(Bölüm 22 Ocak 2017/ 19.01'de yayımlamıştır.)
Elvin DURU DEVRAN'dan
Yemekleri hazırlamış, sofrayı kurmuşken kapının açıldığını duydum.
-Acar?" Ses gelmese de 2 saniye kadar sonra salona giren Acar'a birkaç saniye baktım. İyi görünmüyordu. Dağılmış gibiydi.
-İyi misin aşkım, ne oldu?" Dedim yanına yaklaşıp yüzüne dokunmak isterken.
Geri çekildi.
-Yok bir şey, terliyim güzelim. Duş alıp uyuyacağım." Neydi bu tavır?
Anlam veremiyordum. Terli diye mi dokunmayacaktım yani?
-Ama yemek yaptım, yemeyecek misin?" Dedim hala yüzünden bir şey anlamaya çalışarak.
-Hayır, istemiyorum." Dedi spor çantasını alıp, merdivenlerden çıkarak.
Kalakalmıştım.
Kurduğum sofraya göz ucuyla bakıp, sandalyeye oturdum.
Üstümü bile çıkarmadan, makyajımı bile silmeden yemek hazırlamıştım ve kıymetlisini devirip yatacaktı öyle mi?
Kendi tabağımdakileri bitirerek, ki acıkmama rağmen yemek için onu beklememi hiç saymıyorum, sofrayı topladım.
Yemeğimi yemiştim çünkü asla tabağa koyduğum bir şeyi çöpe dökmeme gibi bir huyum vardı.
Saat 20.30'a gelmesine rağmen hem uykum vardı hem de yorgundum.
Ama yatak odasında duştan yeni çıkmış bir Acar görmemek adına bulaşıkları halledip, kendime buzlu kahve hazırlayarak koltuğa kuruldum.
Televizyona bağladığım bilgisayarımla yabancı dizi izlemeye başladım.
Acar'ın yanına gidip belki onunla konuşmalıydım, ama hiç içimden gelmiyordu doğrusu.
O yüzden diziye odaklanarak kahvemi yudumladım.
**
Saat 23.00 'e gelmişti. Acaba Acar ne yapıyordu? Meraktan ölmektense, televizyonu kapatarak bakmak en iyisiydi.Hem belki derdi vardı.
Ben ne gamsızdım be!
Televizyonu hemen kapatarak, "Ayh kocacığım, kocacığım." Gibi gerizekalı bir moda girmiş ve merdivenlerden hevesle çıkmaya başlamıştım bile.
Hala elbisemle olmam bile Acar'a gerçekten sinirlendiğimi gösteriyor olmalıydı.
Çalışma odasının ışığının yandığını görünce gitmek istesem de telefon görüşmesi yaptığından ve kapı kilitli olduğundan, buruk bir şekilde yatak odasına adımladım.
Dolapta gördüğüm mayoyu kıyafetlerimi çıkardıktan sonra üstüme geçirerek, iplerini bağladım. Makyajımı da silerek odadan çıktım.
Kapalı havuzda yüzmek iyi gelecekti. Kendimi geberene kadar yorup, sonra zıbarmam daha iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkuyla Harmanlanmış Bedenler
RomanceAcar Devran, kendini bozguna uğramış gibi hissediyordu. Yaklaşık 7 saattir yatağındaki güzelliği seyrediyordu. Birlikte olduğu ilk bakire kız değildi ama kızın dokunduğu her yerini bir daha öpme arzusuyla yanıp tutuştuğu ilk kadındı. Böyle bir güzel...