{Scarlett pov.}
Ik loop door de gang naar de keuken toe. Onderweg voel ik me weer zo raar als laatst. Warm en ja, gewoon een vreemd gevoel. Een jongen loopt voorbij. Hmmm hij ruikt best lekker. Hij kijkt me grijnzend aan. "Heeyy luna"grijnst hij en zet een stap dichterbij. Ik snuif zijn geur nog een keer op. Hmmmm... net zoals bij Jake. Hij rook ook lekker, al moet ik dat met spijt in mijn hart toegeven. De onbekende jongen duwt me tegen de muur aan. Hij plet mijn lichaam met de zijne. "Dussss. Luna. Zullen we iets leuks doen?" Fluistert hij in mijn oor. Ik wil het niet doen maar ik leg mijn armen om zijn nek. Hij grijnst en drukt zijn lippen meteen op de mijne. Het voelt zo fout, maar dat ene rare gevoel zorgt ervoor dat het weer zo goed voelt. Één grom, een hele kwade grom, ik herken die grom uit duizenden. Het is Lex. Oh oh... Lex trekt de jongen van me af en tilt hem bij zijn nek op. De jongen spartelt met zijn benen boven de grond. Ik slik, hopelijk gaat dit niet fout. "Blijf. Van. Haar. Af" gromt Lex. De jongen knikt bang. Lex laat hem los. Hij valt op de grond. Hij kruipt bang overeind. "Naar de kerkers met hem"gromt Lex naar een paar wachters. Lex werpt een blik op mij. Zijn ogen, compleet goud. Hij scant mijn lichaam een keer. "Zelfs hier Scarlett?"zegt hij met nadruk op de lett in mijn naam die eigenlijk nooit iemand zegt. Ouchh die deed best pijn. Ik sla beschaamd mijn ogen neer. Ik kan het ook niet helpen. Lex pakt me vast bij mijn schouders en schud me wat door elkaar. "Echt wat is er mis met jou?"vraagt hij. Zijn ogen zijn nog steeds goud. "Je ogen zijn goud"mompel ik. Hij knippert. Jaa daar zijn de chocolade bruine ogen weer. Lex hand op mijn rechterschouder verschuift wat, waardoor hij een bloot stukje huid raakt. Hij trekt meteen zijn hand weg. "Je bent zo warm!" Roept hij. Hij legt een hand op mijn voorhoofd en een hand in mijn nek. Zodra zijn hand mijn huid raakt trekt hij ze meteen weer weg. "Jezus dat is niet goed. Ik laat een packdocter komen. Ga maar naar je slaapkamer" zegt hij bezorgd. Ik knik. Ik loop naar boven toe. Ik trek mijn pyjama aan en kruip in bed.
"Luna?" Hoor ik iemand vragen. Ik knipper met mijn ogen en kijk op. Een arts staat met Lex naast mijn bed. Lex staat naast hem met eigenwijs zijn armen over elkaar geslagen en hij staat ongeduldig te tikken met zijn voet. Ik grinnik een beetje bij het gezicht ervan. "Oke luna ik ga wat testjes doen. Alpha Lex kunt u de kamer even verlaten?" Vraagt de arts beleefd. "Nope"zegt Lex eigenwijs. "Lex"sis ik. Hij zucht en loopt de kamer uit.
"Oke euhmm ik ga dit even met Alpha Lex overleggen" zegt de arts een beetje verward en licht in paniek. Ik kijk hem vragend aan. Echt wat is er aan de hand? Hij loopt de gang op en doet de deur achter zich dicht. "Hoe bedoel je?!" Hoor ik Lex roepen. "Dat kan niet!" Roept hij. Lex stormt de kamer in. Hij kruipt naast me op bed en trekt me tegen zich aan. Okee ja kan ook. De arts komt terug lopen. Meteen gromt Lex naar hem. De arts stopt met lopen en blijft staan waar hij staat. "Luna euhmm. U zit in uw heat" zegt de artsm "Huh? Hoezo heat. We hebben het matingsproces allang afgerond" zeg ik. "Ja ik vind het ook raar maar het is wel zo"legt de arts uit. Vreemd. "Heeft u de laatste tijd iets vreemds gedaan?" Vraagt de arts. "Nee" zeg ik en haal mijn schouders op. "Heeft u nog iets gehad. Een armbandje ofzo?" vraagt hij weer. "Ow ja. Ik heb dit armbandje gehad" zeg ik en laat het nep zilveren bandje zien. Ik voel Lex hand om mijn pols hij trekt het armbandje ruw af en gooit het tegen de muur. "Rot ding" snauwt hij. "Heee! Die had ik van iemand gehad" zeg ik. "Nou in ieder geval niet van de kerstman dus dat maakt niet uit" gromt Lex. De arts doet zo'n wit handschoentje aan. Hij pakt het armbandje op en kijkt er goed naar. "Luna hier zit een soort namaak van wolfsbane op" zegt de arts. Mijn ogen worden groot. "Wolfsbane!" Roept Lex verbaasd. "Van wie had u dit gehad?" Vraagt hij. "Ohww een man in de supermarkt gaf me het armbandje. Aardig toch?" Zeg ik meteen weer helemaal vrolijk. "Scar hij wou je bijna dood hebben!" Roept Lex en schud me wat door elkaar heen. Tja als je het zo chagerijnig wil bekijken. "Ja maar hij gaf me wel het armbandje..." mompel ik. Lex zucht en ploft weer naast me neer op bed. "Luna, ik ga uitzoeken hoe dit kan. U moet goed uitrusten. Alpha Lex, ze moet veel rust hebben en goed eten. Zorg ervoor dat er geen andere jogens bij haar kunnen komen" waarschuwt hij. Lex knikt begrijpend en de arts loopt met het armbandje weg. Lex doet de deur achter hem dicht en leunt er dan met zijn rug tegen aan.
"Maar als ik in mijn heat zit? Dan moet jij je toch ook inhouden?" Vraag ik aan Lex. Hij gromt en knikt. "Je moet eens weten" zucht hij. Hij knippert een paar keer met zijn ogen. Ze zijn goud, compleet gevuld met lust. "Zie je?"mompelt hij op een lage dierlijke toon."Owja" mompel ik. hij knippert weer een paar keer en zijn normale ogen komen weer naar voren. "Scar het spijt me. Als ik eerder wist dat je in je heat zat dan. Dan. "Ratelt hij. "Het geeft niet"glimlach ik. "Maar het kan nog steeds niet dat je met die eikel van een Jake hebt gezoend, maar ik vergeef het je wel al wat meer hoor" grijnst hij. Bij die woorden maakt mijn hart een klein sprongetje."Mooi" glimlach ik.
Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Forever Together
Manusia SerigalaDeel 3 van de You're mine serie. Als je zonder je geliefde niet verder kan, moet je zorgen dat je hem of haar niet kwijtraakt. Alleen is dat voor sommige makkelijk praten. Lex denkt dat Scarlett overleden is en zit er helemaal doorheen, maar is de w...