Dnes se koná párty u Palmer. Sophie řekla, že by si tady ráda udělala nějaké známosti, takže moji nabídku o tom, jestli by nechtěla jít se mnou přijala. Mezitím, co já vybírám oblečení, ona sedí u mě v pokoji a básní mi o nějakém klukovi, kterého viděla v nákupáku před hodinou.
,,Víš, měl vážně úžasný vlasy, a ten jeho úsměv!" rozplývala se a já na tím pokroutila hlavou. Přeci tady nikoho nezná o moc lépe než já a hned musí dělat z každého kluka snů?
,,Co myslíš, tohle nebo tohle?" ukázala jsem na dva outfity, které byly vyskládané u mě na posteli. Zamyšleně se zahleděla na černé Vansky a poté se na mě usmála.
,,Tyhle Vansky měl i ten kluk." zaculila se a já nad tím jen protočila oči. To už s ním nemůže dát pokoj. Od té doby co přišla jsem se dozvěděla, že ten její vysněný kluk měl černé vansky, černé tričko a army džíny.
,,Fajn, beru si tohle." ukázala jsem na první outfit a šla si ho vyzkoušet. K večeru teplo moc nebude, takže dlouhé rukávy na cardiganu budou fajn.
Sophie si už svoje oblečení vzala a tak na mě čekala. Já si jen rozčesala vlasy, nanesla řasenku a prohlédla si svojí postavu v zrcadle. Nevypadala jsem vůbec špatně. Mírně kudrnaté, hnědé vlasy pod ramena, hubené tělo, docela dobrý zadek.
,,Jdeš už, nebo budeš do toho zrcadla koukat ještě dlouho?" rýpla si Sophie a já odtrhla pohled od zrcadla. Ze stolku jsem ještě popadla sluneční brýle a vyšla z mého pokoje s mobilem v ruce.
Rozhodli jsme se jít pěšky, abychom si to tady pořádně obě prohlédli. Celou cestu mi Sophie básnila o jejím neznámém princi. Byla tak moc posedlá vypravováním o něm, že ji málem srazil kluk na skateboardu, který okolo nás projel. Chytila jsem ji za ruku a vytáhla na chodník. Někdy se vážně chová jako malé dítě.
,,To je její dům?" ukázala na poměrně velikou vilu s bazénem a já kývla. Navigace v mobilu ukazovala přesné místo. Nikdo tu ještě moc nebyl, dohromady asi 10 lidí. Vešli jsme dovnitř a pořádně se rozhlédli. V obýváku spojeném s kuchyní byl veliký stůl se všemi druhy všelijakého pití a jídla.
,,To jsi ty Eli?" hýkla Palmer z kuchyně a usmála se při pohledu na mou sestru, která s otevřenou pusou koukala kolem sebe.
,,Jo, Palmer tohle je moje nevlastní sestra Sophie. Sophie, tohle je moje spolužačka z vyššího ročníku Palmer." představila jsem je navzájem, a pohled upřela na Zaca, který se opíral o futra a pobaveně nás pozoroval. Neměl být náhodou mimo město jak říkal Cameron?!
Sophie a Palmer žhavě diskutovali o nějakém obchodě mezitím, co já došla k Zackovi.
,,Neměl jsi být mimo město?" rozhodila jsem rukama. Doufala jsem v to, že si užiju klidný večer s přáteli a alkoholem, ale už od pohledu na něj mám celý zbytek dne zkažený.
,,No to měl, ale když jsem zaslechl, že tady budeš musel jsem se stavit. Přeci si nenechám ujít podívanou na to, jak se opiješ a budeš přede mnou dělat nemravný věci." šibalsky se usmál a přesunul své ruce na mé boky. Přeci si vážně nemyslí, že mě opije a potom znásilní ne?!
,,Hele, tohle si nech pro Jessicu." prskla jsem hlasitě a odešla zpátky za holkama. Chvíli jsem jen tak stála, dokud do mě Sophie nedrkla. ,,Co je?" zeptala jsem se potichu a ona pokynula k hlavním dveřím domu. Naskytl se mi pohled na Camerona v.. počkat co? Měl na sobě černé tričko, army džíny a černé vansky. Teď mi to došlo. Sophie celou dobu básnila o Cameronovi. Bože..
,,To je ten kluk z nákupáku." pípla skoro neslyšně a to už si to k nám Cameron mířil.
