BÖLÜM 11

2.4K 132 19
                                    


Multimedya; BÜŞRACIĞIMIZ

Yavaşça Burağın üzerinden indim ve Hasan amcaya baktım.

"Hasan amca😊"

"Kızım bu ne hal? Marullar heryerde"

"Ben birşey yapmadım hepsi bunların suçu" deyip Mete, Elif, Hilal ve Burağı gösterdim.

Elif bir anda dirseğiyle beni deşti.

"Sende savaştın, kurtulmaya çalışma"

......

Hasan amca biraz bizi azarladiktan sonra mutfağı temizlememiz için bizi mutfağa kitledi. Adam psikopat.

......
1 saat sonra;

"Tamam hadi gidelim, işler bitti, heryeri temizledik" dedim bizimkilere bakarak ama hepsi perişan haldelerdi.

Cidden mükemmel bir tatil geçiriyorum.

......

Etrafı toparladık, binlerce kez Hasan amcadan özür diledikten sonra eve gidebildik.

Bütün herkesi bizim eve sürükledim.

Evin kapısını açıp hepimiz içeri daldık ve direk odama uçtuk.

Odanın kapısını açtığım an Elif ve Hilal yatağımın üstüne, Burak ve Mete de pufların üstüne yığıldı, bende şaşkın şaşkın onlara baktım. En son dayanamadım ve bende halıya yığıldım.

10 - 15 dakika sonra gücümüzü toplayıp yığıldığımız yerlerden kalktık.

Çocuklara baktığımda o kadar komik duruyorlardı ki, sanki gece 3 'de yatıp sabah 5 'de kendi kendine uyanmışlar gibi. (Yine mükemmel anlattım biliyorum...)

Içimden hafif bir kıkırdama geldi, herkes bir an bana baktı ve onlarda gülmeye başladı ve en son gülüşmelerimiz kahkahaya döndü.

"Büşraaaa" diyerek abim kapıyı açtı ve bütün kahkahalar bir anda kesildi.

"Siz ne zaman geldiniz buraya?"dedi abim şaşkın şaşkın bizimkilere bakarak.

"Çiğ köfte yemeye gitmiştik dönüşte de bize gelelim dedik" dedim bende.

"He iyi"

"Sen ne diyecektin?"

"Ha şey annem evde yok Elif 'in annesiyle biyere gitmiş, bende dışarı çıkacağım haber vermek için geldim"

Hemen abimin yanına uçtum.

"Nereye gidiyorsun bakayım?"dedim fısıldayarak.

"Gezeceğim"

"Kimle?"

"Sanane"

"Ama-"

"Tamam ben gidiyorum, size iyi gülmeler. Burak Mete kızlar size emanet." dedi ve kapıyı çekip çıktı.

Benim haberim olmadan sevgili mi yaptı acaba kendine. Neyse eve gelince telefonunu karıştırırım.

...........

Biraz sohbet ettikden ve biraz da gülüştükten sonra Elif, ben, Hilal benim yatağımda yattık (yatakta deli gibi yattığım ve bu yüzden yataktan düştüğüm için annemgil çift kişilik yatak aldılar), Burak ve Mete 'de akşam olunca evlerine gittiler.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(Telefon çalma sesi)

"Ahy telefon"

GİZLİ NUMARA (#wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin