M-am trezit in toiul noptii.Alex dormea.Am stat cateva ore le ganduri.Cum as arata eu ca mama?Cum o sa fie Alex tatic?Cum o sa ii citeasca el copilului povesti de noapte buna,cum il va hrani si cel mai rau,cum va schimba scutece.Cand ma gandesc cate lucruri se vor schimba.Corpul meu,viata mea,mintea mea se vor schimba complet...Un copil.
Alex ma tine in brate ,are mana pe burta mea.Ce am eu in burica acum?Simte atingerile?Simte starile mele?Ce ciudat...ce sentiment ciudat.
De dimineata Alex m-a trezeste,bem cafeaua si ne sarutam putin.Ne pregatim sa mergem la medic.
Ajungem in cabinet si ma ia cu tremurat.El ma tine de mana,dar tot am emotii.
-Buna ziua,luati loc pe masa.Fi-ti confortabila acolo si ridicati-va tricoul pentru a putea pune gelul de burtica.
Fac asa cum mi se spune.Doctorul imi da cu un soi de gel si apoi imi plimba un aparat pe burta,chestia aia vibreaza putin.
-Ooo,da.Il vad.Nu pot sa va spun sexul copilului,asta vedem la 3 luni.Sunteti insarcinata intr-o luna,30 de zile,4 saptamani,adica.Momentan este totul in regula,dar trebuie sa aveti mare grija.Daca va doriti copilul acesta trebuie sa aveti grija,in perioada asta sunteti permeabila la un avort spontan.Uneori se mai intampla.Incercati sa mancati normal,nu va stresati si suparati si mai ales nu faceti exercitii fizice complicate.Aveti grija sa nu cadeti.Presupun ca sotul va avea grija de dumneavoastra.Va prescriu si niste vitmanine ca sa nu existe probleme.Sunteti tanara si organismul dumneavoastra poate sa nu suporte o sarcina.
-O sa am grija de ea ca de ochii mei din cap!
-Asa sa faci,domnule.Multa sanatate!Ne vedem luna viitoare.
Pe tot parcursul consultatiei eu nu am spus nimic,eram asa speriata,nu stiam ce sa mai spun.
-Ai vazut ce a spus domnul doctor,sa am grija de tine.Asa ca,ia hanoracul meu pe tine pentru ca e frig.
-Alex,sunt 20 de grade afara...
-Ia-l!!!
Ajungem acasa,ma pun in pat si dorm.Ii simt mana lui Alex pe mine.Imi sopteste:
-Stii ca o sarcina inseamna mai putin sex,dar tot putem face.Gasim niste pozitii mai usoare.
-Iubire,tie iti sta gandul la sex?
-Da...Ma gandeam asa...
Incepe sa ma sarute,cum numai el stie sa o faca,ma uda in 5 minute si ghici ce?Facem sex...
El sta deasupra,ma saruta si imi spuna ca nu o sa fie dur de data asta.O baga asa incet si nu revine brutal.Tot e excitant si asa.Dupa cateva minute bune de placere,isi da drumul.Apoi,coboara spre vaginul meu si incepe sa ma sarute acolo,isi baga si degetul.Isi pune prezervativul ,din nou si imi zice
-Pune-te capra,ne mai jucam putin.
Ma saruta se sira spinarii si mi se ridica pielea pe mine,il aud cu ghicoteste.O baga iar si gem tare de tot...