,,Zdar." pozdravil nezaujatě a sundal si sluneční brýle. Prohrábl si vlasy a pohledem si projel od hlavy až k patě Sophie, která se jen culila jako sluníčko. Cameron se ušklíbl a odešel neznámo kam. ,,Bože on je.." vydechla. ,,dokonalý." dořekla větu a uhladila si tričko. Ježiši. Jestli nám budou doma za devět měsíců poletovat malý Dallasové tak ji uškrtím.
,,Ani na to nemysli. Jemu bude teprve 20." prohodila Palmer směrem k Sophie, která z okna sledovala Camerona.
,,No a? Mně bude teprve 23 za měsíc. Tři roky není moc!" vykřikla a všichni na ni hleděli včetně Zaca, který tuhle scénku sledoval. Snad to nemyslí vážně. Ne, že bych žárlila, ale prostě tohle nepřichází v úvahu.
,,Ser na Dallase, já bych si s tebou klidně užil." řekl Zac Sophie a plácl jí přes zadek. Ta mu nevěnovala ani jediný pohled a upila si ze svého kelímku.
***
Párty jela v plném proudu, Sophie se různě kroutila mezi Zacem a ostatníma klukama. Nejspíš si myslela, že to vyvolá v Cameronovi pocit žárlivosti nebo tak. Já jen tiše stála už nějakou dobu na jednom místě a pila colu, sem tam nějaký ten alkohol, který do mě lila Palmer.
,,Nudíš se?" uslyšela jsem hlas vedle sebe a leknutím nadskočila. Byl to Cameron s jeho typickým úšklebkem. Jen jsem kývla a dál sledovala ostatní lidi. ,,Nechtěla by sis s námi zahrát flašku? Tam venku?" zeptal se a to mě vykolejilo. Vážně se zeptal mě??
,,Vždyť je to pro malý děti." mykla jsem rameny, abych zněla drsně.
,,Uvidíme, co budeš říkat, až tam budeš sedět ve spodním prádle. Hraje se na svlíkanou." mrkl na mě a za ruku mě táhl ven. To nemyslí vážně ne? Na zahradě v kruhu seděla Palmer, Christina, která se tulila k Martymu, Zac, a Jessica. Potom tedy já s Cameronem.
,,Fajn. Pravidla snad všichni znáte. Kdo nesplní úkol, nebo neodpoví na otázku svlíká se." řekl Marty a roztočil flašku, která padla na Zaca. ,,Pravda nebo úkol?" optal se ho s mírně opileckým hlasem.
,,Pravda."
,,Se kterou zde přítomnou holkou by sis nechal říct?" vyvalil na něj rychle Marty a Zac na mě stočil pohled.
,,Elinor." řekl moje jméno a já se zaskočeně podívala stejně jako Cameron s Jessicou.
,,Cože? To myslíš vážně? S touhle courou, která neumí nic?" vyhrkla Jessica a nasraně se zvedla z trávníku. Odešla někam do domu a já stále vstřebávala to, co řekl Zac. Zatočil flaškou, která ukazovala na mě.
,,Úkol." pípla jsem a on se šibalsky usmál. Že já sem šla.
,,Dej mi pusu." řekl s chtíčem v hlase a já se zlomila. Už jsem se k němu natahovala, abych mu dala pusu, když v tom mě něčí ruka stáhla zpět a já zmateně koukala na Camerona.
,,Hra končí, Elinor musí domů." řekl a za ruku mě doslova vytáhl na nohy. Všichni na nás zmateně koukali a Cameron mě od nich táhl pryč. Proč to udělal? Nechtěl, abych dala Zacovi pusu? Dotáhl mě před černé auto, posadil mě na sedačku a sám si sedl vedle mě.
,,Já nemůžu. Je tam moje sestra a ona.."
,,Drž hubu. Tvoje sestra tady bude ještě ráno. Však ona ti zavolá neboj." kysele se usmál a vyjel z pozemku.
,,Ale, ale.. Pil jsi." řekl jsem to první co mě napadlo, protože jsem byla děsně moc zmatená.
,,Nic jsem nepil, prostě už drž hubu." protočil očima a stále jel.
,,Aspoň si zapni pás." napomenula jsem ho a on zase protočil očima. Že ho to baví pořád. Naštvaně si zapl pás a já už raději mlčela.
ČTEŠ
BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔
FanfictionElinor a její rodina se odstěhují do LA, kvůli matčině práci. V LA jí toho podle ní moc nečeká. Kvůli rodině musela opustit své dva nejlepší kamarády, a žít život po boku své sestřenice v nové škole, kde je ten největší fuck boy , kterého kdy poznal...