De dimineata Alex ma tinea in brate.Am dormit toata noaptea cu baiatul asta care facea zilnic sex?Si nu mi-a cerut asta?Nici nu credeam ca mai exista baietii care nu se culca cu tine din prima seara.
-Buna dimineata,Ami!
-Hei.
Ma saruta.
Ma ridic din pat.Ma spal pe fata si pe dinti.Cand ies din baie il vad pe Alex la bucatarie.
-Fac eu cafea,Alex!
-Bine,bine.Oricum nu gasesc nimic pe aici.
Mi-am luat ibricul,cafeaua si zaharul si am inceput sa imi fac potiunea magica.Alex statea pe scaun,eu eram cu spatele la el .Vine pe la spate,imi da o palma super excitanta pe fund si ma ia in brate.Mi-a dat palma aia intr-un fel super misto.
-Mama vine intr-o ora.Ma duc sa iau cheia si ma duc si eu la mine.Dupa vrei sa iesim?
-Iesim,da.
-Ma gandeam sa mergem undeva.Daca nu te superi vine si David.Mi-a zis de aseara ca vrea sa iesim.
-De ce nu iesi doar tu cu David?Eu pot sa stau acasa ,am destul carti aici.
-Nu,nu imi las iubita acasa.
Ma introrc spre el astfel incat eram chiar fata in fata ,foarte aropiati.
-Noi suntem impreuna?il intreb
-Nu vrei asta?
-Aaamm,ba da.Nu stiu.Nu vreau sa sufar iar.
-Nu te-as face vreodata sa suferi.
-Sigur?
Imi opreste aragazul ,cafeaua dadea in foc.Ce neatenta sunt.Noroc cu el.
-Chiar nu vreau sa te fac sa suferi.Vreau sa am grija de tine si de sufletul tau,micuto.
-Bine,te cred.
-Ai mai suferit inainte?De ce iti este asa frica?
-Cand m-a inselat am suferit mult.Tie nu ti s-a intamplat asta vreodata?
-Nu.Esti prima fata de care ma indragostesc si ii spun tot ce am
facut.
-Prima?
-Prima.Singura persoana care mai stie de chestia aia e David.Cu el faceam asta.
Ne bem cafeaua.Il suna mama lui,se incalta si pleaca.La 8 iesim,ies cu prieteni lui.O sa ne afisam ca si cuplu.Ce o sa spuna David?