hoofdstuk 27

1.1K 90 4
                                    

{Scar pov.}

Samen met Lex lopen we de school in. Ineens springt Britt voor onze neus. "Hoi aangenaam kennis te maken. Ik ben Britt. Scar haar nieuwe allerbeste vriendin. Ze heeft veel over je verteld dus je hoeft je eigenlijk al niet meer voor te stellen hoor"ratelt ze schouder ophalend. Lex kijkt haar met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik grinnik. "Lex dit is Britt. Britt dit is mijn vriendje Lex"zeg ik. "Kuch kuch.man.kuch kuck"zegt Lex overdreven. "Ook goed"grinnik ik. "Zijn jullie getrouwd"zegt Britt verbaasd maar heel blij. Ik glimlach en knik. Lex laat zijn ring zien en ik de mijne. Britt trekt ons beide in een knuffel. Lex lacht licht ongemakkelijk. Britt laat ons weer los. "Ik ga even naar de wc"zegt Lex en wijst naar een bordje waar opstaat dat de toiletten linksaf zijn. Ik knik. Hij loopt weg. "Jij gaat dalijk alles vertellen"zegt Britt blij. "Maar ik zal jullie even alleen laten. "Lacht ze en loopt naar de aula.

Ik loop naar mijn kluisje. Ik voel een hand op mijn mond en een om mijn middel. Ik word ruw naar achter getrokken. Ik probeer nog te schreeuwen of degene achter me te trappen maar het lukt me niet. Ik kom een donkere kamer in. De deur wordt hard dicht gegooid. De lampen vliegen aan en Jake staat me grijnzend aan te kijken. "Jake laat me gaan!"roep ik en probeer naar de deur te lopen. "Nope"grijnst hij. Hij duwt me tegen de muur. Zijn handen verkennen mijn lichaam. Ik probeer hem van me af te duwen maar het lukt me niet. Ineens drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik houd mijn adem in en mijn lippen stijf op elkaar. Het is mijn verjaardag. Het hoort leuk te zijn. Er rolt een traan over mijn wang. "Ahh baby niet huilen"grijnst Jake. Er rolt nog een traan over mijn wang. Hij plant zijn lippen weer op de mijne. Hij trekt mijn shirt kapot. Het ligt nu hopeloos op de grond. Er rollen steeds meer tranen over mijn wangen heen. "Ik zei toch dat ik jou ook zou krijgen"grijnst Jake en plant zijn lippen weer op de mijne. Jake wordt ruw van me afgetrokken. Hij belandt met een mega harde klap tegen de andere muur. De lucht verdwijnt voor een paar seconde uit zijn longen. Ik zie Lex in de deur opening staan. Hij is woest. Hij scant mij snel een keer. Hij ziet de tranen op mijn wangen en dan richt hij zich weer op Jake. Lex begint vol op Jake in te slaan. Dan pakt hij Jake bij zijn nek en jake maakt stikkende geluiden. Lex gromt luid. "Als je haar nog 1 keer aanraakt. Vermoord ik je met mijn blotehanden"gromt Lex kwaad. "Ahh dan ben jij haar zogenaamde vriendje"weet Jake nep lachend uit te brengen. Er loopt een straaltje bloed over zijn wang. "Zogenaamd he"lacht Lex spottend. Hij brult luid als alpha. "Dat kan ik ook"grijnst Jake en brult ook als Alpha. "Maar ik kan nog wat anders"grijnst Lex. Lex laat Jake vallen waardoor hij met een harde klap op de grond valt. Lex brult luid. Niet als alpha. Niet als true alpha. Nee als maangod. Jake zijn ogen worden groot en hij krimpt ineen. "En nu wegwezen en laat Scar met rust"gromt Lex. Jake knikt bang en kruipt de kamer uit. Lex komt naar mij toe. Hij scant me met zijn ogen een keer. Hij kijkt heel bezorgd. Hij laat zijn handen over mijn rug heen gaan. Als hij de blauwe plek op mijn schouder ziet gromt hij. Ik ril even ik heb het best koud. "Ow wacht"zegt hij. Hij trekt zijn vest uit en trekt hem snel bij mij aan. Ik glimlach zwak. Hij tilt me op en loopt de kamer uit. "Waar is jouw kamer" vraagt hij. "Vleugel B kamer 126"zeg ik zacht. Hij knikt en begint er heen te lopen.

Hij maakt de deur met 1 arm open en loopt met me naar binnen. Hij zet me zachtjes op de bank neer. Hij gaat naast me zitten. Ik kruip tegen hem aan. Hij slaat een arm om me heen. "Wacht je cadeautje"zegt hij. Ik glimlach. "Dat hoeft niet"glimlach ik. "Echt wel"glimlacht hij. Hij pakt een doosje uit zijn broekzak en maakt het open. Een gouden kettinkje met een L eraan komt tevoorschijn. "De L van Lex"glimlach ik. Hij knikt en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Het spijt me echt van net maar fijne verjaardag babe"glimlacht hij. Ik houd mijn haren wat omhoog. Hij doet het kettinkje bij me om. Ik glimlach. "Dankje" zeg ik. "Alles voor mijn meisje"glimlacht hij. Ik nestel me tegen hem aan en leun op zijn schouder.

Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

Forever TogetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu