Am fost externata ieri.Nu am putere sa mai spun nimic.Sunt trista,plansa,alba la fata,incercanata si Alex e la fel.Incearca sa ma ia in barte,sa ma mangaie,dar nimic nu functioneaza.
Au trecut 2 luni si eu tot cam la fel ma simt.Doctorul zice ca sunt mai bine acum,dar psihic nu sunt.Trebuie sa recunosc si faptul ca ,nu am mai facut sex de ultima oara cand v-am povestit...Imi este teama ca Alex ma insala acum...Si chestia asta ma omoara.Vine tarziu acasa,zice ca munceste din greu,ideea e ca acum are si un salariu mai mare,i s-a dublat volumul de munca ,ceea ce ma face sa-l cred ca munceste.
Tocmai ce a venit acasa.
-Iubire,esti ok?
-Ma inseli?
-Ami,ce e cu intrebare ast?Prin cate am trecut,chiar crezi ca ti-as face asta.
-Sunt o epava ,nu ma vezi?!Normal ca nu-ti mai plac.
-Imi placi incontinuare.Te iubesc!
Ma saruta.Ma aprinde si imi dau tricoul jos.Incepe sa ma sarute salbatic pe gat,ma musca si tip.Apoi coboara pe sani si se joaca cu sfarcurile mele,le intareste ,apoi le saruta,se joaca cu limba si ma excita rau.Ma las pe spate si el ma saruta pe abdomen,coboara din ce in ce mai mult si imi da jos si pantalonii,imi saruta coapsele,imi da jos chilotii.Apoi,decide ca mai trebuie sa ma sarute putin ,asa ca revine sus.Ma saruta pe buze,ma musca,coboara pe gat,iar pe sani,pe abdomenr ,apoi se infige in psarica mea,destul de sensibila dupa atat de mult timp.Imi da limbi,simt ce nu am mai simtit de mult,ma musca de clitoris,tresar,ma ridic din spate,dar el ma impinge brutal inapoi.
-Esti a mea in seara asta.Te fac praf,nu mai poti sa stai jos maine.
Ma saruta apasat jos si isi baga degetul.Incep sa tip de placere.
-Deja tipi?Sa vezi mai incolo.
Isi freaca penisul de vaginul meu si destul de amuzat zice
-De data asta ne protejam!
Rad si eu.Rad dupa mult timp.Numai el are efectul asta asupra mea.
Il baga,simt cum ma penetreaza.O baga rapid,puternic si simt un fior .Incepe sa fie mai dur,asta ma excita tare.Ma intoarce agresiv si ma pune capra,ma loveste peste fese destul de tare incat imi ramane palma lui imprimata acolo.Da si mai tare,tip ,urlu,gem,nu mai stiu ce e cu mine.
Ma intoarce iar ,sta el dedesupt si eu deasupra.O infig in mine si ma mulez,ahh ce bine e,o simt.
Se pune el deasupra si da mai tare,si mai tare.Incepe si el sa geama.Isi da drumul,arunca prezervativul si revine la pasarica mea,o freca si eu tip.
Il iubesc!