hoofdstuk 38

1.2K 84 9
                                    

{Scarlett pov.}

"Sepp slaapt"zeg ik en loop de woonkamer in. Lex zit op de bank. "En ik ga op hem passen"zegt Olivia die de woonkamer ook in komt lopen. Ik kijk haar vragend aan. "Ja want wij gaan naar de berg toe"zegt Lex. Ik kijk hem vragend aan maar knik toch maar. Hij haalt een picknick mand tevoorschijn. Ik glimlach en knik. Lex staat op en drukt een kus op mijn lippen. "Kom je nog"vraagt hij als hij naar de deur toe loopt. "Jaa"grinnik ik. "Bedankt"zeg ik nog snel tegn Olivia en loop dan ook naar buiten toe.
Lex staat buiten al te wachten. "Nog een snelle afscheidskus"grijnst hij. Ik grinnik ik loop naar hem toe en druk mijn lippen zacht op de zijne. "Je bent gek weetje"grinnik ik. "Maar je houd ervan"zegt hij. Ik grinnik en knik. Hij grijnst en veranderd in zijn wolf. Zijn grote sterke wolf komt tevoorschijn. Hij loopt naar me toe en buigt zijn hoofd een beetje. Ik grinnik en aai hem over zijn hoofd. Ik verander ook in mijn wolf en kijk naar Lex. Hij pakt de mand in zijn bek en knikt. Vokr hoever een wolf kan knikken. Ik begin met rennen. Dat gevoel is het gevoel van vrijheid mensen.

Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ow wacht nee toch niet. Boven op de berg daar staan 2 weerwolven. Lex slaat een arm om mijn middel. "Wacht. Doe je ogen dicht"zegt hij. Ik haal mijn schouders grinnikend op en doe wat hij zegt. Ik voel zijn handen voor mijn ogen. "Ik heb ze al dicht"grinnik ik. "Ow in dat geval. Hij pakt mijn armen vast en begeleid me naar de juiste richting.

"Doe ze maar weer open"hoor ik Lex in mijn oor fluisteren. Ik sta stil. Ik open langzaam mijn ogen. Voor me staat een knus huisje net voor wat bomen. Ik kijk Lex met grote ogen aan. "Is dit ons huis?"vraag ik. Hij glimlacht en knikt.  Hij loopt vooruit naar de deur. "Lex wacht"roep ik. Hij stopt met lopen en draait zich om. Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. Hij vangt me op. Ik sla mijn benen om zijn middel. "Dankje"glimlach ik en druk mijn lippen op de zijnen. "Nu blijven zitten"grijnst hij. Hij houd me vast in bruids stijl en tilt me door de deur van het huis naar binnen. "Een echt gentleman"grinnik ik. "Soms wel"lacht hij en drukt een kus op mijn wang. Hij zet me op de grond. Ik kijk om me heen. Ik loop door de gang die leid naar de woonkamer. In de woonkamer staat een open haard, een rode launch bank en een grote tv. Daarnaast staat een eettafel. Als je de hoek omloopt naar links is er een open woonkeuken. Er is een kookeiland en een bar waar van die leuke witte krukjes bij staan. Ik laat mijn hand voorzichtig over het aanrecht glijden.Op de vensterbank bij het aanrecht. Want daar zijn een paar ramen staan wat foto's van mij en Lex. Ook onze favoriete. Ik glimlach en bekijk de andere foto's. "Wat vind je ervan"hoor ik Lex dicht achter me zeggen. "Het is prachtig"glimlach ik. Ik draai me om. Hij glimlacht. Hij drukt een kus op mijn lipoen. Ik kus hem terug en hij vraagt om toestemming die ik hem meteen geef. Hij tilt me voorzichtig op enbzet me op het aanrecht neer. Hij komt tussen mijn benen staan. "Wil je eerst de bovenverdieping verkennen of werkt de keuken ook wel"grijnst hij. Ik grinnik en pkant mijn lippen weer op de zijne. 'Tringggg' mijn telefoon gaat. Lex gromt zacht. Ik grinnik en pak het ding uit mijn broekzak. "Ja"zeg ik. "Heyy Scar. Ik wou jullie niet storen maar waar ligt Sepp zijn speentje"vraagt ze. Ik grinnik. "In mijn nachtkastje"zeg ik. "Oke dankje"hoor ik haar zeggen. "Veel plezier nog"voegt ze eraan toe. "Doe Olivia"zegt Lex door de telefoon terwijl hij hem uit mijn handen gritst. Hij hangt op en geeft hem weer aan mij. Ik grinnik en ga weer staan. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar boven toe. Nu wil ik boven ook alles zien.

We lopen de trap op. Ook daar hangen foto's van mij en Lex. Zelfs al een foto van Sepp. Ik glimlach naar Lex en loop de trap verder op. Boven zijn er 4 kamers. 1 badkamer, 1 babykamer. Die wordt voor Sepp. Onze kamer en een logeerkamer. Ook hier is het prachtig. Ik kijk naar buiten door het raam. Het begint al behoorlijk donker te worden. "Wat dacht je van die picknick"zeg ik glimlachend tegen Lex. "Goed idee"glimlacht hij. Hij pakt mijn handen vast en drukt een kus op mijn lippen.

Heyy mensjes,
Ze hebben een eigen huisje. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën  zijn altijd welkom.

Groetjes Roos

Forever TogetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu