{Scarlett pov.}
Ik plof naast grommie op bed liggen. Ik pak mijn telefoon en kijk naar het berichtje wat ik toestraks van Henk kreeg. Ik slik bij het opnieuw lezen van het berichtje alleen al. Lex ploft naast me op bed neer. Hij trekt de telefoon uit mijn handen. "Oke vertel nou eens wat er aan de hand is"zegt hij. Hij gaat op zijn zij naast me liggen. Hij houd in zijn ene hand de telefoon en de andere slaat mij om mijn middel. Ik kijk naar de telefoon. Lex lijkt d ehint te snappen. Hij kijkt van mij naar de telefoon. En weer terug can de telefoon naar mij toe. Hij houd de telefoon voor zich en leest het berichtje. "Scar dat moet je me meteen vertellen!" Roept hij en schiet zowat overeind. Ik sla mijn ogen neer. "Is dit Henk?"vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Scar.. verdomme dit is belangrijk"roept hij en gooit de telefoon kwaad op de grond. Ik slik. Aii hij is echt kwaad. "Als je nou je bek is houd en rustog doet kan ik vertellen wat er is gebeurd"zeg ik. Hij knikt. Hij slaat een keer heel hard op de muur en haalt een keer diep adem. Hij komt naast me liggen en trekt me tegen zich aan. "Oke vertel maar" zegt hij en drukt een kus op mijn slaap. Kunnen stemmingswisselingen ook bij jongens voorkomen?...
"En toen kreeg ik dat berichtje maar ik wou jou er nog niet meteen mee lastig vallen"eindig ik mijn verhaal. De stoom komt bijna uit Lex zijn oren. "Die idioot!" Roept hij kwaad. Hij staat op en gooit een vaas tegen de muur aan. "Lex" zeg ik. Hij reageert niet. Hij loopt naar d emuur en begint er op te rammn. Ij sta op en sla mijn armen van achter om hem heen. "Het is niet jou schuld" zeg ik. "Jawel. Je kende hem eerst niet eens. Omdat jij mijn mate bent wil hij van je af en je bent daar veelste goed voor"zucht hij. Hij draait zich om en trekt me naar zich toe. Hij ligt zijn handen op mijn billen. Ik druk mijn lippen op de zijne. "Maar ik ben je mate dus deal er maar mee"grinnik ik. Hij grijnst en kust terug. "AAAHH!!" Gilt iemand heel hard. Ik schrik een beetje en laat Lex los. "Olivia"zegt Lex meteen en rent de kamer uit. Ik ren achter hem aan naar beneden toe.
Daar staat hij dan. Henk. Hij heeft Sepp vast. Daan,Olivia en Brady zitten allemaal op hun knieën op de grond met hun handen achter hun hoofd. "Opstaan stelletje maloten" zegt Lex. Ze doen meteen wat hij zegt. "Hee het is naar mij luisteren of de baby is er niet lang meer"gromt Henk. Ik weet niet waar Lex die moed vandaan haald maar hij loopt op Henk af. "Ik ben de maangod! Scar is mijn mate! De maangodin. Flikker toch op met je dat ik alleen sterker zou zijn want ik ben juist sterker met scar!"gromt Lex. Henk slikt. Lex is echt kwaad. "En waag het niet om ooit nog eens slecht over haar te praten" snauwt Lex en duwt wat tegen Henk zijn schouders aan. "Ohja en als laatste. Blijf met je vuile poten van mijn zoon af!" Zegt hij. Henk geeft Sepp aan Lex die hem snel aan mij geeft. "Hee kleintje. " probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen. Sepp let alleen niet op. Zijn intresse is nu alleen maar bij wat er voor hem gebeurd. "Papa" zegt hij en wijst naar mij terwijl hij mij even anakijkt. Ik knik. "Dat is papa ja" zeg ik.
"Oke we houden de baby erbuiten. Maar wordt de grote wolf nu een beetje boos?" Zegt Henk. Lex gromt kwaad. "Ik daag je uit om een gevecht om de titel van Alpha"gromt Henk en veranderd in zijn wolf. Hij is groot en sterk. Niet veel sterker."Zo'n uitdaging kan hij niet weigeren" zegt Olivia bang tegen mij. Ik slik. Hopelijk gaat alles goed.
Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Forever Together
WerewolfDeel 3 van de You're mine serie. Als je zonder je geliefde niet verder kan, moet je zorgen dat je hem of haar niet kwijtraakt. Alleen is dat voor sommige makkelijk praten. Lex denkt dat Scarlett overleden is en zit er helemaal doorheen, maar is de w...