Kapitel 10
Det må være en praktisk joke? Jeg læser videre og indser hurtigt at det ikke er en joke, afsenderen er 5 seconds of summer og ikke de mails man får fra deres hjemmeside. Nederst på siden er der vedhæftet en video, og ovenover står der:
Vi har filmet en personlig video til dig!
Jeg tager min hånd foran min mund igen, da jeg pludselig begynder at hulke, men grine på samme tid. Det kan ikke være rigtigt. Mine hænder begynder og ryste, og jeg hiver efter vejret.
"Oh my god," hvisker jeg og griner. Jeg tør ikke klikke på videoen, for jeg kan se de alle sammen sidder der, på forsiden. Jeg er velvidende om at de snakker om mig, det kan jeg slet ikke indbefatte.
Vent, er det en penis formet ballon? Jeg læner ind for at se. Sikkert.
Jeg kan ikke helt forstå, at jeg skal til at høre en video fra dem, dedikeret til mig. De ved hvem jeg er nu, jeg er ikke bare en endnu en fan, jeg er den fan der skal med dem på turné. Omg jeg skal med dem på turné! Jeg tørrer mine øjne.
Omg mine forældre? Mit arbejde? Gina? Logan? Shit, de ved ikke en gang jeg har meldt mig til det, eller Gina gør. Fuck?! Får jeg overhovedet lov at tage afsted af mine læger? Jeg har ikke nævnt i min indmelding at jeg har kræft. Hvad nu hvis det kommer til at betyde noget? Jeg kan jo ikke bare dukke op og være like: "Hej, øhm- lidt akavet, men jeg har kræft. Orv, og mine forældre ved slet ikke jeg er her heller, så ja, hyggeligt at møde jer!"
OMG JEG SKAL MØDE DEM! JEG SKAL BO MED DEM! OMG JEG FUCKING VANDT UD AF, HVEM VED HVOR MANGE ANDRE?!
HVAD HAR JEG DOG GJORT FOR AT FORTJENE DETTE GUD? Eller stryg det, nu står vi lige, med hele den her cancer situation.
Jeg tager mig til hovedet og stirrer blank på skærmen, da jeg pludselig rejser mig og begynder at danse rundt i lokalet. Jeg gentager meget højlydt ordet "YES!" om og om igen, indtil jeg er alt for forpustet og sætter mig op i sengen igen. Jeg gør et spjæt, da jeg trykker afspil og maser mine kinder.
"TILLYKKE ELIZABETH!" Råber de alle i kor og Ashton svinger rent faktisk med en penis ballon, not even kidding.
"Vi håber du er lige så begejstret for at du har vundet, som vi er!" Siger Ashton. Jeg hviner. "Se min penis ballon."
"Ashton det er upassende," siger Calum og jeg griner. Jeg har svært ved at fange mit åndedræt.
"Jeg kan li' dit navn, det minder mig om dronningen i England. Hedder hun ikke også Elizabeth?" Spørger Luke og ser på de andre. De ignorere ham bare.
"Vi har lavet en lille tillykke sang til dig," jeg laver endnu en lyd og smiler ukontrolleret. "Er du klar?" Spørger Michael og ser lidt ind i kameraet, "det tager jeg som et ja". De andre drenge griner og sætter sig klar.
"EN TO TRE FIRE-" og så begynder de at synge. Jeg er helt varm indeni, og jeg kan ikke lade vær med at ryste og smile. Da de er færdige, siger Calum: "Vi glæder os super meget til at se dig i lufthavnen, vi ses inden længe!"
Calum og Luke vinker til kameraet, Ashton sender flyve kys og Michael rør sine nipples, for hvad er en video af 5sos, uden Michael som tager sig på patterne?
Videoen stopper, og jeg kan mærke mit hjerte helt oppe i min hals. Pludselig får jeg en notif fra 5sos twitter konto:
5 Seconds Of Summer omtalte dig i en tweet: TILLYKKE TIL @LizdianaJones MED AT VINDE KONKURRENCEN OM AT KOMME MED OS PÅ TOUR! Vi glæder os til at have dig med på vores tour! Btw dit profil navn er fucking genialt
Og så er videoen, som jeg lige har set, under teksten. Fuck mand de elsker mit twitter navn, holy shit, det er en fucking drøm som går i opfyldelse. Derefter vælter det ind med notifikationer om folk der nævner mig og følger mig. Jeg kan mærke hvor varm jeg er, og jeg begynder at svare på tweet'en med rystende fingre.
@5SOS Jeg kan slet ikke skrive lige nu, jeg ryster over hele kroppen. Holy fucking shit.
Jeg trykker "tweet" og tager hånden op for munden og vipper fem og tilbage i sengen, mens jeg hviner. HOLY FUCK! HVAD SKAL DER SKE SERIØST!
Der går ikke lang tid før jeg bliver retweet'et og liked af 5sos, og jeg bliver nødt til at sætte min telefon på forstyr ikke, da det hele bare vælter ind. Jeg læser nogle af fansene's tweets.
@LizdianaJones YOU LUCKY BASTARD
@LizdianaJones YOU WON! OMG CONGRATULATIONS GIRL!
@LizdianaJones YOU GET TO LIVE EVERY FAN GIRL'S DREAM
@LizdianaJones Kinda want to find you, kinda want to kill you, kinda want to pretend I'm you afterwards. Nah jk, congrats.
Jeg læser også en masse jealous og onde tweets, men det kan jeg godt leve med. FOR JEG HAR FUCKING VUNDET, SÅ ALLE ANDRE KAN SUTTE LIDT PÅ JEALOUSIENS PIK! AHAH.
Okay enough about that. Jeg bliver nødt til at ringe til Gina og mine forældre.
Efter jeg har ringet til dem og fortalt det, reageret de meget forskelligt. Gina blev fucking overbegejstret og troede det var en joke, Mitch tog ikke telefonen og Cam blev meget skuffet og sur over at jeg ikke havde sagt det før. Han sagde at Mitch og ham, ville komme forbi og snakke med mig om det. Så i øjeblikket forbereder jeg mig på svar om alt tænkeligt- der kan spørges om emnet.
Måske er der nu mulighed for, at Luke åbner øjnene op for mig og indser, hvor fucking fantastisk jeg er, og så droppet han Arzaylea og vi bliver det nye couple. Holy shit mand. Okay keep on dreaming Liza, som om han ville droppe hende for dig. Lmao din taber. Jeg skriver lidt mere på twitter, svarer nogle tweets og prøver at indbefatte at min profil er steget fra 1000 følgere til 3000, det samme for min instagram og andre sociale medier. Det går utrolig hurtigt. Jeg prøver at slippe tanken om at jeg snart får min sidste behandling, og i stedet koncentrere jeg mig om at jeg har FUCKING vundet den her konkurrence, og jeg sværger, hvis det her er en drøm og jeg lige om lidt vågner op i min seng ik? Så tror jeg ærlig talt, at jeg ville få et break-down. Jeg ringer derefter til mit arbejde og forklarer, at jeg har vundet en rejse og jeg ikke ville være på arbejde fra d. 15 juli til d. 21 september. Shit det er lang tid, jeg når jo at blive besties med dem alle.
Jeg ville bare have alt det her overstået, så jeg kan tage afsted og glemme alt det her for noget tid. Jeg smiler for mig selv og slukker min telefon. Nu skal jeg bare vente til min far sparker døren op og kommer vraltende, meget hurtigt ind i lokalet, med en pegende finger rettet mod mig.
ESTÁS LEYENDO
All That Matters (5SOS) *PAUSE*
Fanfic"Jeg udøver kontrol over alt andet. Jeg kan ikke bindes i et forhold. Jeg har mine regler og du kan spille med eller game over, det dit valg baby." Elizabeth Jones lider af kræft. Hun lader det ikke gå hende på i hverdagen, men hvis man ved man e...