hoofdstuk 16

1.3K 95 8
                                    

{Lex pov.}

Ik houd de deur van de auto voor scar open.als je je af vraagt waar we zijn zal ik het even uitleggen. We zijn bij de ouders van scar waar dalijk mijn vader ook heen komt. Dan gaan we vertellen dta we gaan trouwen.😊. Ik wou eerst nog 'om haar hand vragen' dus scar wacht even buiten. Ik druk een korte kus op haar lippen. "Ik geef je zo een seintje"glimlach ik. ze glimlacht lief naar me en knikt. Ik open de deur en ga naar binnen. Pap zou over een kwartier komen. "Heey lex"zegt sky vrolijk. "Heyy"zeg ik lachdend. Jesse geeft me een brohug. "Gezellig dat je langs wou komen"zegt hij. Ik glimlach en ga op de bank zitten. "Lust je iets drinken?"vraagt sky. "Nee ik wou iets vragen" zeg ik serieuzer. "Ohw"zegt sky een tikkeltje verbaasd. Ze komt naast jesse tegenover me op de bank zitten. "Euhmn. Oke hoe ga ik dit zeggen. Ik hou heel veel van scar. Ik zou niet meer zonder haar kunnen. En ik zou heel graag met haar willen trouwen. En ik beloof dat ik goed voor haar zal zorgen. Dus zou ik met haar mogen trouwen?"vraag ik. Hopelijk zeggen ze ja. "Nouu"zegt jesse. Ik kijk naar de grond. "Grapje tuurlijk. Lex je bent een goede jongen. Dat zou ik scar niet af willen pakken"zegt hij. "Echt?!"vraag ik blij. Sky knikt enthousaist."nou kom hier"zegt ze en staat op. Ik sta ook op en ze trekt me in een knuffel. Ik grinnik en jesse geeft me ook een knuffel. "Oke wacht even"grinnik ik. Jesse en sky kijken me vragend aan. Ik loop naar het raam waar ik scar door kan zien. Ik wenk dat ze naar binnen mag komen.
Ze knikt en komt naar binnen. De bel gaat. Dat zal pap wel zijn. "Ik doe wel open"zegt jesse. Hij loopt weg en scar komt binnen. Ze loopt naar mij toe. Ik druk een kus op haar wang. "Hoi mam"zegt ze. Pap en jesse komen weer binnen lopen. "Oke wat is er aan de hand? Vraagt pap. "Oke we willen iets vertellen"zegt scar vrolijk. Ik knik instemmend. Scar houd haar linker hand in de luct zodat je de ring kan zien.sky haar ogen worden groot. "Ik hoopte dat jullie ja zouden zeggen"zeg ik en krab achter mijn nek. Jesse schud lachend zijn hoofd. "Gefeliciteerd"zegt sky enthousiast en en trelt ons in een groepsknuffel. Scar lacht.ze laat ons weer los. "Mijn kleine meisje gaat gewoon trouwen"zegt jesse. Hij geeft scar een knuffel. Ik loop naar pap. Ik ga tegenover hem staan. We kijken elkaar voor een paar seconde aan. "Gefeliciteerd jongen"zegt hij uit eindelijk en glimlacht trots. Hij trekt me in een knuffel. Ik heb hem nog nooit een knuffel gekregen of zien geven. Alleen aan mam natuurlijk. Ik sla mijn armen ook om hem heen.  Hij laat me weer los en ik kijk naar scar. Ze stata me glimlachend aan te kijken. Ze weet dat dit veel voor me betekent. Ik glimlach tevreden. "Ik ben zo blij boor jullie"zegt sky blij. Ik grinnik en loop naar scar toe. Ik druk een kus op haar voorhoofd. "Oehh hoe heb je het gevraagd? En wanneer? En waar?"ratelt sky enthousiast door. Ik grinnik. "Zullen we eerst maar gaan zitten"zegt jesse. Pap knikt.

Als iedereen zot beginnen we met vertellen. Het is dat ik het filmpje niet op mijn telefoon heb staan anders hadden we die ook gewoon aan iedereen kunnen lateb zien.

"Ohww dat is schattig"stamelt sky blij. Jesse drukt een kus op haar slaap. Ik grinnik en scar glimlacht. Ik sla een arm om haar schouders en trek haar dicht naar me toe. Ze kruipt bij me op schoot. Ik sla mijn armen om haar middel. Ze leunt tegen me aan en speelt wat met mijn handen.deze dag kan niet meer kapot.

Heyy mensjes,
Weer een nieuw hoofdstuk. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

Forever TogetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu