Bir adım daha attım ve bir taş sesi geldi, aşağıya baktığımda bir uçurum olduğunu gördüm. Hemen geriye çekildim ama bunu ben yapmadım, belimdeki el beni geri çekti. Direk arkama döndüm."Ama sen, sana ne oldu böyle"dedim.
Karşımda Burak vardı ama çok perişan görünüyordu. Ağlamişti.
"Burak ne oldu?"
"Banada böyle oldu" dedi.
"Gel oturalım anlat lütfen"dedim.
Uçurumun kenarına oturduk, ben biraz korktuğum için geride oturdum.
Multimedya"Anlatacak misin?"
"Babam" dedi.
Tabi yaa. Kesin onun yüzünden burdayız. Burağin babası çok kötü bir insandı, Burağın doğmasını bile istememiş. Onun ölmesi için herşeyi yapmış ama başaramamış en sonunda da evden ayrılmış ve yurtdışına gitmiş. Burak onu ilk başlarda çok seviyormuş ama sonra onu öldürmeye çalıştığını anlamış.
"Babam beni o salıncakta sallıyordu, çok mutluydum, babam yanımda, beni seviyor. Nerden bilebilirdim ki öldürmeye çalıştığını. Beni orda tek başıma bıraktı Büşra, ben orda sallanırken o ormana doğru koştu. Karanlıktı, korktum ve peşinden koşarak gittim.... 'Baba' diye bağırdım ama duymadı, ayaklarıma taşlar battı ama koşmayı hiç bırakmadım. Yere düştüm, dizim kanadı ama yinede koşmaya devam ettim. Ne kadar aptalmışım. Hep peşinden koştum, hiç durmadım. Sonra gözden kayboldu...Onu göremedim...Beni bırakmaz dedim...O beni seviyor dedim...ama..." gözündeki yaşları sildi, yutkundu ve konuşmaya devam etti.
"Ama o daha kötüsünü yaptı.... Ben durmadan yürüdüm ve az kalsın uçuruma düşüyordum. ama o benim sana yaptığım gibi beni tutmadı. Eğer farketmeseydim ölecektim. O adam yüzünden ölecektim... o adama inandığım için ölecektim... ama o benim babamdı ondan başka kime inananabilirim ki" yine yutkundu.
"Bu sefer arkamdan geldi Büşra, yine beni öldürmek için, uçurumdan yuvarlamak için arkamdan geldi ve beni itti... ama ben düşmedim, aksine yere düştüm... o bana tokat attı... defalarca tokat attı... Yere düştüm ama yılmadan tokat attı..."sonra ağlamaya başladı.
"Burak, yapma lütfen, unut o adamı"dedim ağlayarak.
"O benim babam Büşra, o beni öldürmeye çalıştı, uçuruma atmaya çalıştı..." arkadan yaklaşıp ona sarıldım o da benim koluma yattı.
"O beni hiç sevmedi" dedi kısık sesle.
"Onun sevgisine ihtiyacın yok"
"Ama o benim ba-"
"O senin hiçbirşeyin değil, öyle bir adam asla hayatında olmadı, onu hiç tanımadın..."
-----------------------------------------
Biraz daha orda konuştuktan sonra geç olduğu için kalktık. Çocuklar bizi heryerde aramaya çıkmışlar, biraz onlardan azar yedikten sonra eve geldim. Duş aldım, üstümü değiştirdim ve uyudum. Çok yorgun olduğum için yemek yemedim, zaten iştahımda yoktu.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
(Telefon çalma sesi)
"Kim bu ya bu saatte" dedim ve yataktan kalktım. Arayan kişiye baktım ama kayıtlı değildi bende hemen kapattım.
Kapattıktan hemen sonra yine aradı ama yine kapattim ve sonra yine aradı. Telefonu sinirli şekilde açtım.
"Neee!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ NUMARA (#wattys2017)
Teen FictionBAŞLAMA TARİHİ; 09/ 01/2017 ❌DİKKAT❌ BU KİTAP VE KARAKTERLER FAZLASIYLA DELİLİK İÇERİR. KENDINIZI BUNA HAZIR HISSEDIYORSANIZ BUYRUN AÇIKLAMAYA GEÇELİM... ❌KÜFÜR İÇERİR❌ Belkide en sevdiğim huyum budur, herşeyin bitmediğine inanmak... Herşeyin...