-1-

6K 143 24
                                    

,,Eli! Připrav se, za chvíli jedeme!" křičela mamka ze zdola, mezitím co jsem si obouvala boty loučila se s mým pokojem.

Dnes jedeme do LA. Moje mamka a její přítel Chris našli vhodnou příležitost pro novou práci a tak se budeme po skoro osmnácti letech mého života v Brooklynu stěhovat do LA. Je jasný, že se mi bude stýskat po Bethany a Samovi, ale kvůli mámě to udělám. 

Beth a Sam jsou moji nejlepší kamarádi už děsně moc dlouho. Chodí spolu, a ve svém vztahu se omezují, protože prý nechtějí, abych se cítila jako páté kolo u vozu. Vůbec se mi nelíbí, že tohle všechno dělají kvůli mně. Proto je možná lepší když odjedu skoro 2 tísíce mil odsud. 

Stěhovat se budeme někam blízko Belly, což je moje sestřenice, která v LA bydlí od narození, takže je prozatím jediným člověkem, který bude po mém boku.

,,Nemůžu uvěřit tomu, že nás tady necháš na pospas Regině.." posmutněl Sam a objal mě.

,,Věř mi, že Regina je teď to poslední co mě trápí." vlepila jsem mu pusu na tvář, a cítila potůčky slané vody na tváři.

,,Měj se zlato, a piš nám, kdy jen to půjde. Co nejdřív přijeď, tady to bude pro tebe vždycky domov." rozbrečela se Beth, kterou držel Sam za boky a pomalu mi mávali.

Naposledy jsem si s nimi vyměnila pohled, a potom už jen sledovala vzdalující se siluety mých nejbližších.

Celou cestu do LA jedeme autem. Cesta tam trvá okolo 27 hodin, a já to musím se sluchátky přežít. Jen já, mamka, Chris a Maggie (náš pes).

***

,,Zlatíčko, zastavujeme na chvíli. Jestli potřebuješ na záchod, nebo máš hlad tak jdi hned." upozornila mě mamka a já vystoupila z auta. Ocitla jsem se u benzínky. Vešla jsem dovnitř a šla na záchod. Mamka nějaké jídlo vzala s sebou, takže o to jsem péči neměla. Za sebou jsem měla necelých 12 hodin cesty, které jsem prospala. Teď ještě prospat zbylých 15 a všechno utrpení bude za mnou.

New message from Bethany!

BETHANY: Už se mi stýská zlato. Vrať se brzy!

Ne, že bych nechtěla odepisovat, ale bude to tak lepší. Nebudu na ni ani na Samyho tolik myslet. Už abych to měla všechno za sebou.

A tohle jsem já. Elinor Rose Foster. Mám rozvedené rodiče, nevlastní sestru a mámina přítele. Má sestra s námi nežije, jelikož má už vlastní byt. Mám psa a ten nejpomotanější život ze všech holek.

BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat