(Bölüm 4 Kasım 2016/ 20:38'de yayımlanmıştır.)
Canlarr, yeni bir bölümle geldim. Çok fazla bölüm attım bu hafta. İstanbul bölümlerini uzatıyorum ama sıkmıyor değil mi?
Bir sonraki bölüm haftaya ama dayanamayıp yine atadabilirim tabikii. Oy vermeyi, yorum yapmayı(mutlaka) unutmayın. Sevin, sevilin 😘❤️
Elvin DURU 'dan
-Nesrin abla, kavrulmuş kıyma harcı hazır değil mi?
-Hazır kuzum, hazır.
-Kıymalı içi yerleştirelim o zaman." Diyerek böreğin son adımlarını uyguladım. Kahveler içildikten sonra Kaya amca ve Savaş ağabey iş yerine gitmiş, Neris babaanne dinlenmeye çekilmişti.
Acar, Filiz teyzeyle konuşuyordu. Deniz de çizimlerini tamamlamak için yukarı çıkmıştı. Artık Ada olamayacağı için, bizim mücevher şirketinin ortaklıktan çekilip çekikmeyeceğini bilmiyordum. Mertle hazır buradayken konuşmam, şirkete gitmem lazımdı.
Altüst böreği yapmanın tam sırasıydı.
Alt üst böreğini, altın gününde Ankaralı bir teyzeden bizzat yaparak öğrenmiştim.
-Tamam, Gül sen at bunu fırına. Pasta malzemesi varsa pasta yapalım.
-Yorulmadın mı sen Elvin kızım?
-Yok teyzem ya, ne yorulacağım. Hep yaptığım şey. Çıkarın malzemeleri pasta için. Şeker hamuru felan varsa onu da çıkarın. Yoksa yapadabilirim.
-Var var, her bir şey var. " diyen Nesrin teyzenin verdiği malzemelerle işe koyuldum.
**
-Elvin, eline sağlık. Gerçekten harika olmuş. " diyen Deniz'e gülümsedim.
-Afiyet olsun, güzelim.
-Gerçekten çok güzel olmuş... Nesrin Hanııııım! " Filiz teyze, seslenmesiyle gelen Nesrin teyzeye alt üst böreğini gösterip "Kaya'ya da ayır bundan, bayılacaktır." Diyerek bana göz kırptı.
-Köle yaptınız ! " diyen Acar'a güldüm.
-Ben isteyerek yapıyorum. " dememle hafifçe omzuma vurdu.
-Bütün gururlu köleler, böyle der. " annesine dönmüştü.
-Anne ben Elvinle dışarı çıkıyorum, akşam bizi beklemeyin.
-Beraber akşam yemeği yeseydik oğlum? " diyen Filiz teyzenin bozulmasını istemiyordum. Beni tanımak istediklerinin farkındaydım.
-Annem, daha burada ya! Yeriz bol bol, hadi biz kaçtık. Kalk hadi. " Diyip kolumdan hafifçe(!) çekerek kaldırdı beni.
-Filiz teyze, beni tanımak istediğinizi biliyorum. Merak etmeyin, erken döneriz. Kabalık oldu, kusura bakmayın." Dememle hafifçe gülümsemişti.
-Acar'ı biliyoruz Elvin. Katır inadı var, hem haklı da. Daha çok akşam yemeği yiyeceğimize eminim. " yaptığı imayı anladığımdan gözlerimi kaçırmış, kaçırmamla keşke kaçırmasaydım diye düşünmüştüm. Çünkü Acar kaşlarını kaldırıp indirip, bana pis pis gülüyordu.
-Ben hazırlanayım o zaman.
Hızla odaya çıkıp valizimi açarak, beyaz ince askılı uzun bir elbise çıkardım. Gümüş bir vücut zincirini vücuduma geçirip, elbiseyi giydim. Saçlarımı açtığımda kıvırcık olduğundan sadece biraz spreyle düzeltip, koluma kalın bir bilezik taktım. Yüzüme sadece bronz allık sürüp, çantama bir kırmızı ruj attım. Şuan nemlendirici vardı, ama gideceğimiz yere göre kurtarabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkuyla Harmanlanmış Bedenler
Roman d'amourAcar Devran, kendini bozguna uğramış gibi hissediyordu. Yaklaşık 7 saattir yatağındaki güzelliği seyrediyordu. Birlikte olduğu ilk bakire kız değildi ama kızın dokunduğu her yerini bir daha öpme arzusuyla yanıp tutuştuğu ilk kadındı. Böyle bir güzel...