Au trecut 2 zile si Alex nu mi-a mai zis nimic.Oare s-a suparat ca l-am deranjat?Sau poate a patit ceva.De ce ma gandesc doar la ce e mai rau?Mi-e frica sa-l sun.Ce sa faccc?Mai astept pana maine,poate imi spune ceva.
Dupa vreo 2 ore ma gandesc sa ma duc in oras ca sa mai cumpar ceva de manacare.Ma imbrac repede,imi pun castile in urechi si pornesc la drum.Ajung in magazin,aleg cateva produse,in fata mea era David.Sa-l intreb ceva?
-Buna,Ami!spuse el
-Aaa,buna!
Incercam sa par mirata.Ma prefaceam ca nu l-am vazut.
-Ce faci?
-Cumpar cate ceva.Auzi,tu ai mai vorbit cu Alex?
-Presupun ca nu stii ce s-a intamplat.
-Stai,ce?!Ce s-a intamplat?E bine?
Eram asa speriata.
-S-au luat niste baieti de el ieri si s-au batut.Ideea e ca si el e lovit,dar nu asa rau ca unul din baieti.Era la spital ieri,azi se duce la politie.
-Doamne!!Eu l-am sunat acum 2 zile si mi-a zis ca e la sala si ca ma suna.Si nu m-a mai sunat.
Aveam o voce de copil suparat.
-Nu-ti mai face griji.Suna-l tu.Il placi,nu?
-Aaa,nuuu!!Este doar un prieten.
-Da,da.Sa-ti fi vazut fata cand ti-am spus ce s-a intamplat.Alex nu este tocmai genul tau.E prea rau pentru tine.
-Rau?Mie nu mi se pare rau.
-Nu-l cunosti bine.A spus ca vrea sa se schimbe,dar nu cred ca ii va reusi.
-Eu cred.Acum,te rog sa ma scuzi,dar ma duc sa-mi platesc mancarea.
-Ok.Pa
Ce enervant!Normal ca se schimba.Auzi tip rau,cand el e asa dulce.Offf.O sa il sun mai tarziu.Cat de inconstient sa fii sa te bati cu atatia tipi?Daca era cu mine nu ar fi facut asta.
Ajung acasa.Tot drumul m-am gandit doar la el daca e lovit sau are ceva grav.Iau telefonul si il sun.
-Buna,Alex!Ce faci?Esti bine?
-Ami?vocea lui suna asa ciudat.
-Da,eu sunt.Unde esti?
-Ai aflat si tu?
-Da.Spune-mi unde esti,te rog.
-Sunt la politie.Imi este foame si mai am de stat aici.
-Stai acolo.Iti aduc eu ceva de mancare.
-Nu,Ami.Stai acasa!Nu vreau sa ma vezi asa.
-Nu stau!Nici eu nu vreau sa te vad mort de foame,deci in 10 minute sunt acolo.Te pup.
Si i-am inchis.Baiatul asta trebuie sa inteleaga ca nu o sa fac niciodata doar cum vrea el.I-am facut doua sandwich-uri ,am mai luat si 2 mere si o banana.Este destul de mare,daca mai vrea ceva?Aveam niste biscuti prin casa,i-am luat si pe aia.Politia era departe de mine asa ca am luat un taxi ca sa ajung mai repede.
Eram in fata politiei,nu mai fusesem vreodata acolo.Intru.Alex statea pe un scaun.Avea ochiul vanat,dar tot era dragut.
-Alexxxx!Ce faci?Ce s-a intamplat defapt?Uite aici niste mancare.
-Mersi mult!S-au luat 3 baieti de mine cand am iesit de la sala,ne stiam de mai mult timp.Cu o zi inainte m-au tot amenintat,dar nu i-am luat in seama.Si au venit sa ma bata,buna gluma.rase el
Logic ca i-am batut,erau vai de ei.Veneau ei sa ma bata pe mine.Ha!
-Totusi vad ca ti-au invinetit ochiul.
-Atat au putut si ei.
Deschide punga cu mancare.
-Ai pus mancare pentru toata lumea de aici.
-M-am gandit ca poate vrei sa mananci mai mult .
Musca din sandwich.
-Astea-s cele mai bune sandwich-uri ever!
-Ma bucur ca-ti plac!Si ce urmeaza sa-ti zica politia?
-O sa imi da o amenda ca de fiecare data.
-"Ca de fiecare data"?Adica s-a mai inamplat?
-Mai mereu.Mi-a zis Cristi ca v-ati inalnit .Ti-a zis ceva de mine?
-Doar ce s-a intamplat,atat.
-Nu ma mintii!
-Si mi-a zis ca nu esti genul meu de persoana ca esti mai dur sau ceva asemanator.
Doar a ridicat putin tonul si deja i-am spus tot.Asta e manipulare curata.
-Si il crezi?
-Nu.
-Ma bucur.
Se apropie de mine.Fluturii din stomacul meu prin viata din nou.Ma saruta?Da,asta face.Buzele lui se apropie de ale mele.Ce fac?Nu m-am mai sarutat cu nimeni de 3 ani.Totul a venit insa de la sine.A fost un sarut uau.Primul sarut cu Alex,la politie.In ce ma baga baiatul asta.Ma inrosisem toata.Inca stateam cu ochii inchisi si Alex se uita amuzat la mine.
-Esti ok?Imi pare rau daca nu ai vrut asta.
-Sunt ok.Sunt foarte bine.Haha.Da.
-Ăămm,bineee..era cam suspicios si totodata amuzat de reactia mea.
Nu credeam ca am atatia fluturi in stomac.Erau cu miile.
-Alexandru esti chemat in sala.
-Poti sa pleci daca vrei.
-Nu,te astept aici.Presupun ca nu dureaza mult.
-Ok.Ai grija.
Inainte sa plece m-a pupat pe frunte.Ce naiba?O sa fiu cu el?Ma place?Din nou ma gandeam doar daca o sa imi ceara sa o fac cu el.Imi e asa frica de asta.Daca o fac cu el si dupa ma paraseste,toate prietenele mele au patit asta.