Güçlü ol

1.9K 57 1
                                    

Medya Gül

"Git burdan yoksa seni öldürürüm!!!"

"Sana sormicam sen kimsin de bana böyle soyluyon!!"

"Seni öldürürüm lan! Bu kiz benim anladin mi?!"

"Barut sakin ol bak ceren de kötü burda tartismayin "

Kafam bu bagirmalar yüzünden agirmaya başlamıştı. Gözlerimi açmak istiyorum ama gözlerim inatla kapalıydı. Yorgun bedenimi artık tasiyamiyorum.  Bu tepemde okuz gibi bağıranlarin hemen burdan gitmesini istiyorum, oylede olcak.

Gözlerimi zorlayıp acmaya çalıştım. Kafam çok karışıktı. Hiç birşeyi bilmiyorum.

" Susun ! Uyanıyor "diyip sevinçle yanıma gelen cerene gulumsedim.  Çok korkmusa benziyordu, yüzünden belliydi o korku.

Neden peki? Sadece bayilmistim.

" Gül iyimisin? " sesindeki endişe ile baruta döndüm. Niye böyle endişeli ki ne oldu ? Kafam o kadar agriyo ki aklımı toplayamiyorum. Böyle giderse de zor.

" Basın mi agriyo doktor cagiriyim mi? " baruta bakıp kafami salladim. 

Odadan çıkmadan murat a baktı. Onun ne işi var burda ? Niye bekliyo? Bide utanmadan ziyaretime mi gelmiş ? Yüzsüz!

Cereni elimle yanıma çağırıp gelmesini işaret ettim. Koltukta oturan ceren yanıma geldi.

" Noldu canım iyimisin? Birşey mi var?"endişeli olması benide endiselendirdi. Gözündeki o endişe ben burdayım hey diye bagiriyordu.

Telefonu gösterip elimle vermesini istedim. Cebinde ki telefonu çıkarıp bana verdi. Elinden alıp ' noldu herkes burda bana noldu anlatin artık , yoksa düşünmekten basima sancılar gircek' yazıp eline verdim. Elimden alıp okumaya başladı. Yüzünde birden gerilme oldu. Sonra bana bakıp

" Bir dakika barutu çağırıp geliyorum. Bekle kıpırdama sakin" noldu ki şimdi ya, çok salak gibi duruyorum.

Ceren aceleyle kapıyı açıp çıktı. Ateş te peşinden noluyor ya ? Sinirle saçlarımı yolmaya başladım. Biri beni acil bilgilendirsin. Burdan gitmek istiyorum.

Uyandigimdan beri pencereye yaslanmis beni izleyen murat

" o güzel saçları yolarak dünyanın en büyük hatasını yapıyorsun. Kendine zarar vererek bi yere varamazsin. Sakin ol" düz bir sesle bunu söyleyince ona boş gözlerle baktım. Ona ne!  Aasim abim bir uyanmasin ben ona gostercem. 

Kapıyı elimle gösterip git işareti yaptım. Yüzsüz gibi hala burda duruyor.
Bana boş gözlerle bakınca iyice sinirlendim. Zaten mal olmuşum burda bide bununla ugrasamam.

Kapı hızla açılınca yerimden zipladim resmen. Barut içeri sinirle girip murat a doğru yürüdü.

" Sen hala burdamisin lan?!! "

" Sanane lan sana mi sorcam!"

" Sen canına susamissin belli ! Eskileri hatirlatiyim istersen ha! "

Muratin yüzündeki kaslar gerilmeye başlamıştı. Barutun zaten hep öyleydi.

Bunlar ne için kavga ediyo?

Ne alıp  veremedikleri var bunların?

Murat eskiden ne yasadi ki bu kadar sinirlendi?

Kafamda o kadar soru var ki bir an önce barut la konuşmam gerek.

Barut muratin yakasından tutup kendine doğru çekti. Murat hiç oralı değil gibiydi rahat bir tavrı vardı. Ateş olacaklarin farkına varmış olacak ki barutun kolunu tuttu.

SESSIZ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin