BÖLÜM 6 - İlk İş Günüm

3K 149 15
                                    

MultiMedya; Elif

"Anneeeeee" diye çığlık attım ve uçarak aşağıya indim.

Aşağıya indiğimde annemin olmadığını gördüm 'o zaman kesin mutfaktadir' diyerek hemen mutfğa uçtum ve BİNGOO annem mutfakta ama babam yanında. Kadın kendine koruma almış.

"Kızım ne oldu 'anne' diye bağırıyordun" dedi annem sırıtarak (😆aynı bu tip)

"Sen daha iyi biliyosun annecim"dedim bende masum halimle (😊)

Hemen kaş göz işareti yaparak babamı işaret etti. Yani kısaca beni uyarıyor.

"Anne senin saatin bozulmuş galiba" dedim. Yine masum halimle.

"O ne demek kızım"dedi endişeli şekilde (😓)

"Yok bişey annecim, yok bisey" dedim ve masaya oturdum.

Yemek boyunca annemle bakıştık. Babam ve abim bu bakışlarımızı fark ettiler ama bir anlam veremediler.

Yemeğimi yedikten sonra biraz telefonda dolaşıp saatin geçmesini bekledim. Çok uzun sürmeden hemen bizim tayfa geldi ve birlikte kafeye doğru yola çıktık. Bu arada işimiz kafade garsonluk yapmak.

Bizim Elif 'le biraz tecrübemiz var ama Hilal bu işte yeni.

----------------------------------------
15 dakika sonra;

Sonunda kafeye gelebilmiştik. Hemen içeri geçip önlüklerimizi giydik ve müdürün yanına gidip ne yapmamız gerektiğini öğrendik. Hilal ve ben siparişleri alacağız Elif ise siparişleri götürecek.

"Hadi başlayalım"dedim.

"Büşra sen Hilal 'e yardım edersin tamam mı?"dedi Elif.

"Tamam" dedim ve Hilal 'e dönerek "ne istersen sorabilirsin kuzen" dedim. O da 'Tamam' anlamında başını salladı.

Burak ve Mete bir masaya oturdu ve bizi izledi, olası bir kötü durumda hemen yardıma koşmak için.

-----------------------------------------
5 saat sonra;

Bizim çalışma saatimiz 17:30 'da bitiyor ama kafe kapanmıyor, bizden sonra akşam 12 'e kadar başka garsonlar geliyor. Simdide saat 5 ve bizim işimiz bitmek üzere.

"Kızlar siparişleriniz bitti mi?"

Hilal-"Benim bitti kuzen"

Elif-"Benim bir siparişim daha var ama çok yoruldum"

"Onu da ben götüreyim istersen"

"Vallaha çok güzel olur kanka" dedi Elif.

Içeri girdim siparişi aldim ve Elif 'den hangi masaya gitmem gerektiğini öğrendim.

Hemen masanın yanına gidip siparişleri doğruladım ve sırayla dağıtmaya başladım.

"Sen yeni başladın galiba" dedi masadaki bir erkek.

"Evet efendim yeni başladım"dedim bende. Oda sırıttı.

"Tek günlük bir iş mi? Yoksa hep gelecek misin?"dedi. Niye soruyo ki bu denyo.

"Tatil bitene kadar burdayım efendim" dedim. Hemen siparişleri dağıttıktan sonra kızların yanına uçtum. Benim gergin olduğumu anladıkları çok belliydi.

"Iyimisin?" Dediler aynı anda.

"Iyiyim" dedim bende gülerek.

Dolaplarimizin yanına giderek önlükleri çıkarttık, çantalarımızı aldık ve Burak 'la Mete 'nin yanına gittik.

Bizi beklemekten bunalmış gibi halleri vardı. Sıkıntıdan masaya yatmışlardı hatta.

"Kalkın hadi gidiyoruz"dedim. Ikiside ayni anda başlarını kaldırıp, birbirlerine baktılar ve güldüler. Şaşkalozlar ya...

-----------------------------------------

"Anne yorgunluktan ölüyom sen bana temizlik yapcaz diyon yaaa"

"Sus kız kalk temizlik yapcaz"

Kafeden geldik ve annem temizlik yapcaz diye benim elime bezleri verdi. Bu kadın hiç beni anlamıyor.

"Anne doktor ne dedi. 'Fazla yorulmasın' dedi dimi, hem kafede çalışıp yoruldum şimdide bana temizlik yaptırarak daha çok yoruyosun, seni babama şikayet ederim haaa" dedim. Annem hemen elindekileri bırakıp yanıma geldi.

"Kuzum sen yat dinlen ben yaparım temizliği" dedi ve beni odama gönderdi.

Tam odamın kapısını açacakken annemin "Çağataaaaaayyy" diye bağırışını duydum. Kesin perdelerini ona taktiracak Hihihihihihi.(😇)

-----------------------------------------

Duşumu aldım, üstümü değiştirdim ve biraz telefonda dolaştıktan sonra uyudum...

523 kelime. Biraz kısa olmuş bu yüzden gerçekten çok özür dilerim. Ama ödevler, performanslar, slaytlar derken gerçekten kitabı yazmaya zor zaman buluyorum. Tekarardan özür dilerim

Bölüm sonuuuuuuu....

Yeni bölüm nasıldı sizce?

Acaba o kafedeki adamlar kimdi?

Bölüm biraz kısa oldu kusuruma bakmayın...😊

Sizleri seviyorum💋

Iyi AKŞAMLAAAAAARR❤


GİZLİ NUMARA (#wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin