Kapitel 16
Cherry åbner døren til deres omklædningsrum, hvor jeg træder ind og bliver mødt af en jazz sang, som de alle synger med på for fuld skrue. Jeg griner over Ashton og Michael's danse duet midt i lokalet. Ashton drejer Michael rundt og dypper ham, som var de forelskede. De splitter sig ad, da de begynder at grine.
"Okay drenge," siger Cherry efterfulgt af et sødt lille grin. Det lægger Calum mærke til og kommer langsomt og halvt dansende hen til hende, med hans hånd rakt ud foran ham. Hun opfører sig, som om hun synes det er åndssvagt, men alligevel tager hun hans hånd. Han bukker og så nejer hun lidt og griner igen.
"Så har Calum vidst rigtig skruet op for charmen hva?" Siger Luke, og Calum blinker bare til ham. Jeg læner mig op ad bordet og ser på dem med et kæmpe smil på læben, og et hint af jalousi. Gid jeg var så smuk, tænker jeg.
"Jeg overlader alt til mine fede moves. Det er sådan jeg scorer damerne," siger han ironisk, og så frier Cherry sig fra hans arme og ruller med øjnene: "okay, så er det vidst nok pjat. Nu skal jeg lave en tjek runde med lysprojektørerne, til jeres koncert i aften. Som i forresten snart skal lydchecke."
"Yes," kvækker Luke anerkendende.
"Tak for dansen madam," siger Calum. Hun er helt smigret og smiler bare over sin skulder, da hun går ud af døren. Vi når lige at låse øjne, og jeg kan se hvordan hun nyder opmærksomheden, ved det hånende blik hun sender mig. Jeg fnyser lavt, og så lukker døren bag hende.
"Så det her er et indblik i jeres pre-show forberedelser?" Spørger jeg og sætter mig op på kanten af bordet, mens jeg ser på dem alle.
"Pretty much," svarer Michael og går i min retning, for at sætte sig ved siden af mig. "Det varierer. Nogle gange er det jazz, andre gange er det metal. Vi plejer bare at hænge ud og opføre os som pattebørn. Eller de opfører sig som pattebørn, jeg er nok den mest modne af os."
"ØHHH, hvem var det der kørte rundt på en rollator, sang pokemon theme sangen med en pikachu onesie på her den anden dag?" Spørger Calum og tager en tår af sin flaske, som jeg ikke kan se hvad indeholder her fra. Jeg vender mit blik mod Michael med hævede øjenbryn.
"Dig?"
"Guilty as charged," siger han og tager hænderne i vejret; stolt over hændelsen. Jeg griner.
"Fuck hvor godt. Hvorfor filmer i ikke sådan noget og lægger det ud på jeres snapchat eller sådan noget? Det ville jeres fans elske. Specielt mig," siger jeg.
"Altså, vi tænker vel ikke så meget over det. Det er ret standard," siger Luke.
"Du skal nok få nok af os meget hurtigt," hævder Ashton. "Eller, please ikke få nok af os meget hurtigt."
"Jeg har været fan i lidt over 3 år, jeg er her stadig, i live og støttende," svarer jeg. Måske ikke i live så længe, men ihvertfald til den dag jeg dør, tænker jeg. "Der skal meget til. Tro mig."
"Det er betryggende. Har du virkelig været fan i 3 år?" Spørger Ashton.
"Yes sir," svarer jeg stolt. Drengene ser imponeret ud.
"Tænk du har holdt ud så længe."
"Det tænker jeg også i ny og næ."
"Hey det liget gået op for mig, at vi faktisk ikke ved noget om dig, sådan personligt set," siger Luke og ser undrende på mig og lægger sit hovede på skrå. Gud han er perfekt. Tænk at jeg har kysset ham. Tænk han ikke en gang ved det. Det sender en uventet kuldegysninger gennem mig.
VOUS LISEZ
All That Matters (5SOS) *PAUSE*
Fanfiction"Jeg udøver kontrol over alt andet. Jeg kan ikke bindes i et forhold. Jeg har mine regler og du kan spille med eller game over, det dit valg baby." Elizabeth Jones lider af kræft. Hun lader det ikke gå hende på i hverdagen, men hvis man ved man e...