Vragen aan lex:
Hoe vond je het toen je er ineens achter kwam dat Scar nog leefde?
"Geweldig. Ik had uiteindelijk mijn meisje weer terug" *glimlacht*Kun je in woorden uitdrukken hoeveel je van Scar houdt?
"Nope. Dat is onmogelijk. Ik hou veel meer van Scar dan dat ik woorden zou kunnen ze zeggen. Ze is lief ,knap ,grappig en ga zo maar door"Voel je je niet schuldig omdat jij die te diepe mark hebt gemaakt?
"Jawel. Scar heeft het me vergeven waar ik heel dankbaar voor ben. Ik ben zo blij dat het goed is gekomen. Ik zou niet zonder haar kunnen"Hoeveel houd je van Scar?
"Kijk sommige mensen zeggen 'to the moon and back' om het te beschrijven maar dan zou ik wel heel veel reizen naar de maan moeten maken."Wil je me leren vechten?
"Tuurlijk. Wanneer kan je?en niet onnodig je trucjes gebruiken hè"Als jij en Scar een kind krijgen wil je dan een jongen of een meisje en wat zouden de namen worden?
"Hmm goede vraag. Euhmmm een klein jochie waarmee ik een beetje kan voetballen lijkt me wel leuk maar een kleine scar die door het huis huppelt is ook niet verkeerd. En de namen? Ik vind Sepp of Mary wel leuk"Heyy Lexieeeeeee,wij hadden een heel mooi wraakplan voor Jax bedacht, maar omdat jij hem meteen de dood in werkte konden wij het plan niet meer uitvoeren. Dusssss zou je Jax niet terug kunnen halen zodat wij hem daarna pijnlijker de dood in kunnen werken?😊
"Ahhh klinkt goed. Het enigste nadeel is dat Jax best sneaky is. Ik wil niet dat hij weg glipt en dan nog eens naar Scar gaat maar Jax die wordt gemarteld. Perfect idee. Goed werk😁"Zou je kiezen voor 1D of Little mix?
"Ik ben niet zo goed met namen van artiesten. Ik herken liedjes altijd aan de deuntjes. Dus ik zou het nu even niet weten. Scar weet het misschien wel je kan het haar vragen?maar als ik het qua naam zou moeten kiezen dan klinkt Little mix leuker"Vragen aan Scar:
Kan je in woorden uitdrukken hoeveel je van lex houd? ;p xxxx
"Phoe dat is wel heel moeilijk. Ik zal het proberen. Ik houd veel veel meer van hem dan ik van blauw houd en ik aanbid blauw echt. Ach ja zonder het serieuze bid gedeelte dan"Hoe knap is Lex?
"Super knap. Hij heeft een donker blonde kuof en is gespierd en en... hij is gewoon perfect" *stamelt weg*Wanneer nemen jullie nou eindelijk eens een kind?
"Euhmmm... zou je dat leuk vinden? Ik wel zo'n kleine lex die door de tuin rent ofzo of een meisje die gek is op blauw."Hoi Scar, in de vorige Q&A vroeg ik je naar luchtverfrissers weet je nog... maar nu wil ik je vragen waar ik een Lex koop😊"
"Ik zou bij mijn oude school eens rondkijken of ik er heel toevallig nog een zie lopen😁"Zou je ooit een belangrijk geheim dat je aan niemand mag vertellen aan Lex verstoppen?
"Ahhh moeilijke vraag. Ik zou niks aan Lex geheim houden amar als ik iemand beloofd heb het aan niemand te vertellen wil ik me ook aan mijn belpfte houden. Grr moeilijk"Aan de pack:
Wat vinden jullie van Lex en Scar als Alpha en Luna?
Roedel lid 1: "geweldig ze zijn super samen!"
Roedel lid 2: "voordat Scar er was was het 3 keer niks. Lex was gemeen maar nu Scar bij hem is is hij heel aardig geworden dus ik vind het top!"
Rest van de pack: "mee eens☝☝☝"Hoe vonden jullie het dat bleek dat Scar nog leefde?
Roedel lid 3: "kan niet beter. Ze mocht echt niet dood zijn"
Rest van de roedel: *knikken instemmend*vraag aan Daan:
Daan waarom vroeg je Olivia op Lex en Scar hun trouwdag?
"Ik wou eigenlijk wachten tot het feest was afgelopen amar toen ze die bos bloemen had gevangen vond ik het moment wel perfect eigenlijk. En maak je geen zorgen ik had het met Lex overlegt of het goed was als ik het op hun dag vroeg😄"Vraag aan Caithlynn:
Heb jij ooit een oogje gehad op Lex toen Scar met hem had?
