•5

135 74 100
                                    

Multimedyada Yankı var 💕

Gerçekten böyle mi oluyordu insanlara değer verince,aniden çekip gittiklerinde susmak mıydı özgür bırakmak? Yada sana daha gelmeyen birine gitme denir miydi?

Susmak ne kadar zordur peki,sormamak,soramamak çok mu yakar insanın canını..Gelmesini beklerken git demek gibi.

Saat 12 olduğunda zar zor uyana bilmişti ama yatağından kalkmadı bile,boynundaki kolyeye baktı,çıkarıp bir kenara bıraktı.İçinde garip bir hüzün vardı.

Ve yine aynı saatlerde yeni uykuya dalmıştı Yankı,gece boyunca uyumadığı yetmezmiş gibi çok geçmeden uyanıp işe gitmek için hazırlandı. Odaya gelen Artun yorgun görünen abisine baktı "Neden biraz daha uyumuyorsun?"

"Gerek yok,eve döndüğünü sanıyordum"

"Okuldan sonra gideceğim zaten,babam aramıştı..seninle kalmak onlarla kalmaktan daha iyi"

"Sende iyi bir ev arkadaşısın,sonra görüşürüz"

"Görüşürüz"

Dün geceyi hatırladıkça içini garip bir his kaplıyordu "içmemeliydim" dedi.En azından Dolunay hatırlamayacak kadar çok içtiği için rahattı.Şirkete vardığında arabayı park ederek indi. Ondan birkaç adım önde Dolunay ilerliyordu. Adımlarını yavaşlatarak aralarına mesafe koydu. Şirketten içeri girer girmez Yankının asistanı ikisini de durdurdu.

"Buna bir baksanız iyi olacak,yani ikinizde"

Gösterdiği magazin sayfasında çıkan haberdi Yeni bir Aşk ! Manşeti ile birlikte Yankı ve Dolunayın dans ederken çekilen fotoğrafı koyulmuştu. Neyseki fotoğraflar sadece dans ederken çekilenlerdi,sonrası yoktu.

"Saçmalık! Geceyi tamamen hatırlamıyorum bile" Konuşma tarzından Dolunayın ne kadar sinirlendiği anlaşılıyordu. Yankı birşey söylemeden odasına geçti.

Hiç konuşmuyor oluşu Dolunayın da dikkatini çekmişti. Koridorda Barışla karşılaştı. "Eslem odanda seni bekliyor,çekimi daha yakın bir tarihe almamız gerekti"

"İşte ihtiyacım olan şey"

Herkes telaşla hareket ederken Dolunay buna sevinmişti,çalışmak onun kaçış yoluydu,çalışırsa düşünmezdi ve düşünmezse acı çekmez.

Herkes toplantı odasına geldi.

"Pekala tam olarak neler eksik?"

"Kombinler hazır şimdi de gelmesi için makyözle konuşacağım" diyerek elindeki dosyayı eminlikle masanın üzerine bıraktı Dolunay.

"Mekan ve Model hazır mı?"

"Şey evet,hazır sayılır"

"Eslem sayılır ne demek? Günler önce hall etmen gerekiyordu."

"Gerilmeye gerek yok,biz yarım saat içinde çekimin olacağı bir adres vereceğiz,herkes orada toplanır" Barışın cümlesinden sonra herkes işinin başına gitti.

Dolunay telefonunu alarak makyöz arkadaşını aradı.

"Dolunay tatlım"

E K S İ KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin