HAZIRLIK

3.3K 106 2
                                    

Medya Ceren

Depoya geldigimde barut yoktu. Dövüş için hazırlık yapan çocuklar vardı. Ve benimde calismam gerekiyor.

Asim abim hala uyanmadi ,doktorlar ümit yok diyo ama ben ümitliyim abim kalkcak.

.... 1 AY SONRA ....

Bir ay geçmiş ne asım abim uyandı ne de barut geldi. Sözde hep yanımdaydı , yok hani nerde iyiki ona guvenmemisim.

Beni birakcagi belliydi zaten. Çocuklara boksla ilgili bilgiler verirken cerenin bağırarak içeri girmesi beni guldurtmustu.

Neşe doluydu benim gibi siyah saçlı ,kahve gözlü , sag gozunun hemen bes cm altinda bulunan et beni ,fiziği boyu baya güzel taş gibi mübarek. Koşarak yanima gelip sarıldı,beni bu bir aydır bırakmayan tek insan. Intikam için bana yardım eden, barut  beyfendi ortalarda yok olsaydı isim kolay olurdu.

Bütün yükler üstüme yüklenmişti adeta. Arada hastaneye gidip asım abiyle özlem giderip , tekrar sahile gider ordan kosu yaparak depoya gelirim .

Burdaki dovusculerle beraber dovusurum. Ceren de burda ders alır, kendisi de benim gibi dovuscu olmak istediğini söylemişti zaten onda yetenek var sadece biraz cilalancak.

Cerenle sarilmamiz bitince ringe çıkarıp hareketler göstermeye başladım. Ilk başta zorlansada şimdi daha iyi. Ceren diğer çocuklarla eğitim alırken ben de asım abimin odasına gitmek için rotami oraya çevirdim.

Oda çok sade döşenmiş yerde beyaz parekeden duvarlar krem rengi eşyalar ise simsiyahti tam zıttı gibi bisey. Gidip onla cekildigimiz fotoyu elime alıp koltuğa oturdum.

Gözümden ne ara yaş akti onun bile farkında değildim. Elimin tersiyle sildim. Kimsenin yanında güçsüz görünmek istemiyorum. Odada oturmuş nasıl intikam alcagimi düşünürken ceren içeri geldi. Yanima gelip sarıldı. Nefes nefese kalmıştı, nefesini düzene sokup beni kolumdan tutup kaldırdı.

"Hadi koca bebek gezme vakti , hem biraz şu plan hakkında konuşuruz "

diyip göz kırptı bu haline güldüm. Ona benle olan herşeyi anlatmıştım oda çok üzüldü ,bu halime hayran kaldığını söyledi . Cok gucluymusum ama degilim ben guclu gorunumlu zayıf biriyim.

Beraber depodan çıkmadan önce odama gectik. Ben dus alırken oda bekliyordu. Ben çıkıp üstümü giymeye gidince o da dusa girdi. Ben bilekte biten biraz pacasi geniş kotumu giydim , üstüne de pembe kollarında dekolte olan üstü giydim.

Ceren de gelip giyinince tam oldu. Oda çok tarz olmuştu . Içinde beyaz badi üstünde kot gömlek önünü açık bırakmış altinada kot siyah dizi yirtik pantolon giymisti.ikimizde beyaz ayakkabilarimizi gecirip uyumlu olmuştuk. Ceren başına kirmizi sapka takip saçını salinca   (medyadaki hali cerenin ) tam tarz olmuştu. Beraber depodan ciktik. 

Asim abime uğramak istesemde ceren

"oraya gidince yine aglicaksin ,moralini düzeltmek için geziyoruz "

diyip oraya gitmekten vazgecirmisti. Suan ise beni bir mağazaya cekiyordu. Bana zorla kıyafet denettirmeye calisiyordu , onu kırmamak için bende kabul ediyorum.

Ve suan bitmiş vaziyette koltukta oturuyordum. Bu kıza bu enerji nerden geldi bilmiyorum. Bittim ben.  Kafe ye gidip plan hakkında konuştuk saat 8 e geliyordu. Ayağa kalkıp yürümeye başladık , erkeklerin gözü üzerimizde olması beni huzursuzlandirmisti.

Barutta yok artık nerden geldi aklıma şimdi ya takip bile etmiyordu, o gün öyle söylediğinde ben bisey yapmayıp koşup gidince kalbini kırdım herhalde.

Of bide bu eksikti , bir ay sonra dövüşler başlıyordu. Okulum bitmiş olmasına rağmen hala okulun yarışmaları için oraya gidiyorum. Resim çizip onlara veriyorum bundan başka yaptığım bisey de yok.

Cerenin bagirmasiyla ona baktım.

" bak bak barut geliyor"

kalbim de tuhaf bisey var adını koyamadığı, heycanlanmaya başladım. Cerene kizginca bakip susmasini sağladım.

Barut yanımıza geldi .
" Selam "
"selam barut sensin galiba ben CEREN "

nasıl salaga yatiyo ya barut diye bağıran benim  sanki.

Neyse sakinim bana bakip gulunce benim yüzümde ne ara siritma olduğunun farkında bile değildim. Kafamı eğip dinledim.

" Ceren senin için sorun yoksa arkadaşını almak istiyorum."
Ceren hemen
"tamam tamam ne sorunu "

diyip dunden razi oldugunu gosterince inanamıyormusum gibi ona baktım.

Bana sirince gulumseyince bende ona güldüm. Barut önde ben arkada arabaya doğru gitmeye başladık bakalım benle ne konuşacak.

------

Karakterler
Gul KIMSESIZ :Hazal Filiz KUCUKKOSE
Barut ALTİNAK : Sergio CARVAJAL
Ceren KARATOS:Seray KAYA
Ateş KARA: Dennis Jack BOEER
Murat CAN : Abbas MOMO
Asim SERT : Oktay KAYNARCA
Emel DASNAR : Ruby  SAK

SESSIZ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin