Capitolul 6

766 26 0
                                    

Am invatat putin,apoi am citit pana la 6 jumatate.M-am dus sa ma imbrac,blugi negri si tricou ca de obicei.Mi-am aranjat rapid parul,m-am incaltat.Cand ieseam pe usa suna telefonul.
-"Sunt jos!"
-"Chiar acum coboram."
-"Daca nu te sunam ce faceai?"
-"Coboram."
-"Ti-am spus ca te sun cand sa cobori.Nu mai fii incapatanata."
-"Off,lasa-ma sa inchid usa.Vorbim afara."
Ce naiba?Trebuie sa fac numai cum vrea el?Este viata mea pana la urma,cobor cand vreau eu.Deja ajunge prea departe chestia asta cu detinutul controlului.
Cobor.
-Deci,Ami,de ce nu ma asculti?
-Doamne,doar coboram.
-Ti-am zis ca te sun si iti spun cand sa cobori.
-Cobor cand vreau eu!!!
-Nu prea cred.
-Ma enervezi!
-Esti foarte simpatica cand esti nervoasa.
-Ha!Super!
M-a pupat iar pe frunte,dintr-o data imi trecusera nervii.Am mai mers putin si Alex se opreste langa niste tipi,super inalti si pareau cam dubiosi.
-Frate,ce faci?
-Bine,frate.Voi?zice Alex.
-Tipa e noua ta iubita?
-"Tipa" este Ami,prietena mea.
-Prietena in ce sens?
-Prietena si atat.
-Aha.Buna Ami,eu sunt Dan.
-Buna!
Eram speriata.Ma simteam asa mica fata de ei.Ai aveau un limbaj asa vulgar imi era teama de ei.Alex cred ca a simtit asta si si-a pus pana pe talia mea astfel incat m-a apropiat de el.In fine,tipii au plecat.
-Iti era frica de ei?spune Alex putin amuzat.
-Stii eu nu prea am intrat in contact cu lumea in ultimul timp.
-Deci iti era teama.
-Sa nu zic ceva gresit.
-Par mari,dar sa stii ca sunt de treaba toti.Mai ales Dan.
-Ma rog,scuze nu am vrut sa te fac de ras.Nu vreau sa creada prietenii tai ca iesi cu ciudate.
-Nu m-ai facut de ras,nu ai de ce.Esti foarte sensibila,observ.
-Da,sunt.
Ne-am continuat plimbarea prin oras.La fel ca data trecuta am vorbit chestii random si apoi putin despre examenul meu care se apropia destul de rapid.S-a inserat bine si m-a dus acasa.M-a pupat pe frunte si m-a luat in brate.I-am zis ca vreau sa invat bine zilele urmatoare asa ca nu prea o sa mai ies.Am cazut la comun acord ca ne vedem cand pot eu.
Am vorbit zilnic prin mesaje sau la telefon cu video.Am si iesit de vreo 3 ori.
Apoi,mi-am dat examenele si l-am sunat in ziua in care am dat ultimul examen.Eram fericita ca am terminat si puteam sa iesim iar.Facusem tot aproape corect,urma sa iau o nota buna si intram la facultatea pe care mi-o doream.Am hotarat asupra facultatii de psihologie pentru ca nu trebuia sa mai dau inca un examen.Eram prea obosita pentru inca unul.
-"Alex,am iesit acum.Am facut tot,ieiii.Intru sigur la psiho."
-"Ma bucur!Te sun mai tarziu ,ok?Nu te supara.Sunt la sala si nu pot vorbii.Chiar ma bucur pentru tine Ami!"
Ahh era la sala ,normal.A fost prima oara cand l-am sunat eu si bineinteles ca era ocupat.Normal!!!Ce idioata sunt!Nu-l mai sun eu niciodata.Offf,totusi vocea lui groasa m-a facut fericita.
Le-am spus parintilor mei ce am facut la examen,s-au bucurat mult.
Nu mai stateam in aceasi casa cu ai mei de cand m-am dus la liceu.Mama si tata s-au despartiti.Eu am ramas in custodia mamei,dar ea s-a mutat cu noul ei iubit si eu am ramas in apartamentul in care am crescut pentru ca il urasc pe actualul ei iubit.Cat despre tata si el si-a refacut viata,dar sta la tara.Amandoi imi dau bani pentru a-mi plati utilitatile si intretinerea.E ok sa stai singur,esti doar tu cu gandurile tale.Asa e cel mai bine.Desi uneori ai nevoie de cineva langa tine,sper ca ma pot baza pe Alex.

Cum se poate schimba totul într-o singură zi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum