BÖLÜM 1

8.9K 288 102
                                    


Yüzüme vuran güneşle uyandım gibi bir cümle kuramayacağim çünkü ağabeyim pörtlek gözlerini üzerime dikmiş beni izliyordu.

Yatakta, dirseklerimden destek alarak hafifçe kalktım, dün geceden kalma kulaklığımın hala kulağımda ve hala müzik çalmasına şaşırıp onları kulağımdan uzaklaştırdım.

"Neden"

"Ne neden"

"Neden normal insanlar gibi uyanamıyorum, neden böyle anormal şekilde uyanmak zorundayım"

"Çünkü ben senin abinim"

"Hadi canım!!, Yemin et??, Vallahamı?"

"Of Kızıl kafa uğraşamicam şimdi seninle, yemek hazır hadi acele et bekliyorum aşağıda"

"Off tamam"

Şimdi size kendimden bahsedeyim zaten istemesenizde bahsedicem o yüzden şadap 😊
Ben Büşra, 17 yaşında fazlasıyla minyon bir kızım, boyumda kısa, saçlarım uzun değil ama kisa da degil tam ortada üstü kızıl altı sarı bir rengi var, gözlerim ise koyu kahverengi (ama arada rengi aciliyo), annem de babam da sağlar çok şükür (maşallah), aa 1 dakika benim bide abim var. OH ne güzel, biraz sevmesemde, biraz gıcık olsamda abi ışte napacan atsan atılmaz satsan satılmaz...

...............

"Dizilerdeki filimlerdeki kizlar sabah uyanınca prenses gibi ben sanki gece pitonla dövüşmüş iguana gibi"

Evet şu an banyodayim ve aynada kendime bakıyorum.

"WHERE IS THE ADALET??" Diye bagirdim ve annem kapıyı açıp

"No ADALET No" dedi.
Ingilizcemiz yakiyor biliyorum

"Ayyy anne korkuttun be"

"Aynada kendine bakıp korkmuyosun benim sesimden korkuyosun öylemi?? Vallaha tebrik ediyorum" işte 'anasına bak kızını al' sözü bizde fazlasiyla gerçekleşiyor, annem=ben ama tabiki annem benden daha güzel, benim şu sıfata bak, dilenciye versen arkandan söver...

"Anne beni bozuk yapmişsin(!!). 'Acaba şu an çok geç mi' diye düşünmüyor değilim."

"Ne için annecim"

"Anne beni geri sok, ben olmamışım!!, beni bidaha yapın" dedim. Annem gözlerini kocaman açtı ve

"Tövbe estağfurullah kızım iyimisin sen?, ne geri sokması? Gelmişsin kaç yaşına ben seni nasi geri sokayim"

"Ha yani küçük olsam geri sokabilecegine inaniyosun öylemi? Tebrik ediyordu 👏👏" dedim ve alkışladım, tabi annem durur mu yapıştırdı terliği.

"Ahhhğğğğ"

"Anneyle dalga geçilmez"

"Oyyyyşşşşş ben seni çok seviyorum anam, terliği yapıştırmana biraz canım acıdı ama seviyom be"
Dedim ve sarıldım, Annem de bana sarıldı. Seviyorum ben bu kadını ya iyiki varsın anam❤

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

"Anneeğğğ, okula gitmeyim, nolur!!"

"Anne bak lütfen gitmeyim okula, evde ödev yaparım, ders çalışırım, LÜTFEEEEEEN"

"Ben bilirim senin ders çalışmalarını sen kitabı önüne açarsın 5 dakika sayfalari çevirirsin sonra 1 saat uyursun o yüzden OLMAAAAZ ,O OKULA GİDİLECEK" kadın haklı beyler dağılın...

"Off ya off, tamam"dedim ve hışımla mutfaktan çıktım daha doğrusu çıkamadım, çünkü birşeye çarptim.

"Ahhğğğğ" diye inledim.

GİZLİ NUMARA (#wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin