BÖLÜM 18

2K 112 42
                                    

Multimedya;BUĞRA

Sözümü kesen Buğra 'ydı ve bana 'Canım' demişti. Buğraya 'napıyosun' der gibi bi bakış atarken bi anda abimin eli Buğra 'nın boynuna doğru gitti.

'Aha öldü çocuk' diye geçirdim içimden .....

Abime "napıyosun?" dedim ama hiçbir tepki vermedi. Buğra 'da bu sırada kavgaya hazırlanıyor gibi hareketler yapıyordu.

"Abi napıyosun?"

Çağatay- "Sen kim oluyosunda kardeşime canımlı cicimli konuşabiliyosun?"

Buğra- "Ben-"

"ABİ BUĞRA GAY"

Herkes bir anda bana dönüp 'Ney' dediler.
Sessiz söylediğimi sanarken aslında yüksek sesle konuştuğumu farkettim.

Buğra- "Neyim pardon?"

Çağatay- "Nasıl yani ne demek gay?"

"Bildiğimiz gâyden"

Buğra- "Yoo ben gây değilim"

"Buğra bi sus" diye Buğra 'ya karşı fısıldadım. O da "Kızım napıyosun sen" diye bana karşı fısıldadı.

Çağatay- "Büşra ne diyosun sen?"

"Abi yani Buğra erkeklerden hoşlanıyor diyorum"

Buğra hala kocaman gözlerini açmış şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

Bu sırada Leyla 'ya baktığımda "Napıyosun sen?" Bakışı atıyordu bana.

Herkes bakışlarla konuşuyor arkadaş bu ne biz susalim bakışlar konuşsun. (Yazar bıktı 😁)

Çağatay- "Özür dilerim kardeş, bilmiyordum" deyip abim Buğra 'nın koluna dokundu daha sonra Buğra 'nın erkeklerden hoşlandığını hatırlayıp hızla elini geri çekti.

Buğra hala konuşmuyor ve bakışlarıyla beni dövüyordu.

Leyla hala hiçbisey anlamamış bakışlarını bana atıyordu.

Burak ise herşeyi anlamış ve Buğra 'yı sakinleştirmeye çalışır gibi bakışlar atıyordu.

Abim hırkamı bana verip ayağa kalktı daha sonra kolumdan tutup beni sürükledi. Tam bu sırada Buğra 'da diğer kolumu tutup beni kendine doğru çekti. Abim hızla arkasına döndüğünde, Buğrayı dövmek istediğini ama erkeklerden hoşlandığını hatırlayıp dövemediğini anladım.

Buğra- "Büşra biraz burda kalabilirmi?"

Çağatay- "Hay-"

"Ben sonra gelirim abi sen git" abim gelmemi ister gibi bi bakış attı ama ona 'bişey olmayacak rahat ol' bakışı attım.

Çağatay- "1 saat sonra evde ol, telefonun açık olsun"

"Tamam"

Buğra kolumu sıkıca tutup, abimin kapıdan çıkmasını bekledi. Abim gözlerden kaybolduğu an Buğra hızla beni çekip erkekler tuvaletine götürdü.

Evet erkekler tuvaletine götürdü sanki başka bir yer yokmuş gibi 😒

İçeri girdiğimizde birsürü erkek vardı. Direk elimle gözümü kapadım, bu sırada Buğra hala kolumu sıkıca tutuyordu.

Ellerimi gözlerimden çekmemi ister gibi bileklerime dokundu.

Gözlerimi açtığımda içerde kimse yoktu. O kadar insan nereye gitmişti?

GİZLİ NUMARA (#wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin