Sabah erken kalktım. Evet erken kalktım yanlış okumadınız. Ben erken kalktım!! Ben!! Erken kalktım!!! Beeeen.Erken kalkmamın sebebini hemen açıklıyorum kalp krizi geçirmeyin.
Ben dün çok yorgun olduğum için, instagramda dolaşırken yatağa yığılmışım. Yani sebep yorgun olmam.
Yataktan kalktım ve hemen duşa girdim.
Aynaya bakmaya korkuyorum çünkü, her aynaya bakışımda kendimden daha çok korkuyorum.
Bu arada bu gün iş yok çünkü kafede gösteri düzenlemişler o yüzden başka garsonlar bakacakmiş.
Duşumu aldım, üstümü değiştirdim, odanın balkonunu açtım ve Ohhhhh temiz hava. Ankara da oturduğum için, yok efendim işte sahilde yürüyüşler yapmakmış, yada işte denizi gören evmiş falan yooooğğğğ.
Benim balkonum karşı komşunun balkonunu görüyor. Komşu manzarası var bende. Yanlız manzara mükemmel gerçekten. Karşımda şu an 2 çift kocaman bir don ve içlik görüyorum. Manzaranın mükemmelliği (!!!)...😒
Balkondan çıkıp perdeleri kapattım (bu manzaraya daha fazla dayanamam).
Odanın içinde telefonumu aramaya başladım ama bulamıyorum. Topladığım yatağımı alt üst yaptım ama yine bulamıyorum. Odaları talan ettim ama yine yok.
"Anneeeee"
"Neeeee"
"Telefonumu bulamiyoooooooom"
"Odana bak ordadır"
"Baktım yooook"dedim ve 2 dakika sonra annem odama geldi. Dolabimi açtı biraz araştırdı bulamadı. Sonra yatağın altına baktı ve buldu. Evet yine buldu.
"Hani yoktu" dedi imalı imalı.
"Tamam ben bulamamışım"dedim. Ama bu kadın her bulamadığım şeyi 2 dakikada buluyo. Acaba kendisimi saklıyormu ki. Olabilir.
"Sen niye bu kadar erken kalktın"
"Bilmiyorum anne. Uyandım geri uyumak istedim ama yapamadım"
"Iyi iyi erken kalkmak iyidir. Şimdi gel bana yardım et"
Aha yandık.
"Ama benim yorulmamam lazım. Babama söylerim heee" dedim.
"AZICIK(!!!) temizlik yapıcaz, ondanda yorulmazsın" dedi. Yani bahanemi yemedi.
Kolumdan tutup beni salona götürdü ve sanki salon savaş alanına dönmüştü.
"Burada 3. Dünya savaşı çıkmış anne"
"Abartma çocuğum, hadi başlayalım"
Birşey bile diyemeden elime bezleri verdi.
-----------------------------------------
3 saat sonra;"Anne burası bittiii"
"Tamam, mutfakta ıslak bezle, kuru bez vardı onları al sehpalarin tozunu alacaksın"
"Tamaaam" dedim bıkmış şekilde.
'AZICIK temizlik yapcaz' dedi, resem evi çamaşır suyuyla yeniden yıkadık. Oturmamada izin vermiyo.
Mutfağa girdim ve masanın üzerindeki iki bezi aldım. Biri ıslak değildi yani onu ıslatacağım.
"Offff, ölüyom yaaa, help meee, bıktım bıktım, herşeyi ben yaptım ya" bezi ıslatırken mutfakta sayıklıyordum. Yardım dileniyorum ama yardım edecek kimse yok ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ NUMARA (#wattys2017)
Teen FictionBAŞLAMA TARİHİ; 09/ 01/2017 ❌DİKKAT❌ BU KİTAP VE KARAKTERLER FAZLASIYLA DELİLİK İÇERİR. KENDINIZI BUNA HAZIR HISSEDIYORSANIZ BUYRUN AÇIKLAMAYA GEÇELİM... ❌KÜFÜR İÇERİR❌ Belkide en sevdiğim huyum budur, herşeyin bitmediğine inanmak... Herşeyin...