Capitolul 4

963 30 2
                                    

De dimineta am facut cate ceva prin casa.Gandul imi era doar la Alex.Chiar iesim doar noi doi?Daca zic ceva ce nu trebuie?Sau daca nu zic nimic?Patesc asta uneori,efectiv nu pot vorbii,sunetele nu ies din gura mea.Daca patesc asta si acum?Ce o sa zica despre mine?O sa zica ca sunt ciudata,nu?Sau poate mai rau o sa zica ca-s nebuna,dar eu nu sunt...Chiar imi e frica.Ma tot gandesc sa nu ma duc.Ii zic ca am racit subit sau nu ii raspund sau nu stiu ce sa fac.Imi este foarte teama.El este asa misterios,cine stie cine este el defapt?Ce ascunde?Daca imi face ceva?Sunt paranoica.
Ziua a trecut asa de repede.Este deja 6.La 8 ies cu el.Ar trebuii sa incep sa ma pregatesc.Sa ma machiez?Poate nu ii plac fetele machiate,poate ii plac tipele naturale.Nu pare genul care sa aprecieze o tipa tencuita de sus pana jos,oricum nu stiu sa ma machiez.O sa imi intind putin parul cu peria si atat.
Este 7 jumate.Ma suna.
-"Hei!Eu plec de acasa acum.Esti gata?"
-"Da sunt."
-"Ok,te sun cand sunt la tine la scara."
-"Nu ar fii mai bine sa ne intalnim la mijlocul drumului?"
-"Am spus ca vin eu la tine la scara."
-"Ok,ok.Nu te mai rasti la mine."
-"Nu m-am rasitit.Asa vorbesc eu."
-"Iti place sa detii controlul."
-"Nu-ti place controlul?"
-"Vorbim despre asta cand ne intalnim."
-"Ok."
Ii place sa detina controlul.Oare imi place sa fiu controlata?Mi s-a parut destul de sexy si aseara cand m-a luat asa tare.Imi plac barbatii puternici.Off,e prima oara dupa 3 ani cand ies la un date.Sper sa iasa bine.
Telefonul suna iar
-"Am ajuns ,miss."
-"Ok,cobor imediat."
Ok,ok.Ma linistesc.Incep sa tremur.Off pe bune?!!Nu e acum momentul.Fii tare,Ami.Poti sa o faci.O sa fie bine.Cobor scarile.Sunt in fata usii,il vad pe geam.Doamne,ce frumos e!Ok,calm.
-Hei!
-Buna,Ami!Esti foarte frumoasa!
-Mersi mult.
-Mergem prin centru?
-Sigur.
-Stii ca nu mi-ai raspuns la telefon.Iti place sau nu sa fii controlata de un barbat?
-Pai,nu stiu.E ciudat,dar mi se pare destul de sexy cand faci asta.
-Ti se pare masculin sau...?
-Da,asa cred.
-Iubitii tai nu faceau asta?
-Singurul iubit pe care l-am avut nu facea asta.
-Ai avut doar un prieten?
-Mda.
-Ok.Si ati fost mult timp impreuna sa inteleg.
-Nu chiar.Sase luni.
-Atat?
-Mda.
-Nu te rusina.Nu trebuie sa ai o gramada de iubiti.Ce s-a intamplat intre voi?
-M-a inselat cu o fata de la el din clasa.
-Ce idiot...Cum sa inseli o fata asa misto ca tine?
-Nu sunt misto.
-Ba da,dar nu iti dai seama.
-Despre iubitele tale ce poti sa-mi zici?
-Sincer?Toate erau cam curve.
-Aa,inteleg.
-Vreau sa ma schimb.Nu vreau sa mai am parte doar de curve.
-Te simti vinovat?
-Nu,dar vreau o relatie serioasa.
-O sa gasesti pe cineva potrivit,cred.
Bineinteles ca ma gandeam la mine cand am spus asta.Ma sperie gandul ca a avut atatea iubite care erau asa cum spune el.Nu vreau doar sa se culce cu mine si sa ma lase.Nu am mai intretinut relatii sexuale pana acum.Chiar imi e frica.Nu am de gand sa ma culc cu el,clar doar asta vrea de la mine.
-Cred ca am gasit deja.
-Aa,da?Cine?
-O fata,e super.
-Ma bucur pentru tine.
-Poate o sa gasesti si tu un baiat potrivit.
Da,tu esti ala!!!!
-Asa sper.
Ne-am plimbat prin centru,prin parc si apoi am hotarat sa mergem la padure sa ne plimbam si pe acolo.Am ras tot timpul,am glumit.Mi-a spus ce isi doreste de la o relatie,am facut si eu acelasi lucru.Ne doream cam aceelasi chestii.Doar ca sunt sigura ca el vrea si sex,mi-e teama de asta.
Mai spre seara mi-a zis ca ma duce acasa.Am continuat sa vb despre chestii random si sa imi povesteasca ce facea el pe la scoala.Am ajuns in fata blocului meu si mi-a spus:
-M-am distrat azi.Esti super.Poate iesim si zilele urmatoare.
-Sigur ca da.Si eu m-am distrat.
S-a apropiat de mine si am crezut ca o sa ma sarute,dar nu.M-a pupat pe frunte si mi-a zis :
-Ai grija de tine.Noapte buna.
-Ăăămm,noapte buna si tie.
Si a plecat.Cand m-a sarutat pe frunte am simt toti fluturii in stomacul meu.Ma indragostesc de el nu-mi vine sa cred.E asa dulce si dragut.
M-am dus in casa si m-am pus direct in pat.Am dormit dusa.

Cum se poate schimba totul într-o singură zi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum