פרק 11 - סיפור אהבה סירני מאוד, חלק 2

113 8 16
                                    

חודשים עברו, שנים עברו, והאהבה בין טינקה לאריק רק הלכה וגברה, והכישוף של אבקת המינרלים לאט הוסר מהם. העור של טינקה חזר להיות רגיל והיא לאט חזרה להיות טובת לב, הזנב שלה השתנה לירוק, שהפך לרגליים בכל פעם שהתייבש, והעינים שלה ושל אריק חזרו להיות בצבע תכלת כמו הצבע הרגיל שלהן.

אריק וטינקה הסתובבו בארץ ישראל והתחברו דווקא אליה, והחליטו להישאר בה. אריק הראה לטינקה את העולם של בני האדם ולימד אותה על איך מכונות עובדות כאן.  טינקה התלהבה מהן מאוד והיתה סקרנית, והחליטה ללכת ללמוד במכללה עם אריק הנדסת מכונות. אחרי ארבע שנים שניהם קיבלו תואר והתחתנו, ונולדה להם ילדה קטנה שקראו לה בלוסום (=לבלוב או פריחה של פרחים באנגלית) כמו שהאהבה שלהם פרחה. טינקה סיפרה לה כל הילדות סיפורים שהיא המציאה על הים, אבל בינתים לא גילתה לה על כך שהיא, טינקה, בת ים.

טינקה הרגישה אנושית בעולם של בני האדם. למרות שהיה לה זנב, העובדה שהוא ירוק רק הזכירה לה שהיא לא מלאה בצער, כמו לפני שהיא ואריק נפגשו, והיה לה זנב אפור. היא כבר לא הרגישה כאילו באה מארץ של קסמים אלא הרגישה כמו אישה רגילה, כאילו כל העבר הרע שלה נעלם ברגע שהיא פגשה את אריק. וגם אריק הרגיש כך.

כשבלוסום היתה בת ארבע, אריק הלך כל יום לעבודה וחזר מאוחר מאוד, וטינקה עבדה מהבית. לילה אחד, בבית שלהם בראשון לציון, טינקה רצתה לחפש  במחשב של אריק את הסרט ״הרקולס״ של דיסני, להראות לבלוסום הקטנה. היא פתחה את המחשב והסתקרנה לראות תיקיה מסויימת שהיתה במחשב של אריק: ״עבודות קודמות״.

טינקה נכנסה לתיקיה ומצאה קובץ שנקרא: mermaids.
היא השתמשה בקסם קטן שנשאר לה מחייה הקודמים כדי לקרוא מהר את הטקסט במסמך. היא גללה את המסמך למטה והפנים שלה נהיו מבועתות. כשהיא סיימה היא קמה מהכיסה וכמעט נפלה, ורעדה, ובקושי יכלה לנשום.

היא לא האמינה. לא יכול להיות ש...

אריק עבד פעם כצייד בנות ים.
ולא סתם לזמן קצר, אלא כבר הרבה מאוד שנים.

הוא כתב במסמך כמה הוא שונא בנות ים וכמה הן מגעילות אותו, שהוא לא יכול לסבול את המראה מלא הקשקשים של אף אחת מהן וחייב להרוג אותן. שהן שרצים, חיות מגעילות שלא נועדו לחיות כאן.

הוא פירט על הפעם הראשונה שעלה על ספינת הדיג בתור דייג יחד עם הבוס שלו, מאליק, והם זרקו יחד למים בקבוקי תבערה כדי להרוג ולפוצץ כמה שיותר דגים. וכשהם ראו מרחוק בן ים, אריק זרק עליו בקבוק תבערה והרג אותו, ואחרי זה הם הרימו אותו לסיפון ורצו למכור אותו בשוק השחור. מאז אריק לא התעניין בכסף מדיג אלא רק בלהרוג בני ים.

כשהמשטרה עלתה על מאליק, שבסוף נכנס לכלא, אריק עזב אותו והקים לו ספינת ציד משלו. וכל פעם שראה בן או בת ים - בין אם זו סירנה עם זנב אפור או בן ים עם זנב צבעוני שניסה לחזור לכדור הארץ - את כל מי שראה הוא הרג בדם קר.

מעמקי היםWhere stories live. Discover now