"Nee. Scar en Lex zijn heeel cute samen en dat meen ik echt. Lex heeft me wel eens gebruikt maar dat is vergeven en vergeten. Ik ben blij voor ze :)"Vragen aan Lex en Scarlett:
Zijn er al pups opkomst?
Lex: "Moet ik iets weten Scar?😚"
Scar: "Hoever ik weet niet. Sorry Lex😚"Mag ik bij de pack komen?
Scarlett: "Tuurlijk. Het wordt vast gezellig!"
Lex:"Wat Scar zegt. Je bent altijd welkom😝"Jullie zijn cute samen
Scarlett: "dankjee❤"
Lex:"#relationship goals😂"Heey Lex en Scarlett zou ik misschien in jullie roedel mogen en komen en vrienden met jullie worden?
Lex: "jahoor ik vind het goed"
Scarlett:"Ja leuk neem je kaaskoekjes mee😱😍"
Lex:" ....😂😂"Er komen kleine lexjes en scarlettjes😍
Lex: waarom weten mensen dat voor ik het weet😂"
Scar:" en voor ik het weet. Neit dat ik iets tegen pups heb😊"
Lex:"<3😚😏"Hoe vinden jullie het om maangoden te zijn en wat kunnen jullie dan doen?
Scarlett:" wel leuk hoor alleen voor veel mensen praten is niet echt mijn ding. Zover ik weet kan je je door je op je krachten te concentreren van plek wisselen, je bent sterker, sneller en een maangoden grom😆"
Lex:" dan weet je al meer dan ik😂"Vragen aan mij:
Wat is het boek waar je het meest trots op bent & wat is het leukste boek dat je ooit gelezen hebt op wattpad en waarom? En wat is het leukste wat je ooit gelezen hebt buiten wattpad en waarom?
"Nou dit vind ik een moeilijke vraga😅. Ik denk dat ik het meest trots ben op You're mine. Deel 1 van deze serie😊. Het leukste boek dat ik ooit heb gelezen op wattpad is heel lastig. Ik heb veel gelezen en elke keer als ik een leuk verhaal heb uitgelezen wil ik dat ik het nog niet had gelezen zodat ik het nog een keer kan lezen zonder te weten wat er gebeurt. Ik denk dat als ik echt moet kiezen ik ga voor Dark romance with a bit of pink. Het is een verhaal over een levensechte badboy en een meisje dat echt alleen maar van unicorns houd. Klinkt misschien chliché maar wel heel leuk!voor het boek buiten wattpad geld eigenlijk hetzelfde. Ik ben veel bij de bibliotheek geweest. Ik heb veel gelezen. Een lievelingsboek van mij is drie versies van mij. Het wordt geschreven vanuit een drieling. Echt een leuk boek om te lezen.
Weten jullie misschien nog andere goede boeken. Ik moet dit jaar een paar boekverslagen maken?Vind je mij leuk?😊
Of ken je me niet?😢
Je lijkt me heel aardig maar ik ken je helaas niet😢. Wat wel grappig is dat ik een vriendin heb die ik alrijd nutella expert noem. En aangezien jouw naam NutellaBewaker is😂Roos vind je mij en de rest die wraakplannen enzo hebben bedacht een beetje irritant of niet? Of vind je het juist leuk dat wij zo meeleven in dit boek?😂
"Ik vind het echt niet irritant. Ik vind het juist heel leuk om zulke reacties te lezen😂"Vraag aan skylar en jesse:
1 kind (Scarlett) of 2 kinderen (scarlett en broer of zus)?
Jesse:" 2 klinkt ook wel goed😏"
Skylar:"2 klinkt zeker goed maar met Scarlett ben ik ook heel blij😊"
Jesse:"daar ben ik het mee eens"Vraag aan dode Jax:
Is het raar dat ik je haat?
"Nou dat is ook aardig. Maar nee als je logisch nadenkt is dat niet raar. Maarja Lex boeten voor wat hij heeft gedaan. Maar nee hoor wie is er dood"Heyy mensjes,
Dat was de Q&A weer. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen en tios en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Forever Together
LobisomemDeel 3 van de You're mine serie. Als je zonder je geliefde niet verder kan, moet je zorgen dat je hem of haar niet kwijtraakt. Alleen is dat voor sommige makkelijk praten. Lex denkt dat Scarlett overleden is en zit er helemaal doorheen, maar is de w...