Medya Barut
Ordan koşarak uzaklaşmaya başladım. Orda kalırsam o kızı öldürürüm.
Barut' in arkamdan gelmesini görünce daha hızlı koşmaya başladım.
" Gül !Dur! Dinle beni. Yanlış anladın. "
diyince hiç bakmadan kostum. Kostum. Kostum. Yorulunca ormanlık alana girip bir ağacın altına oturdum. Dinlenmem gerekiyor.
" Gül akşam olcak ormandan cik. Gel konuşalım."
Karanlık olursa ben ormanda napcam ya. Hemen ayağa kalkıp önüne geçtim. Yanima gelmeye çalışınca elimle dur işareti yaptım.
" Gul sana aciklamam izin ver, anlatcam."
yüzüne duz bir ifadeyle bakip yanından geçmek için harekete koyuldum. Geccekken kolumdan tuttu.
" Nereye?"Ona sadece baktım. Sonra kolumu çekip yola çıktım. Yavaşça geldiğimiz yoldan yürümeye başladım. Barut ta arkamdan sessizce geliyordu.
Niye geliyorsa o gitsin o surtuk sevgilisinin yanına . Hızla arkama dönüp , telefonuma yazmaya başladım. Ona gösterip tekrar sildim."o benim sevgilim değil o kız bana takık. Oyle evime geliyor ve ben kapıyı acmiyinca giderdi. Sen açınca seni sinir etmek için öyle yaptı eminim."
Diyip bana bakınca , ona duz bir ifadeyle baktım. Ona inanmıyorum. O kim ki ben ona inancam. Onun ne olduğu belli değil. Ona arkamı dönüp yürümeye başladım.
Biraz yürümeye basliyinca birden havalandim.
"Aa "
diye çığlık agzimdan çıkınca barutun beni sırtına almasına inanamıyorum. Inmek için çabalarken" debelenme zaten agirsin. Sen inatsan bende inadim beni dinliceksin. Ve seni bu ormanlık yolda tek birakmicam , seninle konuşmama izin vermeden seni indirmicem bunuda bil ."
Oyle söyleyince kaderime isyan ettim. Çıldırmak üzereydim. Basim onun poposuna geliyo. Bu beni çok rahatsız etmişti ve utanmistim da. Kahkaha atıp
" ya böyle adamı yola getiririm. Eve kadar böyle taşırım. Ama çok agirsin, normal kızlar gibi olsana."
Bende gülüp sırtına vurdum. Yolu yarilamis hala öyle duruyordum. Sinirlenmeye başladım ya beynime kan hücum etmişti. Banane inat değilmi dinlemicem. Birden beni indirip karşısına alınca başım döndü.
" Kafan binbesyuz gibi duruyosun. Beynine kan yaramamış senin, hahaha dinlicen mi beni ? "
diye gülüp sorunca elimi gogsumun ustunde birlestirdim. Ona bakip konuşmasını bekledim. Anlamış olcakki boğazını temizledi.
"şey bak şimdi senle tanışmadan önce sen daha okulluydun ışte. Bende bi ara bara gitmiştim. Kafam çok daginikti , o gun bir olay olmustu ve bende kendimi bara attim. Sarhosken asli o dovdugun kız ışte onla aramızda bisey geçmiş ama bir gecelikti benim için. "
söylediği şeyler canımı yakarken gözümün dolduğunu görmemesi için kafamı egdim. Demek biriyle olmuş ve daha başka kaç kişiyle.
" sen üzül diye soylemiyorum, bil diye"
diyip elini sacima koyup okşadı ve eliyle cenemden tutup kaldırdı. Onla göz teması kurmamak için gozlerimi kaçırdım.
" Onla aramda bir gecelik bisey geçti sonra zaten sabah olduğunda gece ne olduğunu bilmiyordum. Umrumda değildi zaten . O kız onla yattım diye havalandı , sevgilisi sandi kac kere bağırdım uzaklastirdim ,sülük gibi yapıştı. Bende artık umursamiyorum onun bu davranışlarını. Seni uzmek istemedim. "
uzun konuşmasını beklemiyordum. Biraz olsun affetmistim. Nedense bana açıklama yapması bile benim için yeterdi ama o kızı bir goruyim o gorcek.
Baruta baktığımda benim tepkimi ölçmek için bana dikkatli bakıyordu. Bu hali gulmeme neden oldu. Ama belli etmek istemedim. Sonra ona bakip birden ittim. Sasirdigi yüzünden belli oluyordu. Sonra ona gulunce yanıma yaklaştı.
" Affetmiceksin sandım. " diyip sarıldı.
Ben de sarildim diyemicem sarilmasina fırsat vermeden koşmaya başladım. Hahaha o da anlamış olcakki beni kosturmaya başladı.
" Gel buraya , yakalarsam fena olur.GULL "
Diye bağırıp arkamdan kosunca gülerek ona baktım, bakmaz olaydim. Kendimi yerde buldum. Dizim fena halde kaniyordu.
pantolonum yirtilmisti. Yerde oturmuş dizime bakarken barut koşarak yanima geldi.
" Oyle kosarsan dusersin tabi."
Diyip gülmemek için agzini zor kapatıyordu. Bu hali sinirlenmeme neden olmuştu. Ben burda dizim diyorum buda beni suçluyor. Ayağa kalkmaya çalışınca kolumdan tuttu , ama onu ittim.
Yürüme cabalarim yersiz kalınca durdum. O ise arkamdan gülmemek için zor duruyordu.Ona baktığımda bana dikkatli bakmaya başladı. Düşünüyordu ama ne . Ben yürüyünce oylece durdu. Tam üçüncü adimi atmıştım ki beni kucağına alıp yürümeye başladı.
Ona şaşkın şaşkın bakarken bana gülümsedi .
"Kollarimda rahatsin tabi. "Diyince gulmeden edemedim. Ayaklarimdaki elleri bacaklarima deyince huzursuzlanmaya başladım.
" noldu , rahat degilmisin? "
diye sorunca kasimi kaldırdım.
" Iyi biraz daha rahatsız ol az kaldı."
diyince ne yani hem soruyo hemde off. Gıcık ya . Eve geldiğimizde barut bana bakip
" anahtarı cebimden cikarsana ?"
Deyince ona baktım. Nasıl cikarcam ben ya . Elimi pantolonuna sokup aşağıya indirdim. Anahtara elim deyince çıkardım. Tam anahtarı kapının deliğine sokacagim sırada kapı birden açıldı.
Benim ağizım Ooo diye açılınca sinirle baruta baktım. Oda sinrili görünüyordu. Bunun burda ne işi var .
Yanlisim olursa yorum atıp söyleyebilirsiniz. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSIZ KIZ
Teen FictionDoğduğu günden beri yanında kimseyi bulamayan,tek başına hayata atılan ,kimsesizim diye isyan etmeyen gulmeyi dahi unutan bir kız,sert ve okadar yumuşak bir yapiya sahip ,duygulara muhtaç bir SESSIZ kiz. Onu bu durumdan kurtaracak onu hayata bağla...