Telefon vibra,insa imi era prea lene sa ma ridic din pat ca sa raspund.Sigur era mama sau tata.Daca e Alex?Nu m-am mai gandit a doua oara ,deja eram in picioare.Cautam telefonul.Alex suna.Fix cand am vrut sa raspund s-a inchis apelul.Sa sun eu inapoi?Nu a fost nevoie sa sun eu inapoi,Alex a sunat si a doua oara.Imi tremurau mainile,raspund.
-"Miss,ce faci?Dormi?"
-"Acum m-am trezit,tu?"
-"Scuze,nu am vrut sa te trezesc.Dar pentru vocea asta adormita,cred ca meritat."
Rad.
-"Miss,ce zici?Iesim si azi?"
-"De ce imi spui miss?"
-"Imi place cum suna.Ok,nu-ti mai zic asa.Deci,Ami,iesim si azi?"
-"Mult mai bine.Pai nu stiu sunt foarte ocupata.
Bineinteles ca glumeam.Se simtea tonul sarcastic.
-"Off,am uitat cat de ocupata esti.Iarta-ma.La 7 sunt in fata scarii,te pup."
-"Esti un fenomen,jur."
-"Stiu.Hai invata repede ce ai de invatat ca la 7 te astept."
-"Cum spui tu,Alex."
-"Ce bine a sunat asta."
-"Cum a sunat?"
-"Foarte misto."
-"Iar crezi ca detii controlul..."
-"Fac asta.Du-te sa mananci si apoi apuca-te sa inveti."
-"Nu-mi spui tu mie ce sa facc!"
O ,ba da.Vreau sa-mi spui ce sa fac.Mai spune-mi.
-"Stii ca am dreptate."
-"Bine,Alex.Ne vedem la 7.Pa"
Tipul asta e chiar un manipulator.Chiar m-am dus sa mananc si imediat m-am apucat de invatat.De ce fac ce vrea tipul asta?Daca o sa imi zica "culca-te cu mine!" Ce fac?Mi-e frica.