Capitolul 10

687 26 0
                                    

Am ajuns im restarurant.Alex ma tinea de mana.David ne astepta la masa.Cand ne-a vazut de mana s-a uitat foarte mirat.Alex inca era vanat la ochi,dar nu asa de rau,insa se observa.
-Frate,ce faci ma?Te-au batut aia?Buna,Ami.
-Buna.
-Au dau si ei una.Ca in rest i-am terminat.
-Voi sunteti impreuna?
-Da!spune el convins
-Sa va tina atunci!
-Multumim!ii spun
-Aseara unde ai domit?
-La ea.
-E bun la pat,nu?
-Nu m-am culcat cu ea.Am spus ca ma schimb.
Eram destul de derutata.Alex tocmai ii explica prietenului lui ca se schimba si ca a ratat o partida de sex.Ce naiba?Baietii de obicei se lauda cu asta.
-Ce ma?Nu v-ati futut?
-Du-te ma dracu.Schimba subiectu ca te bat.
-Alex,calmeaz-te!ii spun asta pentru ca era nervos,nu-l auzisem pana acum sa vorbeasca asa urat.
-Iarta-ma puiule,se apropie si ma saruta pe frunte.
-Puiule?!spune David socat
-Puiule da!Nu ai mai auzit?
-Du-te ma ca esti nebun.Vezi ca vine si gagica mea peste 5 minute.Vreau sa zic gagica din seara asta.
-Alex eu ma duc la baie,vin repede.
-Bine.
Oare si eu eram "gagica" lui?Nu voiam sa fiu "gagica" cuiva,voiam sa fiu "iubita" lui.Nu inteleg baietii cand ne spun "gagici" , "puicute" si altele.Mi se pare jignitor.
-Bine.Unde va duceti?La hotel sau?
M-am ridicat de pe scaun.Si am plecat catre baie.Nu faceam pe mine,insa voiam sa ma calmez putin.David ma enerva groaznic.
-Coaie,e gagica ta aici si tu vorbesti de d-astea?
-Stie.E iubita mea apropo.
-Stie?Ba,tu esti razna?
-De ce ma?I-am spus si?
-Du-te ba.Nu o futi,ii spui lucruri pe care le stim doar noi doi.Cine stie ce pula mea curva e,dupa spune tuturor.
-Nu e curva!Nu mai vorbi asa de ea.E cuminte.
-De unde stii ma?
-E virgina.
-Ai controlat-o tu?
-Mi-a spus.
-Bine,coaie crede-o.Cand o sa o futi si o sa vezi cat de larga e te calmezi.
-Inceteaza.Se vede ca e cuminte.O iubesc,frate.E prima oara.Eu ies din afacerea ta.
-Iesi?Nu esti ma sanatos.Ieseau bani buni.
-Nu ma intereseaza bani.La toamna plec la Bucuresti cu ea.Nu stiu unde o sa stau,incep de maine sa ma interesez.
-Te prosteste asta rau.
-Mai taci.
-Poti sa stai in garsoniera mea din Unirii,ca doar esti fratele meu chiar daca esti prost asa acum.Iti revii tu.
-Mama,coaie da.Stau la tine.La fix.Mersi.
Am vrut sa ii las putin sa vorbeasca se simtea ca sunt amandoi destul de incordati.Am stat ceva timp la baie.Ma intorc.
-Iubi,ce ai facut atat la baie?
-Stii tu,noi fetele stam mult la baie.
-Uite ca vine si Ana,parca asa o cheama.
-Parca?zic eu amuzata
-Buna,eu sunt Diana.
-Buna,Diana!am salutat-o foarte vesela,chiar ma simteam naspa doar eu intre 2 baieti.Eu sunt Ami.
-Incantata.
-Buna,Diana!ii zice Alex indiferent.
-Diana,stai jos.Mai stam si noi putin cu indragostitii astia si plecam.
Nici macar nu stia bine cum o chema.Asa trata oare si Alex fetele?De acum o sa il intreb zilnic cum ma cheama.Ca sa nu uite.
Diana era o fata draguta,dar se uratea singura cu machiajul ala baranicos.Avea niste sprancene subtiri ingrosare foarte urat cu un creion negru,trecuse cu mult cu creionul rosu de linia buzelor,iar la ochi se daduse cu 4-5 straturi de rimel,avea genele lipite.
Alex ma tinea aproape de el.Din cand in cat isi mai punea mana pe umarul meu,imi dadea parul in partea cealalta si imi masa ceafa.
Dupa o ora am plecat cu totii din restaruant.Alex m-a dus acasa.Pe drum mi-a spus ca ma iubeste mult .Cand am ajuns in fata blocului m-a sarutat si mi-a urat noapte buna.

Cum se poate schimba totul într-o singură zi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum