BÖLÜM 2 - Hain Pijama Partisi Planı

7.3K 218 57
                                    

Eski bölümden;

Çok ince yapılı bir eli var, parmakları falan da ince, o zaman kesin KIZ. Işte üstün zekam ve ben. Elinde bi yüzük var. Yüzüğüne dokundum ve OHAAA!!! bu yüzüğün aynısından bendede var.
OH MY ALLAH

Benden başka kimde vardı bide bu yüzüü...ük
Oha buldum... yoksa... ayyy

Hışımla arkama döndüm ve evet doğru tahmin...

"Sarellaaa"

"Kızıl kafaaa"

diye böğürdük ve birbirimizin boynuna atladık (evet böğürdük yanlış okumadınız.)

"Elif sen nerden çıktın? İzmir de degilmiydin sen?1 ay kalacaktın hani orda? Daha 2 gün olmadan geri döndün..." bütün sorularımı Elif 'e yönelttim

"Istersen geri gideyim Büşra? Istemiyorsun heralde burada olmami"

"Ay tamam tamam , eğer bir daha bizi bırakıp başka yerlere gidersen seni gebertirim, sen nereye ben oraya, ben senden bir daha ayrı kalmak istemiyorum" Bunları söylerken gözümden yaşlar geldi ve onları zar zor tutmaya çalıştım.

"Yaa yapma böyle ama 'sulu göz' ben sana kıyamıyorum sonra" hep 'sulu göz' diyorlar yaa sanki çok ağlıyorum (ha bide kızıl kafa diyolar, ne var yani saçlarım kızılsa)

"Sen soruma cevap ver"

"Tamam tamam bundan sonra hiçbiryere gitmeyeceğim" dedi ve birlikte göz yaşlarimizi tutamayıp birbirimize sarılarak ağlamaya başladık.

Elif, 17 yaşında ve benim ömürümün yarısı onunla birlikte geçti (yarısı da degil, %75'i😊). Elif benden uzun ve sarı saçları var mavide gözleri var(oyyşşş yerim ben onu😛). Bu arada Elif 'e hep 'Sarella' derim çünkü kız hem sarışın hemde nutella aşıgı (kim değil ki) (tamam @gunes512 hariç)

"Tamam yeter be ne ağladiniz, okula geç kalacağız" dedi Burak.

"Ayy tamam sakin olalım, ağlamak yok, sakiiiin" dedim gözlerimdeki yaşları silerken.

"Ben zaten sakinim siz kaptirdiniz kendinizi, ağliyonuz" dedi Burak.

"Yav bende zaten Elif 'le ikimize söyledim"

"Ay tamam yeter susun aaaaaa" dedi Elif kankicim.

"Tamam hadi okula gidelim ufff" dedim bıkmış gibi onlarda onaylarcasina başlarını salladılar ve okul yolu bizi bekler.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

"Mete Elif 'i öldürüyorsun"

Şu an okuldayiz ve Mete (Büşra 'nin yakın arkadaşlarından ve Elif 'i seven kişi) Elif 'e sarılma amaçlı ama kızı öldüresiye sıkan bir sarılma gerçekleştiriyor. Kızın kemikleri birbirine geçti desem yalan olmaz. Öyle bir sarıldıki kız dengesini kaybedip yere düştü ama Mete hala yılmadı sarılmaya devam etti.

"Mete tamam şok yaşıyosun ama kızın nefes alması lazım hani şu oksijen alıp karbondioksit verdiğimiz tipdaki adı 'solunum' olan şeyi bütün canlılar günlük olarak yapıyor ve şimdide Elif 'in yapması lazım." Dedim ve Mete bana sanki 'ben uzayliyim' demişim gibi baktı. Sonra Elif 'e sarilmayi bıraktı ve kız nefes aldi. (Elif 'in ciğerler halaya durdu.)

Mete 'de 17 yaşında, yakışıklı, bütün okulun gözdesi bir çocuk ama o sadece Elif 'ı seviyor.

Mete bana salak salak bakmaya başladı sonrada Elif 'e baktı ve Elif Mete 'ye öldürücü bakışlarını yolladı. Ov ov ov ov ben bile korktum lan o nasıl bir bakış öyle.😬

GİZLİ NUMARA (#wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin