Medya Murat
Kitabim 1000 okuma olmuş. Bana destek veren , kitabımı okuyup oylayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Sizin sayenizde kitabim güzelleşti . Bu bölümü beğenirsiniz inşallah severek yazdığım bölüm. Iyi okumalar😊😀😍💕💕
----
Yeni arkadaşımı alıp odama doğru yurudum. Geldigimde kimse yoktu. Ne ceren ne ateş ne de barut.
Daha iyi ya onlar bana nasılsın veya nerdeydin gibi sorular sormazlar ışte daha iyi. Herzaman yalnizdim ben ,şimdi yalniz olsam nolcak.
Yatagima uzanmadan bir tane karton kutu alıp sessizi oraya koydum üstüne battaniye örtüp , biraz başını sevdim. Zaten hemen uyumustu. Yorgun oldugu kesin aynı benim gibi.
Yataga uzanıp düşündüm. Ne yapicam ben. Maçlar nolucak , asim abi uyanmazsa kesinlikle o maça girmicem. Asim abim olmadan o maçta dovusmicem.
Gözlerim isyan edip kapanmaya zorladı. Saate baktığımda saatin üç olduğunu gördüm. Cabuk geçmişti zaman. En son gözlerimin kapanmadan düşündüğüm şey barutun o sınırlı ,çaresiz gozleriydi.
----
Yuzumu bir şey yalamasi normal mi? Kim len bu köpek gibi yüzümü yaliyo.
Gözlerimi açtığım da sessizi gormemle gülmeye başladım. Hahaa sessizden başka kim olabilir ki.
Sessizi alıp banyoya doğru ilerledim. Onu yikamam gerekiyor , yoksa pislenir.
Suyu acip sıcaklığını olctukten sonra hala uzerimde dünkü elbiselerimin olduğunu gördüm. Ben odaya girmek için arkamı döndüğümde, cerenin sessizle oynadığını gördüm.Ceren beni yalnız bırakmazdı. Bu beni biraz olsun mutlu etmişti. Kollarimi acip ona doğru gittim. Oda çoktan kollarını açmıştı.
Onla öyle sarılmış dururken ceren lafa atladı.
"Barut sen gittikten sonra sinir krizi geçirdi. Çok kötüydü. Ateş zor sakinlestirdi." Deyince aklim baruta gitti, çok mu canını yaktım? Ama oda bana bagirmicakti.
" seni önemsiyor"
Hah barut mu ? O mu onemsicek onun kendine hayri yok. O bide beni böyle itip kakarak nasıl onemsicegini saniyo.
" gerçekten, bak ben gördüm yüzündeki çaresizliği. Birşey soylicek gibiydi. Cikmazdaydi. Kesin onla gidip konusman lazım önemli olabilir ." Merakıma yenik duserim kesin.
Kafami olumsuz anlamada sallayıp, omuzlarimi oynattim.
" Neyse gül. Sen gider konusursun meraklı olunca insan" omzuma vurup guldu. Çok mu belli meraklı olduğum ya.
" Bu tatlı köpeği nerden buldun, çok şeker ya." Eğilip köpeği kucağına aldı ve sevmeye başladı. Tabi sessiz durur mu ona sirnasmaya başladı bile. Tabi buldu güzel kızı.
Elime masanın üstünde duran not defterimi alıp yazdım.' Sahilde karşılaştık ve onunda benim gibi kimsesiz olduğunu gördüm. Aldım. Ismi sessiz ona öyle seslen ve o benim kopegim sakin aliyim deme ringde fena kapisiriz' eline verip güldüm. Oda okuyunca gülmeye başladı bile.
"Kapisiriz yavru kaplanim" dedi. Yavru kaplanim ne ya, al birini diğerine vur.
Sessizi alıp banyo ya gittim. Ceren de peşimden geldi. Sessizi alip suya koydum. Ilk başta mizmizlansada sonradan alisip oynamaya basladi. Biraz elime jel alıp sessizi yikadim. Sonra su döküp yikadim, raftan bir tane havlu alıp sessizi sardim. Kuruluncaya kadar ovaladim. Sonra cerenin yanına odaya gittik. Ne ara ceren odaya gitti bilmiyorum. Cok dalginim bu aralar , icimde kötü bir his var hadi hayirlisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSIZ KIZ
Teen FictionDoğduğu günden beri yanında kimseyi bulamayan,tek başına hayata atılan ,kimsesizim diye isyan etmeyen gulmeyi dahi unutan bir kız,sert ve okadar yumuşak bir yapiya sahip ,duygulara muhtaç bir SESSIZ kiz. Onu bu durumdan kurtaracak onu hayata bağla...