad .Se pune pe spate si eu stau pe pieptul lui.
-Iti sta asa bine la pipetul meu.Parca a fost facut special pentru tine.
Rad iar.Isi tinea mama lui mare si puternica pe talia mea si mai cobora uneori pe sold si putin pe fund.Deja sa ma culc cu el nu mai suna asa de rau.Am adormit rapid pentru ca ma tinea in brate si ma simteam protejata.
-Noapte buna,iubito!
-Noapte buna!
Niciodata nu mi-au placut alinturile alea "iubirica mea","puisorul meu" .Yachh! "Iubito" suna asa uau de la el.

Cum se poate schimba totul într-o singură zi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum