Capitolul 12

788 26 10
                                    

Am inceput facultatea.Si ne-am mutat la mine.E super aici,este tot un apartament mic,dar stau la erajul 7 si vederea aici e superba,mai ales seara.
Stateam pe canapea cu Alex.Ne sarutam ,ma pipaia pe sani.Ma simteam pregatita pentru un nou pas.I-am zis sa-mi dea tricoul jos.
-Nu facem asta daca nu esti pregatita.Nu vreau o faci din obligatie.
-Nuu.Sunt!Te vreau,Alex!
Mi-a dat bluza jos si a inceput sa ma sarute salbatic pe tot corpul,ii simteam buzele pe pielea mea,barba lui ma intepa,insa era un sentiment care nu poate fii descris.Mi-a dat sutienul jos si imi sugea sfarcurile,gemeam deja.Ma musca de sani,imi sugea sfarcurile cu atata dorinta si eu il voiam,il voiam in mine sa-l simt .A urcat iar,m-a sarutat,apoi a coborat pe sanii mereu statea ceva acolo.Dupa mi-a dat pantalonii jos.Eram destul de rusinata.M-a sarutat pe picioare,ma musca.A urcat iar,asta-i tortura.Imi place tortura asta.Iar m-a sarutat,iar a coborat pe sani,pe abdomen.Mi-a bagat mana in chiloti si mi-a acoperit vaginul cu mana.Omg.Imi sugea sfarcurile si isi baga degetul in vaginul meu.Gemeam ,gemeam rau de tot.Ii simteam degetul acolo.Mi-a dat jos chilotii apoi.M-a sarutat iar si si-a bagat capul intre picioarele mele.A inceput sa ma sarute,acolo jos.Imi baga limba in vagin.Ce simeam!!!Nu stiam ca te simti asa bine.Nu mai putea,eram asa excitata.Isi baga limba adanc si isi baga si degetul.Se juca apoi cu clitorisul meu,gemeam.Dupa 15 minute de chin asa placut ma saruta pe buze,gat,abdomen .
-Esti uda.
Nu mai puteam vorbii,gemeam si atat.
-O sa te doara putin,iubito.
-Tee v-reau!
-Desfa-ti picioarele mai bine.
M-a sarutat iar acolo.Penisul lui era pe vaginul meu,nu in.Se pregatea sa o bage.Tremuram.
-Calmeaza-te.Daca esti asa stresata o sa te doara.
O impinge putin.Gem de durere.O mai freaca putin de vagin.O impinge iar,tac.O impinge si mai tare.
-Ahhh
Si mai tare.Ma durea.Tremuram de durere.Insa nu era o durere asa rea.O impinge inca o data.
-Ahhh,Alexx!
Atunci a durut cel mai rau.S-a pus peste mine si m-a sarutat si a mai impins o data.Rectific ,atunci a durut cel mai rau.Nu am putut sa tip pentru ca ma saruta ca sa uit de durere.A iesit din mine,avea sange pe penis.
-Esti ok?
-Da.
Tremuram inca,il voiam in continuare.Si-a bagat-o iar,mai tare acum,nu m-a mai durut asa.Ce excitant era.A facut asta ceva timp.Aveam orgasm.Eram foare uda.Dupa ne oprim.Eram obosita,il mai voiam o data.
-Esti ok?
-Te mai vreau o data!
Si-a pus prezervativul si m-a pus in genunchi.
-O sa ti-o dau prin spate.
Ma saruta pe coloana.Tremuram.Mi-a dat o palma pe fund si m-a luat usor.Nu a durut ca prima oara.Apoi a bagat-o iar si iar,gemea si el.
-Da-ti drumul,Ami!Da-ti drumul pentru mine!
-Ahh,Alex!Te iubesc,te iubesc!
Eram uda,rau!Nu mai puteam eram obostia,lui ii tremurau picioarele si gemea.Ne-am oprit.A aruncat prezervativul .A revenit in pat.Am dormit asa dezbracati.M-a tinut totata noaptea in brate,nu stiam ca e asa de bine sa faci sex.L-am simtit atat de bine in mine.Mai vreau o data.

Cum se poate schimba totul într-o singură zi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum