hoofdstuk 35

1.3K 83 12
                                    

{Scarlett pov.}

"Doei!"roep ik en zwaai naar de jongens. Lex geeft Levi als laatste nog een bro hug. "Doe Scar"zeggen ze in koor. Ik grinnik. Ik trek Lex mee. "Sorry maar hij gaat met mij mee"grinnik ik.

We zwaaien nog een keer en stappen in de auto. Eindelijk met zijn 3en om precies tw zijn naar huis. Lex start de auto en rijdt aan. Ik kijk naar buiten en zie het landschap voorbij razen. De bomen, de auto's, alles. "Heb je al nagedacht over een naam?"vraagt Lex ineens. Een naam. Dat is wel een goede. "Niet echt"zeg ik. "Jij?"vraga ik er meteen achteraan. "Een beetje"zegt hij. "Vertel op"zeg ik enthousiast. "Nou ik vond voor een jongen Sepp wel een leuke naam. En voor een meisje Mary. "Zegt hij aarzelend. "Sepp"herhaal ik hem. Ik weet niet waarom maar iets laat me die naam heel leuk vinden. Heb je af en toe ook wellis dat je ergens zo van overtuigd bent dat iets gaat gebeuren? Nou dat heb ik dus bij deze naam. "Ja dat zei ik net"grinnikt Lex. Ik schrik op uit mijn gedachte en kijk naar hem. Ik grijnst maar wel met zijn ogen op de weg gericht. Ik grinnik en druk een kus op zijn wang. "Ik heb zo het idee dat het Sepp wordt"grinnik ik. Lex kijkt me kort glimlachend aan en richt zich dan weer snel op de weg.

We komen aan. Eindelijk thuis. Daan en Brady komen naar buiten stormen. "Ze zijn terug?!"roept Dana verbaasd. Hij herhaalt zijn zin nog eens maar dan veel enthousiaster en begint blij te springen. Ik grinnik en stap uit. "Hoezo zijn jullie al terug?"vraagt Brady. "Laat ik het zo zeggen. Mijn buik begint langzama dik te worden."grinnik ik. Lex slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn slaap. Brady kijkt ons met grote ogen aan. Daan stopt met springen. "Wat?" Zegt hij alsof hij nu pas inhaakt. "Ze is zwanger. Van mij"glimlacht Lex. "Pups!"roept Daan vrolijk. Ik grinnik en knik. "Gefeliciteerd!"zegt Brady blij en geeft ons een kniffel. Daan volgt zijn voorbeeld en doet hetzelfde.

We lopen naar binnen toe. Binnen zie ik mam in de keuken staan en pap op de bank zitten. "Nog niks tegen hem zeggen. Ik wil het eerst mam vertellen. Ga jij maar naar hem toe"zeg ik en wijs naar pap. Hij knikt. We lopen de keuken in. Mam kijkt ons verbaasd aan. Lex grinnikt en loopt door naar de woonkamer. "Hoezo zijn jullie terug?" Vraagt ze achterdochtig. "Nou een iets warmer welkom mag ook wel"lach ik. "Sorry"grinnikt ze en geeft me een knuffel. "Maar waarom zijn jullie terug?"vragat ze zodra ze me loslaat. "zie je al iets?"vraag ik en wrijf over mijn buik. Ze kijkt me met grote ogen aan en kijkt dan naar Lex die in de woonkamer zit. "Weet Lex het?"vraagt ze. Ik glimlach en knik. "Gefeliciteerd zegt ze blij en er rolt een traan over haar wang. Ze veegt hem snel weg. "Mam waarom huil je?"grinnik ik en geef haar een knuffel. "Ik ben gewoon blij voor je"zucht ze blij. Ik glimlach.

We lopen de woonkamee in. "Ze is zwanger Jesse"flapt mam eruit. Jesse kijkt van mij naar Lex en loopt dan snel naar op Lex af. Hij staat pal voor hem. Ik zie Lex even slikken maar herstelt zich dan. "Gefeliciteerd. "Grinnikt pap en geeft hem zo'n bro hug. Ik schid lachend mijn hoofd. Je kan aan Lex zien dat hij opgelucht is waardoor ik nog net iets harder moet lachen.

Nadat iedereen alle verhalen heeft gehoord zijn pap en mam weer naar huis gegaan. Ze hoeven immers niet meer voor de pack te zorgen. "Lex!Scar!"hoor ik Olivia schreeuwen die de kamer in rent. "Jullie zijn het echt!"roept ze en trekt ons in een grote groepsknuffel. Ik grinnik. "Zijn de geruchten waar?"vraagt ze meteen. Ik kijk haar vragend aan. "Welk gerucht?"vraagt Lex. "Dat Scar zwanger is. Dat er pups komen"zegt ze blij. Ik glimlach en knik. "Oh jupp dat gerucht is waar"bevestigt Lex grijnzend. Ze trekt ons nog een keer in een groepsknuffel. "Ik wordt tante. Ik wordt tante!"roept ze blij. Ik grinnik. "De pack moet dit weten!"zegt ze en trekt ons mee naar buiten naar het podium toe.

Heyy mensjes,
Laat weten wat je eevan vond. Vergeet niet te stemmen. Tils en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

Forever TogetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu