{Lex pov.}
Scarlett ligt half op me terwijl ze naar de laptop kijkt. Het is een leuke serie maar het is toch leuker om naar scarlett te kijken hoor😉. Ik ga met mijn hand door haar haar heen en druk er een kus op. Geen reactie. Ik veeg een plukje haar weg uit haar gezicht. Haar ogen zijn dicht. Ze slaapt. Ik glimlach. Ik klap de laptop dicht en zet hem naast me op het nachtkastje neer. Ik sla mijn armen beschermend om scar heen. "Slaap lekker babe" zeg ik en druk een kus op haar haar. Ik laat mijn hoofd op haar schouder steunen en doe mijn ogen daan ook dicht en val in een diepe slaap. Dromende over scar😊.
"Handsome"hoor ik scar mompelen. Ik houd mijn ogen express nog even dicht en doe alsof ik slaap. Ik voel haar lippen op de mijne. Ik glimlach en kus haar terug. "Ohh je bent wel wakker"lacht ze en slaat me met een kussen. Ik grinnik en trek haar naar me toe terwijl ze me nog steeds met een kussen probeert te slaan. "Ik haat je"lacht scar. "Dat is niet waar"grinnik ik en pak haar hand waar de trouwring om zit. "Okee je hebt gelijk maar je bent wel vervelend"lacht ze. "Maar je houd ervan"glimlach ik. Ze knikt en plant haar mooie volle lippen zacht op de mijne. Ze slaat haar armen om me heen. Ik glimlach en druk een kus op haar voorhoofd.ze laat haar hoofd op mijn borstkast steunen.
Er wordt op de deur geklopt. Ik grom. Scar grinnikt."kom binnen"roept scar. Ik zucht diep. Waarom moeten mensen altijd zo nodig mijn ochtenden of momenten met scar verstoren. Ze lacht. Haar mooie lach die altijd alles in 1 keer goed kan maken. Ik druk een kus op haar lippen. Ze glimlacht naar me. Ik glimlach terug en kijk naar degene die in de deur opening staat. Mees. "Wat is er?"zucht ik. Hij grijnst en kijkt van mij naar scaar. Ik grom meteen en de grijnst verdwijnt van zijn gezicht. "Je vader en jesse willen je spreken"zegt mees. Scar kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders een keer op. Het zal vast niks ergs zijn. Voor mees weg loopt wordt er iets naar hem geroepen op de gang. "Ohw scar je moeder is er ze wil jou ook spreken"zegt mees. Scar knikt. "Bedankt mees"zeg ik. Hij knikt en loopt de kamer uit. Scar staat op. "Weet jij wat er aan de hand is?"vraag ik. "Nee"zegt ze. Ik trek mijn 'KING'hoodie aan en een zwarte broek. Ik trek mijn witte nikes aan. Scar is ook omgekleed. Ze heeft haar 'QUEEN' trui aan en een donker blauwe broek. Ze heeft ook haar witte nikes aan. Ik ga naast haar staan. "Jouw voeten zijn veel groter"lacht ze en wijst naar onze schoenen. "Ik ben nou eenmaal groter"zeg ik en sla een arm om haar heen. "Kom"zeg ik. Ik ga voor haar dtaan. Ze springt op mijn rug. Ik houd jaar benen vast en ze slaat haar armen om mijn nek. Ik loop naar beneden toe. Pap, jesse en sky zitten op de bank. Ze kijken best serieus. Oh oh dat betekent niet veel goeds gok ik zo. "Wat is er aan de hand?"vraagt scar rustig. Ik houd haar stevig vast. Ik gok dat wat ze zo gaan zeggen ik nou niet echt bepaald leuk ga vinden. "Euhmm kunnen we jullie even apart spreken. Lex wij 2 met jou en sky met scar"zegt pap. Ik schud mijn hoofd. "Nee ik blijf bij scar. Ik heb geen geheimen voor haar."zeg ik. Scar drukt een kus op mijn wang. Ik kijk haar aan en glimlach. Ze glimlacht lief terug. "Maar lex"zegt pap. "Nee"zeg ik eigenwijs. "Scarlett dit moet even"zegt sky. Oh oh als iemand haar scarlett noemt is er iets aan de hand of je kent haar niet en aangezien het haar moeder is... scar heeft het ook door en slikt.
'Wat doen we?'vraagt scar via de mate link.
'Ik wil bij jou blijven maar ze lijken nogal serieus'zeg ik.
'Zullen we kijken wat ze hebben te zeggen?'vraagt scar.
'Is goed'zeg ik.Ik zet scar neer. Ik knik naar jesse en pap. "Kom wij gaan wel even naar de keuken"zegt jesse en loopt vooruit. Pap klopt 2 keer bemoedigend op mijn rug en loopt dan ook naar de keuken. Ik draai me om naar scar. "Afscheidskus"mompelt ze. Ik glimlach en knik. Ze plant haar lippen op de mijne. Ik leg mijn handen op haar wangen en kus terug. "Lex!"roept pap vanuit de keuken. Ik grinnik en druk nog een snelle kus op haar wang. Hopelijk is het allemaal niet zo erg als het lijkt.
Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Forever Together
WerewolfDeel 3 van de You're mine serie. Als je zonder je geliefde niet verder kan, moet je zorgen dat je hem of haar niet kwijtraakt. Alleen is dat voor sommige makkelijk praten. Lex denkt dat Scarlett overleden is en zit er helemaal doorheen, maar is de w...